На головну
З М І С Т
випуску 76 за 2025 рік
Розділ 1. Мистецтво концертмейстера Стор.
Текст
статті
Підпорінова К. В. Моніторинг концертмейстерських завдань сьогодення: форми і методи, результати і перспективи (з досвіду кафедри концертмейстерської майстерності Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського) 9-28
Оболенська М. М. Індивідуальний виконавський стиль піаніста-концертмейстера: теоретичне осмислення, типологія та вплив на музичну інтерпретацію 29-48
Інюточкіна Н. В. Джерела формування австро-німецького вокального циклу в аспекті розвитку інструментальної складової вокально-фортепіанного ансамблю 49-67
Розділ 2. Інструментальна творчість: постаті, репертуар, інтерпретація
Логвін І. М. Інтерпретаційний вимір фортепіанної творчості Р. Гана 68-85
Чернявська М. С., Ван Сяо Втілення принципу програмності у фортепіанному концерті «Жовта ріка» 86-107
Ху Менюнь Капричіо китайських композиторів ХХ століття в контексті розвитку жанру 108-127
Дубка О. С., Дяченко Ю. С. Соната для тромбона і фортепіано («Vox Gabrieli») С. Шулека: монументально-концертна репрезентація жанру 128-142
Хань Вей Особливості національної поетики саксофонного виконавства в сучасному Китаї 143-158
Розділ 3. Диригент-хормейстер, вокаліст: інтерпретаційний та педагогічний аспекти діяльності
Сидоров М. O. Мислення диригента-хормейстера як концепт сучасної музичної науки 159-173
Харакоз Г. В. Інтеграція психологічних та педагогічних інтервенцій у навчання диригентів 174-188
Михайлець В. В. Артикуляційне напруження у вокальній дикції та нейропедагогічні шляхи збереження природності мовлення 189-200
Сєідов Г. А. Вокальна техніка тванг у науковому дискурсі кінця ХХ – першої чверті ХХІ століття 201-215
Жаркіх Т. В., Міланіна А. О. Виконавське відображення символіки музично-поетичного тексту «Quatre mélodies» ор. 13 Е. Шоссона 216-241
Судік С. І. Педагогічна діяльність Н. Порпори в історії вокального мистецтва 242-255
Повний текст друкованого видання випуску 76