Шляхи формування концертного репертуару
для альта у XVII–XIX ст.
7-24
Онищенко Олександра Юріївна
«Скрипкове» в «Іспанській симфонії» Е. Лало
25-40
Дікарєв Сергій Григорович
«Вісім п’єс для контрабаса соло» П. Гіндеміта:
композиційно-драматургічна специфіка
41-62
Тарабанов Анатолій Петрович
Виконавський часопростір фортепіанних Сонат
op. 27 № 2 Л. ван Бетховена та D. 958 Ф. Шуберта
55-78
Лю Тін
Інтерпретативна функція співу
в «партитурі» сучасної балетної вистави
79-92
Ван Сіге
Українська національна вокальна традиція:
жанрова, стильова та виконавська проєкції
93-106
Чжан Чі
Стиль імпровізації на саксофоні
Гровера Вашингтона-молодшого
107-123
Розділ 2.
Харківські контексти. До 105‑річчя ХНУМ імені І. П. Котляревського
Руденко Ніна Іванівна
Просвітництво у виконавській діяльності Н. О. Єщенко
124-140
Литвищенко Олександр Володимирович
Виконавські особливості інтерпретації
творів В. Пoдгорного для баяна
(на прикладі Фантазії на тему української народної пісні
«Повій, вітре, на Вкраїну»)
141-152
Пашковська Маргарита Олександрівна
Темброобраз альта в П’ятому струнному квартеті
В. Бібіка в контексті концепції «останнього твору»