На головну
З М І С Т
випуску 62 за 2022 рік
Розділ 1. Актуальні аспекти музичного виконавства Стор.
Текст
статті
Удовиченко Микола Миколайович Шляхи формування концертного репертуару для альта у XVII–XIX ст. 7-24
Онищенко Олександра Юріївна «Скрипкове» в «Іспанській симфонії» Е. Лало 25-40
Дікарєв Сергій Григорович «Вісім п’єс для контрабаса соло» П. Гіндеміта: композиційно-драматургічна специфіка 41-62
Тарабанов Анатолій Петрович Виконавський часопростір фортепіанних Сонат op. 27 № 2 Л. ван Бетховена та D. 958 Ф. Шуберта 55-78
Лю Тін Інтерпретативна функція співу в «партитурі» сучасної балетної вистави 79-92
Ван Сіге Українська національна вокальна традиція: жанрова, стильова та виконавська проєкції 93-106
Чжан Чі Стиль імпровізації на саксофоні Гровера Вашингтона-молодшого 107-123
Розділ 2. Харківські контексти. До 105‑річчя ХНУМ імені І. П. Котляревського
Руденко Ніна Іванівна Просвітництво у виконавській діяльності Н. О. Єщенко 124-140
Литвищенко Олександр Володимирович Виконавські особливості інтерпретації творів В. Пoдгорного для баяна (на прикладі Фантазії на тему української народної пісні «Повій, вітре, на Вкраїну») 141-152
Пашковська Маргарита Олександрівна Темброобраз альта в П’ятому струнному квартеті В. Бібіка в контексті концепції «останнього твору» 153-174
Повний текст друкованого видання випуску 62