Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 68 за 2023 рік
Розділ 1.
Теоретичні питання музикознавства
Стор.
Текст
статті
Шара О. О.
Теорія наратива в музикознавчому дискурсі
7-32
Розділ 2.
Музикант-виконавець: шлях до професії
Нечесний І. З.
Етьєн Озі – «чудовий фаготист неймовірного таланту»
33-53
Кучеренко С. І.
Синтетична природа професіоналізму виконавця-скрипаля (на матеріалі «Скрипкової школи» Л. Шпора)
54-71
Михайлова Н. М.
Хорове аранжування як шлях реалізації творчого потенціалу студента-хормейстера
72-87
Михайлець В В.
Нейропедагогіка як перспективний напрям вокально-виховної роботи
88-106
Розділ 3.
Опера: драматургія, традиції, новації
Кисельова Т. І.
Два світи хорової драматургії опери «Robert le Diable»Дж. Меєрбера
107-124
Пей Юнтін
Оперні жіночі персонажі в контексті образної парності (на прикладі опери «Кармен» Ж. Бізе)
125-141
Гнатюк Д. О.
Національна традиція як фактор новацій у камерній опері Го Веньцзіна «Вовче Селище»
142-165
Розділ 4.
Образ митця в українському мистецькому просторі
КаленіченкоО. М., Щукіна Ю. П.
Образ митця / мисткині в українській літературі на межі ХІХ – ХХ століть у гендерному аспекті
166-193
Повний текст друкованого видання випуску 68