Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 32 за 2023 рік
Розділ 1.
Харківські контексти
Стор.
Текст
статті
Чередниченко О. В.
Фортепіанний стиль С. Борткевича
7-21
Маклюк Д. М.
Камерно-вокальна творчість Ю. Мейтуса: жанрово-стильові та виконавські аспекти
22-38
Костенко Н. Є.
Концертні твори Ігоря Ковача для чотириструнної домри в сучасній виконавській практиці
39-55
Розділ 2.
З минулого та сьогодення світової музичної культури
Михайлова О. В.
Суаре для однієї персони: мікросвіт «Інтимної музики» Флорана Шмітта
56-72
Краснощок К. Ю.
Семантика вокально-інструментального циклу Луї Дюрея «Пісні на вірші Сен-Леже Леже»
73-93
Лисичка О. М.
Увертюра Е. Елгара «На Півдні (Алассіо)»: узагальнення власного досвіду і передбачення подальших творчих відкриттів
94-112
Козик Д. С.
Опера «Буря» як феномен пізнього стилю творчості Франка Мартена
113-133
Воропаєва О. В.
Логіка формування музичного тексту в сольній фортепіанно-джазовій імпровізації М. Петруччіані на тему «’Round midnight» Т. Монка
134-153
Зима Л. В.
Багатовимірний рояль в камерній музиці Джорджа Крама (на прикладі «Макрокосмосу I»)
154-168
Лю Цзюньї
Естетичний конфлікт у китайській традиційній музиці в аспекті глобалізаційних процесів сучасності
169-186
Кисляк Б. М.
Музичний маркетинг у сучасному суспільстві
187-201
Повний текст друкованого видання випуску 32
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства". Усі права заахищені.