Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 25 за 2021 рік
Розділ 1.
До минулого европейської музики
Стор.
Текст
статті
Качмарчик Володимир Петрович
Мангеймський «рай для музикантів» у часи правління Карла Теодора
7-31
Чепалов Олександр Іванович
Комедія-балет Мольєра «Настирливі» як початок нового музично-театрального жанру
32-56
Лисичка Олександр Миколайович
Інтроспективність як ознака лірико-драматичного жанру Скрипкового концерту Е. Елгар
57-86
Кашуба Денис Владиславович
Каденція в сольно-оркестровому концерті на перехресті наукових поглядів
87-105
Старцев Дмитро Андрійович
Графічна репрезентація прийомів композиторської техніки Й. Брамса у Фортепіанному квінтеті f-moll op. 34
106-124
Розділ 2.
Харківські контексти. До 105‑річчя ХНУМ імені І. П. Котляревського
Дробиш Анна Андріївна
Комічні жанри в камерно-вокальній творчості Леоніда Лісовського: стильовий аспект
125-151
Данилюк Яна Владиславівна
Концерт для домри з симфонічним оркестром Д. Клебанова в контексті розвитку жанру
152-170
Калоян Армен Мігранович
Маска в постановці опери С. Прокоф’єва «Любов до трьох апельсинів» CXID-OPERA 2019 р.
171-191
Гордєєв Сергій Іванович
Театрально-педагогічні принципи В. І. Цвєткова у формуванні українського актора та режисера
192-220
Краснощок К, Григор’єва О,Тальвінська М Тарабанов
Професор Юлій Федорович Вахраньов: мистецтво педагогіки та педагогіка в мистецтві
221-249
Колчанова Людмила Миколаївна
Його покликання – наука, творчість, педагогіка (творчий доробок заслуженого діяча мистецтв України О. І. Чепалова)
250-267
Повний текст друкованого видання випуску 25
© 2025 "Аспекти історичного музикознавства". Усі права заахищені.