Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 63 за 2022 рік
Розділ 1.
Актуальні виміри композиторської практики, музичного виконавства і педагогіки
Стор.
Текст
статті
Палій І.О.
Етнічне ядро «unionique music»: Концерт для ситара з оркестром № 1 Раві Шанкара та альбом «Land Of Gold» Анушки Шанкар
7-25
Малий Д.М.
«Відкрита» нотація як інструмент створення композиторського тексту (автокоментар)
26-51
Сун Наталія
Генеза тайванського фортепіанного мистецтва: історико-культурний контекст
52-74
Болдирєв В.О.
Духовна складова творчості студентів-вокалістів (на матеріалі репертуару з творів українських композиторів)
75-90
Гордєєв С.І.
Педагогіка сучасного українського театру: на шляху до мистецького синтезу
91-107
Книш П.О.
Романтична модель інтерпретації форте-піанних концертів Ф. Шопена у версіях А. Рубінштейна (Другий концерт) та Г. Черни-Стефанської (Перший концерт)
108-123
Розділ 2.
З історичної спадщини
Сердюк Я.О.
Еволюція камерно-інструментальної творчості Аманди Майєр
124-143
Ду Лін
Постать Клеманс де Ґранваль у художній культурі Франції ХІХ століття
144-158
Чуб М.А.
Фортепіанний стиль Крістіана Сіндінга як складова європейського мистецтва
159-175
Повний текст друкованого видання випуску 63