«Сила гармонії» Євсевія Мандичевського
як зразок ранньої кантатної творчості композитора
30-48
Мокрогуз І. М.
Сучасне інструментально-оркестрове
мистецтво Буковинського краю
49-64
Розділ 3.
Харківські контексти
Бобечко О. Ю.
Музикознавча діяльність Любові Мандзюк
65-86
Борисенко М. Ю.
Музикознавчі рефлексії у формі «Прелюдії та фуги»:
авторський концерт Сергія Турнєєва
87-132
Мадишева Т. П., Деркач Л. А.
Харківська вокальна школа: на шляхах спадкоємності
133-167
Розділ 4.
Хорова культура сучасної України
Мироненко А. М.
Творчість Глухівського народного
аматорського камерного хору духовної
музики як складова культури Глухівщини
(кінець ХХ – початок ХХІ століття):
мистецька рефлексія
167-183
Бєлік-Золотарьова Н. А.
Хорове виконавство як категорія сучасного
українського інтегрованого хорознавства