Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 36 за 2024 рік
Розділ 1.
Харківські контексти
Стор.
Текст
статті
Мандзюк Л. С.
Музично-виконавські проєкти як вид вшанування пам’яті видатного харків’янина Гната Хоткевича
7-27
Калиниченко Я.О.
Скрипкова творчість харківських композиторів другої половини ХХ – початку ХХІ століття: історико-стилістичний екскурс
28-40
Розділ 2.
До історії української музичної культури
Затинайко О.В.
Вплив творчості Ф. Бузоні на педагогічну та виконавську традиції української музичної культури
41-61
Макарова Н.В.
«24 прелюдії та фуги» В. П. Задерацького: повернення із забуття
62-80
Розділ 3.
Зі світової музичної спадщини
Анфілова С.Г.
«Пісні мандрівника» Р. Воана-Вільямса: англійський наголос у романтичній темі
81-103
Сунь Ле
Стилістика кантонської опери юецзюй у фортепіанних творах Чена Пейксуна: особливості виконавського втілення
104-127
Розділ 4.
Сучасний музичний простір: шляхи перетворень
Зима Л.В.
Символічна лабільність інструментальних ансамблевих складів в умовах трансформації музичного мислення на гребені XX–XXI століть
128-141
Білова Є.Д.
Тенденції у виконавстві на ударних інструментах у музичній практиці ХХІ століття (на прикладі обробок українських пісень)
142-157
Ян Цзін
Специфіка і функції фактури у фортепіанній музиці сучасних українських композиторів (на прикладі творів З. Алмаші та Д. Малого)
158-172
Воронцов С.О.
Сучасні інформаційні технології в музичній індустрії
173-189
Повний текст друкованого видання випуску 36
© 2025 "Аспекти історичного музикознавства". Усі права заахищені.