Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 38 за 2025 рік
Розділ 1.
Музика світу: ретроспекції та сучасність
Стор.
Текст
статті
Сіваченко Н. М., Вольська Л. В.
Ференц Ліст і скрипка
9-56
Мельник Д. Г.
Імітаційна техніка як формотворчий засіб мадригального стилю в мотеті «Quae est ista» Джованні Палестрини
57-76
Чжан Хао
Гендерні грані вокального образу Ромео (на прикладі опер Н. Ваккаї та В. Белліні)
77-101
Мізітова А. А.
«Тригрошова опера» Курта Вайля / Бертольда Брехта у полеміці з традицією: між театром та оперою
102-122
Маркович М. І.
Французький шансон як феномен світової культури: нова історія та виконавська доля жанру
123-141
Золотарьова Н. С.
Життєтворчість Й. Дорфмана: шлях до самопізнання
142-158
Чернявська М. С., Цінь Юйхан
Митець та його час: життєтворчість композитора Ду Мінсіна
159-186
Гнатюк Д. О.
Відображення художніх засад китайського традиційного мистецтва в камерній опері Го Веньцзіна «Нічний банкет»
187-206
Кордовська П. А.
Мандрівка забутими середніми хвилями: «Efebo con radio» Сальваторе Шарріно [англ.]
207-229
Розділ 2.
Музичний простір України
Шамаєва К. І., Волосатих О. Ю.
З країни романтизму: творчі перетини
230-254
Краснощок К. Ю.
Вокальна лірика Яна Кароля Ґалля
255-275
Бєлік-Золотарьова Н. А.
Невідомі сторінки хорової творчості Ігоря Шамо
276-290
Маклюк Д. М.
«Вокальні фрески» Володимира Губи на вірші бельгійських поетівсимволістів: дві аналітичні розвідки
291-312
Ю Ке
Медитативні композиції в сучасній українській музиці: підґрунтя, контекст і втілення
313-330
Шаповалова Л. В., Лю Дань
Хорова бахіана як актуальна стратегія українського мистецтва (інтерпретологічний коментар)
331-348
Розділ 3.
Харківські контексти
Лошков Ю. І., Костогриз С. О.
«Музичний гурток» та концертне життя Харкова другої половини 1880 років
349-364
Кужба М. Д., Юрченко О. П.
Нові виміри творчості слобожанської цимбальної школи у XXI столітті
365-389
Повний текст друкованого видання випуску 38
© 2025 "Аспекти історичного музикознавства". Усі права заахищені.