Інструменти українського народу:
історичні шляхи культурної ідентифікації
Стор.
Текст статті
Стрілець Андрій
КОНЦЕРТНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ РЕПЕРТУАР ХАРКІВСЬКОЇ
БАЯННОЇ ШКОЛИ В ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІЙ ДИНАМІЦІ
7-27
Костенко Наталія
ПЕДАГОГІЧНІ ТРАДИЦІЇ ВИКОНАВСТВА НА ДОМРІ В ХАРКОВІ
XXI СТОЛІТТЯ
27-50
Данилюк Микола, Данилюк Яна
ДІЯЛЬНІСТЬ ОСЕРЕДКІВ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ
НА СЛОБОЖАНЩИНІ У КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРНО‑ОСВІТНЬОГО
РОЗВИТКУ РЕГІОНУ (друга половина ХІХ – початок ХХ століть)
54-71
Доценко Володимир, Ткаченко Вікторія
ТВОРЧІ СТРАТЕГІЇ КЛАСУ ГІТАРИ ХНУМ
ІМЕНІ І. П. КОТЛЯРЕВСЬКОГО
72-85
Костенко Олена
ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ КЛАСУ ЦИМБАЛІВ В ХНУМ
ІМЕНІ І. П. КОТЛЯРЕВСЬКОГО.
ДО 30-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ ЗАСНУВАННЯ
86-98
Розділ 2.
Феноменологія особистості музиканта
Єрьоменко Андрій, Єрьоменко Наталія
THE CREATIVE PATH OF ANATOLII HAIDENKO
101-120
Дяченко Юрій
ФРАНЦУЗЬКИЙ МЮЗЕТ У ТВОРЧОСТІ А. ГАЙДЕНКА
121-134
Кужба Михайло, Юрченко Ольга
ОЛЕНА КОСТЕНКО: ФУНДАТОР ХАРКІВСЬКОЇ ЦИМБАЛЬНОЇ
ШКОЛИ
135-150
Трянов Максим
ТВОРЧИЙ ПОРТРЕТ ВОЛОДИМИРА ДОЦЕНКА ЯК УВИРАЗНЕННЯ
КОНЦЕПЦІЇ УНІВЕРСАЛІЗМУ
150-165
Слюсаренко Тетяна
КАПЕЛА БАНДУРИСТІВ «СОНЦЕ» ХНУМ
ІМЕНІ І. П. КОТЛЯРЕВСЬКОГО: СТАНОВЛЕННЯ ТА СПЕЦИФІКА
РОЗВИТКУ
(до 20-річчя творчої діяльності капели та 50-річчя з дня народження
керівника Надії Мельник)