Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 74 за 2025 рік
Розділ 1.
Музичний простір: жанрові вектори і трансформації
Стор.
Текст
статті
Александрова О. О., Липкіна А. А.
Жанрова модель інтермецо (на прикладі фортепіанних творів Р. Шумана та Й. Брамса)
7-28
Бондаренко О. М.
Фортепіанний етюд у творчості Сергія Борткевича: шляхи трансформації жанру
29-55
Олійник С. О.
Трансформації жанру симфонії у творчості К. Пендерецького (на прикладі Першої, Другої та «Паркової» симфоній)
56-81
Цінь Юйхан
Фортепіанні концерти Ду Мінсіна в контексті еволюції його творчості
82-99
Тарновецький І. І., Щелканова С. О.
Поетика «Concerto grosso з позитивом» Є. Петриченка
100-120
Розділ 2.
Інструментальне виконавство
Чернявська М. С., Міц О. Р.
Аплікатурна реформа М. Мошковського та її значення для фортепіанного мистецтва ХХ століття
121-142
Бай Бовень
Темброобрази валторни в оркестровому стилі Р. Штрауса (на прикладі Концерту № 1 для валторни з оркестром)
143-157
Янжула Д. А.
Неакомпанований тромбон в інструментальному театрі В. Рунчака: аспект діалогізації у сольному виконавстві
158-185
Розділ 3.
Вокальне мистецтво
Ніколаєвська Ю. В., Чжан Хао
Поліваріативність шекспірівського образу Ромео: філософська рефлексія та втілення в оперному жанрі
186-211
Ван Цзянь
Ансамблевий спів як феномен західноєвропейської музики: історичний дискурс
212-230
Лю Дань
Хорова регіоністика межі тисячоліть: horo cantor і метамова
231-245
Повний текст друкованого видання випуску 74