На головну
З М І С Т
випуску 63 за 2022 рік
Розділ 1. Актуальні виміри композиторської практики, музичного виконавства і педагогіки Стор.
Текст
статті
Палій І.О. Етнічне ядро «unionique music»: Концерт для ситара з оркестром № 1 Раві Шанкара та альбом «Land Of Gold» Анушки Шанкар 7-25
Малий Д.М. «Відкрита» нотація як інструмент створення композиторського тексту (автокоментар) 26-51
Сун Наталія Генеза тайванського фортепіанного мистецтва: історико-культурний контекст 52-74
Болдирєв В.О. Духовна складова творчості студентів-вокалістів (на матеріалі репертуару з творів українських композиторів) 75-90
Гордєєв С.І. Педагогіка сучасного українського театру: на шляху до мистецького синтезу 91-107
Книш П.О. Романтична модель інтерпретації форте-піанних концертів Ф. Шопена у версіях А. Рубінштейна (Другий концерт) та Г. Черни-Стефанської (Перший концерт) 108-123
Розділ 2. З історичної спадщини
Сердюк Я.О. Еволюція камерно-інструментальної творчості Аманди Майєр 124-143
Ду Лін Постать Клеманс де Ґранваль у художній культурі Франції ХІХ століття 144-158
Чуб М.А. Фортепіанний стиль Крістіана Сіндінга як складова європейського мистецтва 159-175
Повний текст друкованого видання випуску 63