Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 65 за 2022 рік
Розділ 1.
Практика сучасної композиції: теоретичні рефлексії
Стор.
Текст
статті
Юрко Х. C.
«Марфа і Марія» для восьми віолончелей Олександра Щетинського: інтеграція/дезінтеграція як принципи тембрової організації
9-26
Пашковська М. О.
«The Viola in My Life» M. Фелдмана: пошук смислу на межі тембровідчуття
27-49
Щелканова С. О.
Поетика жанру симфонії у дискурсі когнітивного музикознавства
50-64
Розділ 2.
Музичне мистецтво Бароко у віддзеркаленні часу
Гіголаєва-Юрченко В. О.
співаки-кастрати і контртенори: вокально‑фізіологічна специфіка виконання
65-81
Мельник С. О.
Серената А. Вівальді «Gloria e Imeneo»: жанрово-стильовий аналіз
82-98
Юань Сінь
Традиція travestire в операх Г. Ф. Генделя в аспекті ґендерного підходу (на прикладі інтерпретації партії Аріоданта)
99-117
Розділ 3.
Інтерпретологічні виміри дослідження творчості
Петрик В. І.
Фантазія для кларнета соло Й. Відманна: композитор vs виконавець
118-136
Чен Ке
Поняття «тембр-амплуа» в українській оперології: тлумачення і перспективи розвитку
137-152
Пей Юнтін
Парні жіночі образи в оперному мистецтві: до постановки питання
153-169
Тальвінська М. М.
Камерно-вокальна лірика Самуеля Барбера у дзеркалі виконавської інтерпретації (на прикладі «Three songs», ор. 10 на слова Дж. Джойса)
170-184
Ян Ваньцін
Поетика камерно-вокальної творчості Ш. Гуно: виконавський аспект
185-198
Цзян Цінь
Творча постать Ділбер Юніс у контексті вокального мистецтва Китаю ХХ–ХХІ століть
199-211
Повний текст друкованого видання випуску 65