На головну
З М І С Т
випуску 74 за 2025 рік
Розділ 1. Музичний простір: жанрові вектори і трансформації Стор.
Текст
статті
Александрова О. О., Липкіна А. А. Жанрова модель інтермецо (на прикладі фортепіанних творів Р. Шумана та Й. Брамса) 7-28
Бондаренко О. М. Фортепіанний етюд у творчості Сергія Борткевича: шляхи трансформації жанру 29-55
Олійник С. О. Трансформації жанру симфонії у творчості К. Пендерецького (на прикладі Першої, Другої та «Паркової» симфоній) 56-81
Цінь Юйхан Фортепіанні концерти Ду Мінсіна в контексті еволюції його творчості 82-99
Тарновецький І. І., Щелканова С. О. Поетика «Concerto grosso з позитивом» Є. Петриченка 100-120
Розділ 2. Інструментальне виконавство
Чернявська М. С., Міц О. Р. Аплікатурна реформа М. Мошковського та її значення для фортепіанного мистецтва ХХ століття 121-142
Бай Бовень Темброобрази валторни в оркестровому стилі Р. Штрауса (на прикладі Концерту № 1 для валторни з оркестром) 143-157
Янжула Д. А. Неакомпанований тромбон в інструментальному театрі В. Рунчака: аспект діалогізації у сольному виконавстві 158-185
Розділ 3. Вокальне мистецтво
Ніколаєвська Ю. В., Чжан Хао Поліваріативність шекспірівського образу Ромео: філософська рефлексія та втілення в оперному жанрі 186-211
Ван Цзянь Ансамблевий спів як феномен західноєвропейської музики: історичний дискурс 212-230
Лю Дань Хорова регіоністика межі тисячоліть: horo cantor і метамова 231-245
Повний текст друкованого видання випуску 74