На головну
З М І С Т
випуску 71 за 2024 рік
Розділ 1. Сучасні ракурси музично-теоретичних досліджень Стор.
Текст
статті
Юрко Х.С. Аспекти дослідження тембру в науковому дискурсі 7-23
Розділ 2. Музичне виконавство
Ушакова М.С. Сучасна музика у стратегіях творчої діяльності РозалінТюрек 24-47
Сун Мейсюань Специфіка втілення європейських жанрових моделей в китайській фортепіанній музиці як підгрунтя виконавської стилістики 48-66
Пен Жуй Концертна діяльність китайських піаністів: історія розвитку 67-91
Новак І.І. Вокальний цикл М. Равеля «Chansons madécasses» та його роль у розвитку французької камерно-вокальної музики першої половини ХХ століття 92-106
Продоус Є.Р. Специфіка формування стильових домінант у вокальному виконавстві (на прикладі творчості Н. Штуцманн) 107-121
Запорожан Д.В. Творчість Якуба Йозефа Орлінського у дзеркалі сучасних тенденцій мистецтва контратенорів 107-121
Коноров О.О. Перлини української вокальної лірики у творчості сучасного співака-тенора (виконавський автокоментар) 139-159
Лю Фань Концертні традиції хорового диригування в Китаї другої половини ХХ – початку ХХІ століття 160-178
Качуринець Л.В. Напрями діяльності диригентів України у XX столітті крізь призму мистецьких проєктів 179-197
Мельниченко М.B. Якість «стихійного» мислення баяніста: виконавський текст і звуковий образ сучасного баяна 198-213
Ван Юцзє Поетика пасторалі у творах для флейти європейських та китайських композиторів ХХ–ХХI століття 214-239
Повний текст друкованого видання випуску 71