Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 24 за 2021 рік
Розділ 1.
Зі світової музичної спадщини
Стор.
Текст
статті
Іванова Ірина Леонідівна
Жанрова поетика «Парсифаля» Р. Вагнера в контексті ідеї Gesamtkunstwerk
7-36
Лисичка Олександр Миколайович
«Несподівано британське»: акцентуація національно англійського в «Фа льстафі» Едварда Елгара
37-53
Холодкова Олена Сергіївна
Концерти для чотирьох скрипок без басу Г. Ф. Телемана в аспекті ономатопеїчної та фігуративної риторики
54-70
Сагалова Ганна Володимирівна
Роль тональності у створенні інтерпретаційної версії барокової музики (на прикладі Французької сюїти d-moll Й. С. Баха)
71-89
Юань Сінь
Специфіка трактування партії Роделінди з опери Г. Генделя «Роделінда»: інтерпретологічний пі дхід
90-110
Ушакова Маргарита Сергіївна
Клавішні інструменти в системі індивідуа льного виконавського стилю Р. Тюрек
111-126
Дікарєв Сергій Григорович
Жанрово-стильова специфіка Сонати для контрабаса та фортепіа но Пау ля Гіндеміта
127-147
Чжан Менчже
Поліфонічні жанри у фортепіанній творчості китайських композиторів
148-165
Розділ 2.
До 105‑річчя ХНУМ імені І. П. Котляревського
Левченко Анна Андріївна
Взаємодія тональних і модальних принципів ладової організації у п оліфонічному циклі В. Бібіка «34 Прелюдії та фуги» (на прикладі Зошиту 3)
166-183
Богатирьов Володимир Олександрович
Риси оркестрового стилю в симфонічних фресках «Тарас Бульба» Сергія Турнєєва
184-198
Любченко Валерія Юріївна
«Самогубець» на харківській сцені: музично-сценічне прочитання С. Пасічником – Г. Фроловим
199-214
Повний текст друкованого видання випуску 24
© 2025 "Аспекти історичного музикознавства". Усі права заахищені.