Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 29 за 2022 рік
Розділ 1.
З досвіду харківських митців
Стор.
Текст
статті
Петрик В. І.
Творча діяльність Валерія Алтухова: місія особистості в історії харківської кларнетової школи
7-26
Янко Ю. В.
Мистецькі обрії Наталії Бєлік-Золотарьової
27-42
Чернявська М. С., Тимофеєва К. В.
Вектори оновлення фортепіанного репертуару сучасного виконавця
43-67
Розділ 2.
Шляхи оперної та хорової творчості
Рощенко О. Г., Чен Ке
«Отелло» Дж. Верді – А. Бойто як гра у шахи
68-90
Мельник С. О.
Образ Сесто з опери «Юлій Цезар» Г. Ф. Генделя: виконавська драматургія
91-104
Ду Лін
Версії «Мазепи» П. Чайковського крізь призму ціннісної теорії культури
105-119
Сюн Яхуан
Поетика солоспівів Бориса Лятошинського в аспекті тембрової персоніфікації співацького голосу
12-142
Пей Юнтін
Семантика парних жіночих образів в оперній творчості Р. Вагнера (на прикладі опери «Тангейзер»)
143-159
Юань Сінь
Жіночі образи в операх Г. Ф. Генделя: ґендерні типи та їхні трансформації
160-183
Козик Д. С.
Меса Франка Мартена для подвійного хору a capella в дискурсі порівняльної інтепретології
184-203
Цзян Цінь
Тембр-амплуа колоратурного сопрано в смислових орієнтирах оперного твору
204-216
Розділ 3.
Сучасна китаїстика: фортепіанна педагогіка і виконавство
Peng Rui
Консерваторії Китаю як вищий щабель національної фортепіанної освіти: історіографія питання
217-236
Сун Мейсюань
Виконавська стилістика фортепіанних програмних п’єс китайських композиторів (на прикладі твору Ван Цзянчжуна «Червоні лілії розквітли на горі»)
237-258
Повний текст друкованого видання випуску 29
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства". Усі права заахищені.