На головну
З М І С Т
випуску 29 за 2022 рік
Розділ 1. З досвіду харківських митців Стор.
Текст
статті
Петрик В. І. Творча діяльність Валерія Алтухова: місія особистості в історії харківської кларнетової школи 7-26
Янко Ю. В. Мистецькі обрії Наталії Бєлік-Золотарьової 27-42
Чернявська М. С., Тимофеєва К. В. Вектори оновлення фортепіанного репертуару сучасного виконавця 43-67
Розділ 2. Шляхи оперної та хорової творчості
Рощенко О. Г., Чен Ке «Отелло» Дж. Верді – А. Бойто як гра у шахи 68-90
Мельник С. О. Образ Сесто з опери «Юлій Цезар» Г. Ф. Генделя: виконавська драматургія 91-104
Ду Лін Версії «Мазепи» П. Чайковського крізь призму ціннісної теорії культури 105-119
Сюн Яхуан Поетика солоспівів Бориса Лятошинського в аспекті тембрової персоніфікації співацького голосу 12-142
Пей Юнтін Семантика парних жіночих образів в оперній творчості Р. Вагнера (на прикладі опери «Тангейзер») 143-159
Юань Сінь Жіночі образи в операх Г. Ф. Генделя: ґендерні типи та їхні трансформації 160-183
Козик Д. С. Меса Франка Мартена для подвійного хору a capella в дискурсі порівняльної інтепретології 184-203
Цзян Цінь Тембр-амплуа колоратурного сопрано в смислових орієнтирах оперного твору 204-216
Розділ 3. Сучасна китаїстика: фортепіанна педагогіка і виконавство
Peng Rui Консерваторії Китаю як вищий щабель національної фортепіанної освіти: історіографія питання 217-236
Сун Мейсюань Виконавська стилістика фортепіанних програмних п’єс китайських композиторів (на прикладі твору Ван Цзянчжуна «Червоні лілії розквітли на горі») 237-258
Повний текст друкованого видання випуску 29
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.