На головну
З М І С Т
випуску 60 за 2021 рік
Розділ 1. Специфіка розвитку музичних жанрів, стилів, технологій Стор.
Текст
статті
Ракочі Вадим Олександрович Інструментальний концерт: проблеми класифікації 7-35
Савченко Ганна Сергіївна Оркестрове письмо І. Стравінського неокласичного та пізнього (серійного) періодів творчості: компаративний аналіз 36-56
Рябчун Ірина Володимирівна Українські аранжування для карильйона як приклад культурної трансмісії та адаптації 57-74
Лішафай Олександр Олексійович Технологічні процеси формування звукового супроводу в аудіовізуальному творі 75-95
Тимофєєва Кіра Валеріївна Особливості трактування жанру капрису у фортепіанній творчості Ф. Мендельсона 96-110
Щукіна Юлія Петрівна Розвиток жанру танц-рок-опери в практиці Одеського академічного театру музичної комедії імені М. Водяного 111-125
Хуан Лей Героїчна пастораль та її національно-стильова рецепція в кантаті Сянь Сінхая «Хуанхе» 126-150
Розділ 2. Питання музичного виконавства
Зуб Галина Олександрівна Психоемоційний комплекс піаніста‑концертмейстера як віддзеркалення еволюції професії 151-166
Тао Цзинь Виконавська специфіка Концерту для гобоя з оркестром Юджина Гуссенса 167-183
Янь Ян Визначальні аспекти формування диригентського виконавства в Китаї 184-199
Розділ 3. До 105‑річчя ХНУМ імені І. П. Котляревського
Маркович Михайло Іванович Творчі принципи вокальної педагогіки Миколи Манойла 200-215
Стрілець Андрій Миколайович Формування оригінального репертуару для оркестру народних інструментів ХНУМ імені І. П. Котляревського як історична місія харківських композиторів (1950–1960) 216-238
Повний текст друкованого видання випуску 60