На головну
З М І С Т
випуску 36 за 2024 рік
Розділ 1. Харківські контексти Стор.
Текст
статті
Мандзюк Л. С. Музично-виконавські проєкти як вид вшанування пам’яті видатного харків’янина Гната Хоткевича 7-27
Калиниченко Я.О. Скрипкова творчість харківських композиторів другої половини ХХ – початку ХХІ століття: історико-стилістичний екскурс 28-40
Розділ 2. До історії української музичної культури
Затинайко О.В. Вплив творчості Ф. Бузоні на педагогічну та виконавську традиції української музичної культури 41-61
Макарова Н.В. «24 прелюдії та фуги» В. П. Задерацького: повернення із забуття 62-80
Розділ 3. Зі світової музичної спадщини
Анфілова С.Г. «Пісні мандрівника» Р. Воана-Вільямса: англійський наголос у романтичній темі 81-103
Сунь Ле Стилістика кантонської опери юецзюй у фортепіанних творах Чена Пейксуна: особливості виконавського втілення 104-127
Розділ 4. Сучасний музичний простір: шляхи перетворень
Зима Л.В. Символічна лабільність інструментальних ансамблевих складів в умовах трансформації музичного мислення на гребені XX–XXI століть 128-141
Білова Є.Д. Тенденції у виконавстві на ударних інструментах у музичній практиці ХХІ століття (на прикладі обробок українських пісень) 142-157
Ян Цзін Специфіка і функції фактури у фортепіанній музиці сучасних українських композиторів (на прикладі творів З. Алмаші та Д. Малого) 158-172
Воронцов С.О. Сучасні інформаційні технології в музичній індустрії 173-189
Повний текст друкованого видання випуску 36
© 2025 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.