На головну
З М І С Т
випуску 22 за 2021 рік
Розділ 1. Інструменти українського народу: історичні шляхи культурної ідентифікації Стор.
Текст
статті
Стрілець Андрій Концертно-педагогічний репертуар Харківської баянної школи в жанрово-стильовій динаміці 7-27
Костенко Наталія Педагогічні традиції виконавства на домрі в Харкові XXI століття 27-50
Данилюк Микола, Данилюк Яна Діяльність осередків музичної освіти на Слобожанщині у контексті культурно-освітнього розвитку регіону (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) РОЗВИТКУ РЕГІОНУ (друга половина ХІХ – початок ХХ століть) 54-71
Доценко Володимир, Ткаченко Вікторія Творчі стратегії класу гітари ХНУМ імені І. П. Котляревського 72-85
Костенко Олена Історія та сучасність класу цимбалів в ХНУМ імені І. П. Котляревського. До 30-річчя від дня заснування 86-98
Розділ 2. Феноменологія особистості музиканта
Єрьоменко Андрій, Єрьоменко Наталія Творчий шлях Анатолія Гайденка 101-120
Дяченко Юрій Французький мюзет у творчості А. Гайденка 121-134
Кужба Михайло, Юрченко Ольга Олена Костенко: фундатор харківської цимбальної школи 135-150
Трянов Максим Творчий портрет Володимира Доценка як увиразнення концепції універсалізму 150-165
Слюсаренко Тетяна Капела бандуристів «Сонце» ХНУМ імені І. П. Котляревського: становлення та специфіка розвитку (до 20-річчя творчої діяльності капели та 50-річчя з дня народження керівника Надії Мельник) 166-178
Меліхова Юлія Любов Мандзюк: феномен творчого буття особистості 179-194
Повний текст друкованого видання випуску 22
© 2025 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.