На головну
З М І С Т
випуску 39 за 2025 рік
Розділ 1. Українська музична культура Стор.
Текст
статті
Кохан Л. Й. Трансформація народної традиції в опереті «Чорноморці» М. Лисенка та М. Старицького як експериментальний зразок української музичної драматургії: жанрово-інтонаційний аналіз 9-29
Стахевич О. О. Вокальна лірика Наддніпрянщини в соціокультурному просторі 20–30 років ХХ століття 30-46
Селінський П. В. Особливості інтонаційної драматургії камерної кантати Володимира Зубицького «Діду мій, дударику» 47-67
Тарновецький І. І. Композиторська інтерпретація старовинних жанрів у гітарній творчості Валентина Задоянова 68-83
Розділ 2. Харківські контексти
Воскобойніков Ф. В. Актуалізація піснеспівів з Ірмолою Стефана Глобчастого в сучасній богослужбовій практиці 84-106
Стрілець А. М. Харківський міський театр народної музики «Обереги» та його концепція відтворення традиційної культури України 107-128
Дмитриченков А. В. Функції брас-секції в мистецькій концепції реґі-альбому «SKOVORODANCE» 129-146
Розділ 3. Історія та сучасність у світовому музичному мистецтві
Тищенко К. М. Театр Сан-Карло в історії бельканто: історія та сучасність 147-160
Янь Сіхань Типологізація жіночого сопрано в європейському оперному мистецтві XVII–XIX століть: від універсалізму до спеціалізації 161-175
Вальтіна М. О. Традиційне та новаторське в опері Дж. К. Менотті «Допоможіть, допоможіть, Глоболінки!» 176-195
Потоцький С. Г. Шляхи розвитку польського фортепіанного романтизму в «постшопенівську добу» 196-216
Лисичка О.М. Становлення кантатно-ораторіальної творчості Едварда Елгара на «етапі спроб» 217-238
Шнирьова А. Є. «El Polifemo de Oro» Реджинальда Сміта Бріндла: специфіка втілення програмного задуму 239-256
Хань Вей Концерт для саксофона в системі жанрів європейського інструментального мистецтва: типологічний аспект 257-275
Чжу Фендайцзяо Принципи звуковисотної організації в камерно-вокальних творах Сан Тонга 276-298
Чернявська М. С., Чжан Гуанцзянь Образ Китаю в «Айлао Рапсодії» Чжан Чжао для фортепіано з оркестром 299-321
Повний текст друкованого видання випуску 39
© 2025 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.