На головну
З М І С Т
випуску 64 за 2022 рік
Розділ 1. . Харківські контексти. До 105‑річчя ХНУМ імені І. П. Котляревського Стор.
Текст
статті
Рощенко О. Г. Пам’яті Т. Я. Веске: три портрети в жанрі Réminiscences 7-23
Вєтров О. В. Постать Миколи Коваля в історії вокального мистецтва Харківщини 24-37
Доценко В. І., Ткаченко В. М. Стиль Марка Топчія в контексті сучасного світового гітарного виконавства 38-56
Розділ 2. Творчі та педагогічні проєкти
Нікітська Є.С., Савченко Г. С. Творчий проєкт кафедри концертмейстерської майстерності Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського: досвід виконавського та композиторського осмислення 57-74
Рєзнік О. С. Дитячий оркестровий комплект «Гармоніка» Г. Т. Стативкіна як джерело розвитку початкових навичок ансамблево-оркестрового музикування дошкільників 75-91
Розділ 3. Музично-історичні виміри
Андрієвський І. М. Семантика тематизму фуг у контексті образної самобутності циклу «Три Сонати та три Партити для скрипки соло» Й. С. Баха 92-109
Сердюк Я. О. Особливості втілення шведського національного фольклору у скрипкових мініатюрах Аманди Майєр 110-126
Ду Лін Образ Івана Мазепи в оперних творах ХІХ сторіччя 127-141
Анфілова С. Г. Роль музичного компонента в хореографічній концепції С. Лифаря 142-163
Повний текст друкованого видання випуску 64