На головну
З М І С Т
випуску 25 за 2021 рік
Розділ 1. До минулого европейської музики Стор.
Текст
статті
Качмарчик Володимир Петрович Мангеймський «рай для музикантів» у часи правління Карла Теодора 7-31
Чепалов Олександр Іванович Комедія-балет Мольєра «Настирливі» як початок нового музично-театрального жанру 32-56
Лисичка Олександр Миколайович Інтроспективність як ознака лірико-драматичного жанру Скрипкового концерту Е. Елгар 57-86
Кашуба Денис Владиславович Каденція в сольно-оркестровому концерті на перехресті наукових поглядів 87-105
Старцев Дмитро Андрійович Графічна репрезентація прийомів композиторської техніки Й. Брамса у Фортепіанному квінтеті f-moll op. 34 106-124
Розділ 2. Харківські контексти. До 105‑річчя ХНУМ імені І. П. Котляревського
Дробиш Анна Андріївна Комічні жанри в камерно-вокальній творчості Леоніда Лісовського: стильовий аспект 125-151
Данилюк Яна Владиславівна Концерт для домри з симфонічним оркестром Д. Клебанова в контексті розвитку жанру 152-170
Калоян Армен Мігранович Маска в постановці опери С. Прокоф’єва «Любов до трьох апельсинів» CXID-OPERA 2019 р. 171-191
Гордєєв Сергій Іванович Театрально-педагогічні принципи В. І. Цвєткова у формуванні українського актора та режисера 192-220
Краснощок К, Григор’єва О,Тальвінська М Тарабанов Професор Юлій Федорович Вахраньов: мистецтво педагогіки та педагогіка в мистецтві 221-249
Колчанова Людмила Миколаївна Його покликання – наука, творчість, педагогіка (творчий доробок заслуженого діяча мистецтв України О. І. Чепалова) 250-267
Повний текст друкованого видання випуску 25
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.