Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 35 за 2024 рік
Розділ 1.
Музика України: історичні реконструкції й сучасні здобутки
Стор.
Текст
статті
Богатирьов В.О.
Стратегія історично орієнтованого оркестрування співогри «Підгіряни» М. Вербицького
9-29
Смірнов А.Ю.
Виконавська доля літургій О. Кошиця
30-46
Маклюк Д.М.
«Київ – серце України!» Володимира Губи в контексті оновлення камерно-вокального репертуару
47-69
Мельниченко М.В.
Жанрово-стильові трансформації у творах для баяна українських композиторів останньої третини ХХ – ХХI століть
70-84
Розділ 2.
Харківські контексти
Мельник А.О., Кучеренко С.І.
Видатні викладачі кафедри оркестрових струнних інструментів ХНУМ імені І. П. Котляревського у спогадах учнів
85-99
Єгоров Є.О.
Творчий універсалізм О. Міщенка
100-117
Сердюк О.В.
Роль Харківського Вагнерівського товариства у справі популяризації сучасної музично-театральної культури
118-138
Коноров О.О.
Харківський національний академічний театр опери та балету: історія в дзеркалі тенорового мистецтва
139-159
Розділ 3.
Світова музична культура
Варавкіна-Тарасова Н.П.
Сакральна архітектоніка Сарабанди h-moll Й. С. Баха з Партити № 1 для скрипки соло (пам’яті Вчителя, професора Арсенія Миколайовича Котляревського)
160-180
Кисельова Т.І.
Жанровий синтез в опері «La muette de Portici» Д. Обера
181-197
Тарасенко Н.О.
«Sieben Magnificat-Antiphonen» Арво Пярта: переосмислення традиції
198-224
Ващенко О.В.
Тенденції розвитку зарубіжного інструментального концерту кінця ХХ – першої чверті ХХІ століття
225-250
Воскобойніков Я.В.
Альбоми «Аutograph» і «Le poète du piano» – дві версії медійної саморепрезентації французького піаніста Олександра Таро
251-271
Ван Юцзє
Шляхи оновлення жанрового амплуа флейти в творчості Джин Та (на прикладі Сонати ор. 3 № 1)
272-291
Повний текст друкованого видання випуску 35
© 2025 "Аспекти історичного музикознавства". Усі права заахищені.