На головну
З М І С Т
випуску 35 за 2024 рік
Розділ 1. Музика України: історичні реконструкції й сучасні здобутки Стор.
Текст
статті
Богатирьов В.О. Стратегія історично орієнтованого оркестрування співогри «Підгіряни» М. Вербицького 9-29
Смірнов А.Ю. Виконавська доля літургій О. Кошиця 30-46
Маклюк Д.М. «Київ – серце України!» Володимира Губи в контексті оновлення камерно-вокального репертуару 47-69
Мельниченко М.В. Жанрово-стильові трансформації у творах для баяна українських композиторів останньої третини ХХ – ХХI століть 70-84
Розділ 2. Харківські контексти
Мельник А.О., Кучеренко С.І. Видатні викладачі кафедри оркестрових струнних інструментів ХНУМ імені І. П. Котляревського у спогадах учнів 85-99
Єгоров Є.О. Творчий універсалізм О. Міщенка 100-117
Сердюк О.В. Роль Харківського Вагнерівського товариства у справі популяризації сучасної музично-театральної культури 118-138
Коноров О.О. Харківський національний академічний театр опери та балету: історія в дзеркалі тенорового мистецтва 139-159
Розділ 3. Світова музична культура
Варавкіна-Тарасова Н.П. Сакральна архітектоніка Сарабанди h-moll Й. С. Баха з Партити № 1 для скрипки соло (пам’яті Вчителя, професора Арсенія Миколайовича Котляревського) 160-180
Кисельова Т.І. Жанровий синтез в опері «La muette de Portici» Д. Обера 181-197
Тарасенко Н.О. «Sieben Magnificat-Antiphonen» Арво Пярта: переосмислення традиції 198-224
Ващенко О.В. Тенденції розвитку зарубіжного інструментального концерту кінця ХХ – першої чверті ХХІ століття 225-250
Воскобойніков Я.В. Альбоми «Аutograph» і «Le poète du piano» – дві версії медійної саморепрезентації французького піаніста Олександра Таро 251-271
Ван Юцзє Шляхи оновлення жанрового амплуа флейти в творчості Джин Та (на прикладі Сонати ор. 3 № 1) 272-291
Повний текст друкованого видання випуску 35
© 2025 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.