На головну
З М І С Т
випуску 32 за 2023 рік
Розділ 1. Харківські контексти Стор.
Текст
статті
Чередниченко О. В. Фортепіанний стиль С. Борткевича 7-21
Маклюк Д. М. Камерно-вокальна творчість Ю. Мейтуса: жанрово-стильові та виконавські аспекти 22-38
Костенко Н. Є. Концертні твори Ігоря Ковача для чотириструнної домри в сучасній виконавській практиці 39-55
Розділ 2. З минулого та сьогодення світової музичної культури
Михайлова О. В. Суаре для однієї персони: мікросвіт «Інтимної музики» Флорана Шмітта 56-72
Краснощок К. Ю. Семантика вокально-інструментального циклу Луї Дюрея «Пісні на вірші Сен-Леже Леже» 73-93
Лисичка О. М. Увертюра Е. Елгара «На Півдні (Алассіо)»: узагальнення власного досвіду і передбачення подальших творчих відкриттів 94-112
Козик Д. С. Опера «Буря» як феномен пізнього стилю творчості Франка Мартена 113-133
Воропаєва О. В. Логіка формування музичного тексту в сольній фортепіанно-джазовій імпровізації М. Петруччіані на тему «’Round midnight» Т. Монка 134-153
Зима Л. В. Багатовимірний рояль в камерній музиці Джорджа Крама (на прикладі «Макрокосмосу I») 154-168
Лю Цзюньї Естетичний конфлікт у китайській традиційній музиці в аспекті глобалізаційних процесів сучасності 169-186
Кисляк Б. М. Музичний маркетинг у сучасному суспільстві 187-201
Повний текст друкованого видання випуску 32
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.