Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 66 за 2023 рік
Розділ 1.
Розвідки з історії музичного виконавства і практики композиції
Стор.
Текст
статті
Твердова Г. Є.
Збірка solfeggi Карло Броскі (Фарінеллі): художня вершина методичної літератури bel canto
9-26
Бурцев М. В.
Християнські образи у камерній вокальній музиці Західної Європи XIX–XX століть
27-41
Чуб М. А.
Концепція фортепіанної творчості К. Сіндінга: досвід постромантичного світовідчуття
42-60
Оболенська М. М.
Контрольована антиципація як психологічна настанова піаніста-концертмейстера (на прикладі Сонати № 2 для скрипки і фортепіано М. Равеля)
61-78
Пилипенко С. О.
Творчий взаємовплив братів Ееспере та його віддзеркалення у Фортепіанному концерті Рене Ееспере
79-95
Попов Ю. К.
Феномен метажанровості в музиці доби Модернізму та Постмодерну
96-107
Савченко Г. С.
«Lacrimosa» Олександра Щетинського: музика, написана під час війни з вірою в перемогу Людяності і Світла
108-125
Демченко Д. А.
Засоби створення нового комплексного звуку в електроакустичній музиці Остапа Мануляка
126-140
Кисляк Б. М., Токар Т. В.
Загальні закономірності побутування акордеона у XX столітті
141-157
Розділ 2.
Шляхами мистецького синтезу
Каленіченко О. М.
Взаємодія мистецтв театру, кіно та музики в постмодерністських інтерпретаціях творів корифеїв режисером О. Ковшуном
158-175
Аннічев О. Є.
Метод, прийоми і стильові особливості режисури С. Пасічника (на прикладі вистав 2010–2020 років)
176-190
Розділ 3.
Творча й освітня діяльність в системі інтердисциплінарних звязків
Клендій О. Ю.
Музична редакція в аспекті міждисциплінарних зв’язків (сторінками зарубіжних досліджень)
191-206
Юрженко А. Ю., Кононова О. Ю.
Особливості дистанційного навчання іноземної мови майбутніх моряків: модуль «Мистецтво»
207-220
Горлов А. С., Блещунова К. М.
Фізичне здоров’я та перспективи його вдосконалення у студентів-музикантів Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського
221-255
Повний текст друкованого видання випуску 66