На головну
З М І С Т
випуску 66 за 2023 рік
Розділ 1. Розвідки з історії музичного виконавства і практики композиції Стор.
Текст
статті
Твердова Г. Є. Збірка solfeggi Карло Броскі (Фарінеллі): художня вершина методичної літератури bel canto 9-26
Бурцев М. В. Християнські образи у камерній вокальній музиці Західної Європи XIX–XX століть 27-41
Чуб М. А. Концепція фортепіанної творчості К. Сіндінга: досвід постромантичного світовідчуття 42-60
Оболенська М. М. Контрольована антиципація як психологічна настанова піаніста-концертмейстера (на прикладі Сонати № 2 для скрипки і фортепіано М. Равеля) 61-78
Пилипенко С. О. Творчий взаємовплив братів Ееспере та його віддзеркалення у Фортепіанному концерті Рене Ееспере 79-95
Попов Ю. К. Феномен метажанровості в музиці доби Модернізму та Постмодерну 96-107
Савченко Г. С. «Lacrimosa» Олександра Щетинського: музика, написана під час війни з вірою в перемогу Людяності і Світла 108-125
Демченко Д. А. Засоби створення нового комплексного звуку в електроакустичній музиці Остапа Мануляка 126-140
Кисляк Б. М., Токар Т. В. Загальні закономірності побутування акордеона у XX столітті 141-157
Розділ 2. Шляхами мистецького синтезу
Каленіченко О. М. Взаємодія мистецтв театру, кіно та музики в постмодерністських інтерпретаціях творів корифеїв режисером О. Ковшуном 158-175
Аннічев О. Є. Метод, прийоми і стильові особливості режисури С. Пасічника (на прикладі вистав 2010–2020 років) 176-190
Розділ 3. Творча й освітня діяльність в системі інтердисциплінарних звязків
Клендій О. Ю. Музична редакція в аспекті міждисциплінарних зв’язків (сторінками зарубіжних досліджень) 191-206
Юрженко А. Ю., Кононова О. Ю. Особливості дистанційного навчання іноземної мови майбутніх моряків: модуль «Мистецтво» 207-220
Горлов А. С., Блещунова К. М. Фізичне здоров’я та перспективи його вдосконалення у студентів-музикантів Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського 221-255
Повний текст друкованого видання випуску 66