На головну
З М І С Т
випуску 38 за 2025 рік
Розділ 1. Музика світу: ретроспекції та сучасність Стор.
Текст
статті
Сіваченко Н. М., Вольська Л. В. Ференц Ліст і скрипка 9-56
Мельник Д. Г. Імітаційна техніка як формотворчий засіб мадригального стилю в мотеті «Quae est ista» Джованні Палестрини 57-76
Чжан Хао Гендерні грані вокального образу Ромео (на прикладі опер Н. Ваккаї та В. Белліні) 77-101
Мізітова А. А. «Тригрошова опера» Курта Вайля / Бертольда Брехта у полеміці з традицією: між театром та оперою 102-122
Маркович М. І. Французький шансон як феномен світової культури: нова історія та виконавська доля жанру 123-141
Золотарьова Н. С. Життєтворчість Й. Дорфмана: шлях до самопізнання 142-158
Чернявська М. С., Цінь Юйхан Митець та його час: життєтворчість композитора Ду Мінсіна 159-186
Гнатюк Д. О. Відображення художніх засад китайського традиційного мистецтва в камерній опері Го Веньцзіна «Нічний банкет» 187-206
Кордовська П. А. Мандрівка забутими середніми хвилями: «Efebo con radio» Сальваторе Шарріно [англ.] 207-229
Розділ 2. Музичний простір України
Шамаєва К. І., Волосатих О. Ю. З країни романтизму: творчі перетини 230-254
Краснощок К. Ю. Вокальна лірика Яна Кароля Ґалля 255-275
Бєлік-Золотарьова Н. А. Невідомі сторінки хорової творчості Ігоря Шамо 276-290
Маклюк Д. М. «Вокальні фрески» Володимира Губи на вірші бельгійських поетівсимволістів: дві аналітичні розвідки 291-312
Ю Ке Медитативні композиції в сучасній українській музиці: підґрунтя, контекст і втілення 313-330
Шаповалова Л. В., Лю Дань Хорова бахіана як актуальна стратегія українського мистецтва (інтерпретологічний коментар) 331-348
Розділ 3. Харківські контексти
Лошков Ю. І., Костогриз С. О. «Музичний гурток» та концертне життя Харкова другої половини 1880 років 349-364
Кужба М. Д., Юрченко О. П. Нові виміри творчості слобожанської цимбальної школи у XXI столітті 365-389
Повний текст друкованого видання випуску 38
© 2025 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.