Інструменти українського народу:
історичні шляхи культурної ідентифікації
Стор.
Текст статті
Стрілець Андрій
Концертно-педагогічний репертуар Харківської баянної школи в жанрово-стильовій динаміці
7-27
Костенко Наталія
Педагогічні традиції виконавства на домрі в Харкові XXI століття
27-50
Данилюк Микола, Данилюк Яна
Діяльність осередків музичної освіти на Слобожанщині у контексті культурно-освітнього розвитку регіону (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
РОЗВИТКУ РЕГІОНУ (друга половина ХІХ – початок ХХ століть)
54-71
Доценко Володимир, Ткаченко Вікторія
Творчі стратегії класу гітари ХНУМ імені І. П. Котляревського
72-85
Костенко Олена
Історія та сучасність класу цимбалів в ХНУМ імені І. П. Котляревського. До 30-річчя від дня заснування
86-98
Розділ 2.
Феноменологія особистості музиканта
Єрьоменко Андрій, Єрьоменко Наталія
Творчий шлях Анатолія Гайденка
101-120
Дяченко Юрій
Французький мюзет у творчості А. Гайденка
121-134
Кужба Михайло, Юрченко Ольга
Олена Костенко: фундатор харківської цимбальної школи
135-150
Трянов Максим
Творчий портрет Володимира Доценка як увиразнення концепції універсалізму
150-165
Слюсаренко Тетяна
Капела бандуристів «Сонце» ХНУМ імені І. П. Котляревського: становлення та специфіка розвитку (до 20-річчя творчої діяльності капели та 50-річчя з дня народження керівника Надії Мельник)