Специфіка виконання старовинної
музики: історичний аспект
93-105
Кутлуєва Д. В.
Під знаком гри: Фортепіанний
квартет К. М. Вебера
106-120
Сердюк Я. О.
Камерні твори Аманди Майєр
в контексті європейського романтизму
121-135
Клендій О. М.
Інтерпретологічний вимір фортепіанної творчості К. Сен-Санса
136-153
Седюк І. О.
Своєрідність відбиття принципів неокласицизму в Сонаті для двох фортепіано Пауля Хіндеміта
154-168
Успенська І. О.
Скрипкова концертність як принцип музичного мислення: семантичний дискурс
169-188
Книш П. О.
Гендерний підхід в аналізі виконавських версій (на прикладі інтерпретацій Другого фортепіанного
концерту Ф. Шопена Є. Кісіним, К. Аррау, Ланг Лангом, М. Аргеріх,
Б. Давидович)
189-199
Старцев Д. А.
Нотний текст в аспекті семіотичної теорії Чарльза Морріса
200-212
Розділ 3.
Новітня музика і сучасний сценічний простір: трансформації, проблеми,
перспективи
Жалєйко Д. М.
Ціннісна трансформація та семантичний простір кітчу в музичній практиці ХХ – початку ХХІ століть
213-237
Ніколенко Р. В.
Історична ретроспектива у композиторській творчості М.‑А. Амлена
238-252
Кордовська П. А.
Італійська співачка Дейзі Луміні
як інтерпретаторка новітньої музики
253-266
Мельник В. Ю.
Практика aflamencado у сучасному
фортепіанному виконавстві
266-280
Кузьміна О. А.
Опера для дітей-виконавців у композиторській практиці сучасних хорових диригентів
281-298
Кривошеєва О. В.
Уява як один з основних елементів у формуванні психотехніки майбутнього актора