З М І С Т випуску 69 за 2023 рік |
|
Розділ 1. |
Семантичні виміри музичного твору |
Стор. |
Текст статті |
Холодкова О. С. |
Системи риторики та семіотики в аналізі світської інструментальної музики епохи Бароко |
7-39 |
 |
Мамона А. Г. |
«Чотири пісні» op. 41 на вірші Р. Тагора в музикознавчій рефлексії: аспекти висвітлення орієнтальних візій Кароля Шимановського |
40-55 |
 |
Александрова O. O.,
Черторижська М. С. |
Духовно-семантичний підхід як методоло-гічна основа аналізу релігійної музики (на прикладі циклу «Монологи віків» В. Степурка) |
56-86 |
 |
Сюн Яхуан |
Музична символіка у дзеркалі вокально-виконавської поетики (на матеріалі вокального циклу «Настрої» Лесі Дичко) |
87-103 |
 |
Ден Еньї |
Семантика назв фортепіанних етюдів Ло Майшо як перетворення традиційних національних образів |
104-122 |
 |
|
Розділ 2. |
Творчі портрети |
|
|
Гордєєв С. І. |
Акторська та педагогічна творчість Вячеслава Хім’яка в контексті розвитку української театральної музично-драма-тичної школи |
123-158 |
 |
|
Розділ 3. |
Баянно-акордеонне мистецтво: освітній аспект |
|
|
Єгоров Є. О. |
Баянна школа О. Міщенка в метафорах та реаліях творчо-педагогічного процесу |
159-179 |
 |
Кисляк Б. М. |
Імпровізація в освітньому просторі суча-сного баянно-акордеонного мистецтва |
180-196 |
 |
|
Повний текст друкованого видання випуску 69 |
|