На головну
З М І С Т
випуску 75 за 2025 рік
Розділ 1. Аспекти музично-професійної діяльності Стор.
Текст
статті
Нікітська Є. С. Постать концертмейстера в сучасному музикологічному дискурсі: вектори осмислення 9-26
Волик О. О. Мотиваційні стратегії у підготовці піаністів до камерно-ансамблевого виконавства 27-45
Воскобойніков Я. В. «Ареал гри» сучасного піаніста 46-64
Чикалова О. Ю. Реконструкція досвіду укладання аудіоантології «Mendelssohn: Geistliche Chorwerke» 65-81
Маркович М. І. Роль креативного мислення в професійній діяльності співака 82-94
Янь Сіхань Вокальна мова і мислення співака як когнітивна проблема (на матеріалі оперних партій сопрано) 95-106
Цзян Цінь Творчість китайських сопрано в аспекті глобалізаційних процесів 107-120
Висовень А. В. Універсальний підхід у професійній освіті як шлях до самореалізації виконавців на духових інструментах 121-134
Хань Вей Саксофон у творчості китайських композиторів: від академічної традиції до культурної інтеграції 135-148
Кужба М. Д., Юрченко О. П. Професійна цимбальна творчість другої половини ХХ – першої чверті ХХІ століття: стильовий вимір 149-165
Аулова А.С. Техніка glissando в новітньому цимбальному репертуарі 166-189
Розділ 2. Музичний текст та інтерпретація
Коваль В. М. Специфіка лібрето опери Дж. Верді «Трубадур» як інтерпретаційний чинник 190-204
Анісімова Т. В. Інтерпретація образу Джоконди з однойменної опери А. Понкієллі в контексті італійської оперної традиції ХІХ століття 205-222
Зуєв С. П. Реалізація естетичних принципів музичного театру В. Фельзенштейна в екранізації опери Л. Бетховена «Фіделіо» (1956) 223-240
Чернявський І. В. Каприси для скрипки соло Ж.-Ф. Мазаса: антологія віртуозності 241-266
Потоцький С. Г. Виконавська поетика фортепіанної музики Польщі (1880–1925): мовностильовий дискурс 267-284
Борух І. М. Концертні твори для труби Андре Жоліве як етап у трансформації жанру у ХХ столітті 285-298
Мартьянов Є. В. «À la manière de…» для тромбона Жана-Мішеля Дефая: стилістичні особливості реалізації в сучасному контексті 299-315
Дмитриченков А. В. Соната для труби і фортепіано Еріка Івейзена: звуковий образ та виконавські стратегії 316-332
Карачевцев Д. О., Лозенко К. О. Сюїта для віолончелі соло «Сім простих світанків» Віктора Рекала: досвід виконавського аналізу 333-346
Повний текст друкованого видання випуску 75