Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 71 за 2024 рік
Розділ 1.
Сучасні ракурси музично-теоретичних досліджень
Стор.
Текст
статті
Юрко Х.С.
Аспекти дослідження тембру в науковому дискурсі
7-23
Розділ 2.
Музичне виконавство
Ушакова М.С.
Сучасна музика у стратегіях творчої діяльності РозалінТюрек
24-47
Сун Мейсюань
Специфіка втілення європейських жанрових моделей в китайській фортепіанній музиці як підгрунтя виконавської стилістики
48-66
Пен Жуй
Концертна діяльність китайських піаністів: історія розвитку
67-91
Новак І.І.
Вокальний цикл М. Равеля «Chansons madécasses» та його роль у розвитку французької камерно-вокальної музики першої половини ХХ століття
92-106
Продоус Є.Р.
Специфіка формування стильових домінант у вокальному виконавстві (на прикладі творчості Н. Штуцманн)
107-121
Запорожан Д.В.
Творчість Якуба Йозефа Орлінського у дзеркалі сучасних тенденцій мистецтва контратенорів
107-121
Коноров О.О.
Перлини української вокальної лірики у творчості сучасного співака-тенора (виконавський автокоментар)
139-159
Лю Фань
Концертні традиції хорового диригування в Китаї другої половини ХХ – початку ХХІ століття
160-178
Качуринець Л.В.
Напрями діяльності диригентів України у XX столітті крізь призму мистецьких проєктів
179-197
Мельниченко М.B.
Якість «стихійного» мислення баяніста: виконавський текст і звуковий образ сучасного баяна
198-213
Ван Юцзє
Поетика пасторалі у творах для флейти європейських та китайських композиторів ХХ–ХХI століття
214-239
Повний текст друкованого видання випуску 71