На головну
З М І С Т
випуску 57 за 2020 рік
Розділ 1. Професійні засади традиційної культури та композиторської творчості Стор.
Текст
статті
Товкайло Ярина Атрибутика фіксації і транскрипцій пастівницької сопілкової музики україни (кінець ХІХ – початок ХХІ століть) 5-26
Бєлова Є. Д. Образ України в симфонічних фресках «Тарас Бульба» Сергія Турнєєва 27-44
Геді Анастасія Еволюція фортепіанного стилю Бели Бартока 45-60
Бєлова Н. В., Якимчук О. М. Три п’єси для фортепіано Людмили Шукайло у контексті жанрової парадигми. 61-76
Данилець Вікторія Риси гуцульської музики у структурно-стильовому контексті виконавського фольклоризму 77-88
Стецюк Р. О. Джазова саксофонна імпровізація: параметри фактури та синтаксису 88-109
Розділ 2. Жанрово-стильова та комунікативна специфіка виконавської творчості. Музика і театр
Горецька Н. В. Стилістичні особливості виконання старовинної інструментальної музики 110-132
Онищенко О. А. «Скрипкове» та «нескрипкове» у виконавській діяльності (на прикладі Концерту для скрипки з оркестром D-dur, op. 35 П. І. Чайковського 132-149
Успенська І. О. Типологія жанрів концертної музики для скрипки: критерії класифікації 150-162
Сун Наталія Юріївна Сольні фортепіанні твори Сяо Тайжаня в аспекті виконавської проблематики 165-177
Стецюк Б. О. Види музичної імпровізації: класифікаційний дискурс 178-196
Полянська І. М. Образ Сольвейг в балеті «Пер Ґінт» за драматичною поемою Г. Ібсена (на прикладі постановки ХНАТОБ) 197-211
Лю Цзянь Сценічний текст мюзиклу «Next to normal» в постановці Майкла Грейфа 212-227
Гердова Т. C. Театральне мистецтво Олександрівська (Запоріжжя): кінець ХІХ – початок ХХ ст. 228-245
Литвищенко О. В. Вектори концертмейстерської діяльності Олександра Назаренка 246-259
Чжан Цзяохуа Фортепіанне звукоутворення як параметр виконавського інтонування 259-269
Книш Павло Фортепіанні Концерти Ф. Шопена: засоби «композиторського центру» 270-284
Чжоу Ї «Вокальний стиль» у західноєвропейському та китайському мистецтвознавстві: порівняльний аналіз 286-296
Чернявська М. С. Інструктивний репертуар в програмах студентів кафедри спеціального фортепіано ХНУМ імені І. П. Котляревського 297-308
Повний текст друкованого видання випуску 57