На головну
З М І С Т
випуску 72 за 2024 рік
Розділ 1. Творчі портрети видатних митців у контексті часу Стор.
Текст
статті
Маркович M. I. Творчість Дмитра Гнатюка як втілення української національної співацької традиції 7-21
Запорожан Д. В. Філіп Жарускі як homo interpretatus (на прикладі образу Нерона з опери «Агріппіна» Г. Ф. Генделя) 22-37
Стецюк Р. О. Творча постать Дж. Колтрейна в історії джазового мистецтва 38-53
Розділ 2. Мистецтво оперно-симфонічного диригування
Плужніков В. М. Генеза харківської школи оперно-симфонічного диригування 54-69
Шнирьова А. Є. Сучасний європейський диригентський процес: освітні моделі 70-87
Розділ 3. Актуальні аспекти вокального виконавства
Німенська Ж. В. Німецька мистецька пісня у творчості Ф. Шуберта: принципи автентичного вокального виконання 88-107
Хуторська А. Й. Вокальна пародія у виконавському мистецтві (на прикладі творчості актора) 108-130
Семенюк О. М. Музична характеристика образу Елізи Дулітл в мюзиклі «Моя чарівна леді» А. Дж. Лернера та Ф. Лоу і його виконавська інтерпретація 131-148
Михайлець В. В. Гігієна та охорона голосу: нейропедагогічний аспект 149-161
Розділ 4. Фортепіанна творчість і виконавство
Сунь Ле Втілення традицій національного музично-драматичного мистецтва у фортепіанних творах Гуо Чжиюаня 162-184
Гавриленко Л. М., Портний Ю. Л. Роль композиторського спадку Владислава Заремби у формуванні професійного музиканта 185-198
Гаркуша M. В. Нелінійність художнього мислення піаніста-концертмейстера в контексті поетики вокального циклу (на прикладі «Осінних сонетів» В. Губаренка) 199-213
Левченко А. А. Ладофактурні засади та принципи їх компози-торського втілення у фортепіанному циклі «24 прелюдії та фуги» ор. 2 В. Бібіка 214-240
Повний текст друкованого видання випуску 72