Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 75 за 2025 рік
Розділ 1.
Аспекти музично-професійної діяльності
Стор.
Текст
статті
Нікітська Є. С.
Постать концертмейстера в сучасному музикологічному дискурсі: вектори осмислення
9-26
Волик О. О.
Мотиваційні стратегії у підготовці піаністів до камерно-ансамблевого виконавства
27-45
Воскобойніков Я. В.
«Ареал гри» сучасного піаніста
46-64
Чикалова О. Ю.
Реконструкція досвіду укладання аудіоантології «Mendelssohn: Geistliche Chorwerke»
65-81
Маркович М. І.
Роль креативного мислення в професійній діяльності співака
82-94
Янь Сіхань
Вокальна мова і мислення співака як когнітивна проблема (на матеріалі оперних партій сопрано)
95-106
Цзян Цінь
Творчість китайських сопрано в аспекті глобалізаційних процесів
107-120
Висовень А. В.
Універсальний підхід у професійній освіті як шлях до самореалізації виконавців на духових інструментах
121-134
Хань Вей
Саксофон у творчості китайських композиторів: від академічної традиції до культурної інтеграції
135-148
Кужба М. Д., Юрченко О. П.
Професійна цимбальна творчість другої половини ХХ – першої чверті ХХІ століття: стильовий вимір
149-165
Аулова А.С.
Техніка glissando в новітньому цимбальному репертуарі
166-189
Розділ 2.
Музичний текст та інтерпретація
Коваль В. М.
Специфіка лібрето опери Дж. Верді «Трубадур» як інтерпретаційний чинник
190-204
Анісімова Т. В.
Інтерпретація образу Джоконди з однойменної опери А. Понкієллі в контексті італійської оперної традиції ХІХ століття
205-222
Зуєв С. П.
Реалізація естетичних принципів музичного театру В. Фельзенштейна в екранізації опери Л. Бетховена «Фіделіо» (1956)
223-240
Чернявський І. В.
Каприси для скрипки соло Ж.-Ф. Мазаса: антологія віртуозності
241-266
Потоцький С. Г.
Виконавська поетика фортепіанної музики Польщі (1880–1925): мовностильовий дискурс
267-284
Борух І. М.
Концертні твори для труби Андре Жоліве як етап у трансформації жанру у ХХ столітті
285-298
Мартьянов Є. В.
«À la manière de…» для тромбона Жана-Мішеля Дефая: стилістичні особливості реалізації в сучасному контексті
299-315
Дмитриченков А. В.
Соната для труби і фортепіано Еріка Івейзена: звуковий образ та виконавські стратегії
316-332
Карачевцев Д. О., Лозенко К. О.
Сюїта для віолончелі соло «Сім простих світанків» Віктора Рекала: досвід виконавського аналізу
333-346
Повний текст друкованого видання випуску 75