Трансформація народної традиції в опереті «Чорноморці» М. Лисенка
та М. Старицького як експериментальний зразок української музичної
драматургії: жанрово-інтонаційний аналіз
9-29
Стахевич О. О.
Вокальна лірика Наддніпрянщини в соціокультурному просторі
20–30 років ХХ століття
30-46
Селінський П. В.
Особливості інтонаційної драматургії камерної кантати
Володимира Зубицького «Діду мій, дударику»
47-67
Тарновецький І. І.
Композиторська інтерпретація старовинних жанрів у гітарній
творчості Валентина Задоянова
68-83
Розділ 2.
Харківські контексти
Воскобойніков Ф. В.
Актуалізація піснеспівів з Ірмолою Стефана Глобчастого в сучасній
богослужбовій практиці
84-106
Стрілець А. М.
Харківський міський театр народної музики «Обереги» та його
концепція відтворення традиційної культури України
107-128
Дмитриченков А. В.
Функції брас-секції в мистецькій концепції реґі-альбому
«SKOVORODANCE»
129-146
Розділ 3.
Історія та сучасність у світовому музичному мистецтві
Тищенко К. М.
Театр Сан-Карло в історії бельканто: історія та сучасність
147-160
Янь Сіхань
Типологізація жіночого сопрано в європейському оперному мистецтві
XVII–XIX століть: від універсалізму до спеціалізації
161-175
Вальтіна М. О.
Традиційне та новаторське в опері Дж. К. Менотті «Допоможіть,
допоможіть, Глоболінки!»
176-195
Потоцький С. Г.
Шляхи розвитку польського фортепіанного романтизму
в «постшопенівську добу»
196-216
Лисичка О.М.
Становлення кантатно-ораторіальної творчості Едварда Елгара
на «етапі спроб»
217-238
Шнирьова А. Є.
«El Polifemo de Oro» Реджинальда Сміта Бріндла: специфіка втілення
програмного задуму
239-256
Хань Вей
Концерт для саксофона в системі жанрів європейського
інструментального мистецтва: типологічний аспект
257-275
Чжу Фендайцзяо
Принципи звуковисотної організації в камерно-вокальних
творах Сан Тонга
276-298
Чернявська М. С., Чжан Гуанцзянь
Образ Китаю в «Айлао Рапсодії» Чжан Чжао для фортепіано
з оркестром