Специфіка розвитку музичних жанрів, стилів, технологій
Стор.
Текст статті
Ракочі Вадим Олександрович
Інструментальний концерт: проблеми класифікації
7-35
Савченко Ганна Сергіївна
Оркестрове письмо І. Стравінського
неокласичного та пізнього (серійного) періодів
творчості: компаративний аналіз
36-56
Рябчун Ірина Володимирівна
Українські аранжування для карильйона
як приклад культурної трансмісії та адаптації
57-74
Лішафай Олександр Олексійович
Технологічні процеси формування звукового
супроводу в аудіовізуальному творі
75-95
Тимофєєва Кіра Валеріївна
Особливості трактування жанру капрису
у фортепіанній творчості Ф. Мендельсона
96-110
Щукіна Юлія Петрівна
Розвиток жанру танц-рок-опери
в практиці Одеського академічного театру
музичної комедії імені М. Водяного
111-125
Хуан Лей
Героїчна пастораль та її національно-стильова
рецепція в кантаті Сянь Сінхая «Хуанхе»
126-150
Розділ 2.
Питання музичного виконавства
Зуб Галина Олександрівна
Психоемоційний комплекс
піаніста‑концертмейстера як віддзеркалення
еволюції професії
151-166
Тао Цзинь
Виконавська специфіка Концерту для гобоя
з оркестром Юджина Гуссенса
167-183
Янь Ян
Визначальні аспекти формування
диригентського виконавства в Китаї
184-199
Розділ 3.
До 105‑річчя ХНУМ імені І. П. Котляревського
Маркович Михайло Іванович
Творчі принципи вокальної педагогіки
Миколи Манойла
200-215
Стрілець Андрій Миколайович
Формування оригінального репертуару
для оркестру народних інструментів ХНУМ
імені І. П. Котляревського як історична місія
харківських композиторів (1950–1960)