На головну
З М І С Т
випуску 24 за 2021 рік
Розділ 1. Зі світової музичної спадщини Стор.
Текст
статті
Іванова Ірина Леонідівна Жанрова поетика «Парсифаля» Р. Вагнера в контексті ідеї Gesamtkunstwerk 7-36
Лисичка Олександр Миколайович «Несподівано британське»: акцентуація національно англійського в «Фа льстафі» Едварда Елгара 37-53
Холодкова Олена Сергіївна Концерти для чотирьох скрипок без басу Г. Ф. Телемана в аспекті ономатопеїчної та фігуративної риторики 54-70
Сагалова Ганна Володимирівна Роль тональності у створенні інтерпретаційної версії барокової музики (на прикладі Французької сюїти d-moll Й. С. Баха) 71-89
Юань Сінь Специфіка трактування партії Роделінди з опери Г. Генделя «Роделінда»: інтерпретологічний пі дхід 90-110
Ушакова Маргарита Сергіївна Клавішні інструменти в системі індивідуа льного виконавського стилю Р. Тюрек 111-126
Дікарєв Сергій Григорович Жанрово-стильова специфіка Сонати для контрабаса та фортепіа но Пау ля Гіндеміта 127-147
Чжан Менчже Поліфонічні жанри у фортепіанній творчості китайських композиторів 148-165
Розділ 2. До 105‑річчя ХНУМ імені І. П. Котляревського
Левченко Анна Андріївна Взаємодія тональних і модальних принципів ладової організації у п оліфонічному циклі В. Бібіка «34 Прелюдії та фуги» (на прикладі Зошиту 3) 166-183
Богатирьов Володимир Олександрович Риси оркестрового стилю в симфонічних фресках «Тарас Бульба» Сергія Турнєєва 184-198
Любченко Валерія Юріївна «Самогубець» на харківській сцені: музично-сценічне прочитання С. Пасічником – Г. Фроловим 199-214
Повний текст друкованого видання випуску 24
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.