. Харківські контексти.
До 105‑річчя ХНУМ імені І. П. Котляревського
Стор.
Текст статті
Рощенко О. Г.
Пам’яті Т. Я. Веске: три портрети в жанрі
Réminiscences
7-23
Вєтров О. В.
Постать Миколи Коваля в історії вокального
мистецтва Харківщини
24-37
Доценко В. І., Ткаченко В. М.
Стиль Марка Топчія в контексті сучасного світового
гітарного виконавства
38-56
Розділ 2.
Творчі та педагогічні проєкти
Нікітська Є.С., Савченко Г. С.
Творчий проєкт кафедри концертмейстерської
майстерності Харківського національного
університету мистецтв імені І. П. Котляревського:
досвід виконавського та композиторського
осмислення
57-74
Рєзнік О. С.
Дитячий оркестровий комплект «Гармоніка»
Г. Т. Стативкіна як джерело розвитку початкових
навичок ансамблево-оркестрового музикування
дошкільників
75-91
Розділ 3.
Музично-історичні виміри
Андрієвський І. М.
Семантика тематизму фуг у контексті образної
самобутності циклу «Три Сонати та три Партити
для скрипки соло» Й. С. Баха
92-109
Сердюк Я. О.
Особливості втілення шведського національного
фольклору у скрипкових мініатюрах Аманди Майєр
110-126
Ду Лін
Образ Івана Мазепи в оперних творах ХІХ сторіччя
127-141
Анфілова С. Г.
Роль музичного компонента в хореографічній
концепції С. Лифаря