Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 72 за 2024 рік
Розділ 1.
Творчі портрети видатних митців у контексті часу
Стор.
Текст
статті
Маркович M. I.
Творчість Дмитра Гнатюка як втілення української національної співацької традиції
7-21
Запорожан Д. В.
Філіп Жарускі як homo interpretatus (на прикладі образу Нерона з опери «Агріппіна» Г. Ф. Генделя)
22-37
Стецюк Р. О.
Творча постать Дж. Колтрейна в історії джазового мистецтва
38-53
Розділ 2.
Мистецтво оперно-симфонічного диригування
Плужніков В. М.
Генеза харківської школи оперно-симфонічного диригування
54-69
Шнирьова А. Є.
Сучасний європейський диригентський процес: освітні моделі
70-87
Розділ 3.
Актуальні аспекти вокального виконавства
Німенська Ж. В.
Німецька мистецька пісня у творчості Ф. Шуберта: принципи автентичного вокального виконання
88-107
Хуторська А. Й.
Вокальна пародія у виконавському мистецтві (на прикладі творчості актора)
108-130
Семенюк О. М.
Музична характеристика образу Елізи Дулітл в мюзиклі «Моя чарівна леді» А. Дж. Лернера та Ф. Лоу і його виконавська інтерпретація
131-148
Михайлець В. В.
Гігієна та охорона голосу: нейропедагогічний аспект
149-161
Розділ 4.
Фортепіанна творчість і виконавство
Сунь Ле
Втілення традицій національного музично-драматичного мистецтва у фортепіанних творах Гуо Чжиюаня
162-184
Гавриленко Л. М., Портний Ю. Л.
Роль композиторського спадку Владислава Заремби у формуванні професійного музиканта
185-198
Гаркуша M. В.
Нелінійність художнього мислення піаніста-концертмейстера в контексті поетики вокального циклу (на прикладі «Осінних сонетів» В. Губаренка)
199-213
Левченко А. А.
Ладофактурні засади та принципи їх компози-торського втілення у фортепіанному циклі «24 прелюдії та фуги» ор. 2 В. Бібіка
214-240
Повний текст друкованого видання випуску 72