На головну
З М І С Т
випуску 13 за 2018 рік
Розділ 1. ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ Стор.
Текст
статті
Щетинський О. С. Слово композитора 5-13
Линник М. С. Відображення науково-критичної позиції Р. Геніки в листах до М. Фіндейзена 14-26
Іванова І. Л. «Три фортепіанні сонати для юнацтва» ор. 118 у контексті останніх творів Роберта Шумана 26-45
Бурель О. В. Про фортепіанно-оркестрові твори Ш.-М. Відора. 45-60
Давітадзе А. Українська пісня «Їхав козак за Дунай» в обробці для фортепіанного тріо з голосом Л. ван Бетховена: жанрово-стильові метаморфози 60-73
Калініна А. С. Своєрідність втілення перекладених віршів Г. Гейне у вокальному циклі Д. Клебанова 74-87
Костогриз С. О. Жанрово-стильові пріоритети розвитку композиторської творчості для балалайки в Слобожанській Україні 87-99
Розділ 2. ДІАЛОГ КОМПОЗИТОРА ТА ВИКОНАВЦЯ: СУЧАСНІ ВИМІРИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Тарароєв Я. В., Нецвітай Т. В. Типологізація музичного мислення М. Г. Арановського і симетрія 100-113
Бучок Л. В. Фортепіанні композиції «Етюд» Д. Задора та «Експромт» І. Мартона у розрізі проблеми аналізу та виконавської інтерпретації творчого задуму 113-126
Ткач Ю. С. Індивідуальний виконавський стиль Євгена Савчука: організація процесу диригентської інтерпретації 126-141
Каушнян Я. М. До моделі стилістики «національного» та «інтерна ціонального» (на прикладі вокалізів С. Павлюченка, М. Завалішиної, О. та Р. Во- роніних) 141-153
Тимошенко А. В. Втілення архетипу матері в пісенному жанрі (на прикладі репертуару студентів-магістрів кафедри музичного мистецтва естради та джазу) 153-166
Кучер Л. І. Виховання співака-актора в оперній студії Львівської державної консерваторії ім. М. В. Лисенка 166-178
Повний текст друкованого видання випуску 13
© 2020 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.