На головну
З М І С Т
випуску 56 за 2020 рік
Розділ 1. Музична культура України: композиторська практика і виконавські традиції Стор.
Текст
статті
Копелюк О. О. Перший концерт для фортепіано з оркестром Івана Карабиця в умовах оновлення концертного жанру в Україні 8-29
Дяченко Ю. С. Естрадно-джазова творчість Віктора Власова: жанрово-стильові новації 29-43
Литвищенко О. В. О. І. Назаренко як корифей харківської баянної школи: становлення авторського стилю 43-56
Сліпченко К. Д. Сонорні можливості домри в п’єсах О. Олійника 57-73
Феденко А. Ю. Музично-драматична спадщина Олени Пчілки у розвитку дитячого музичного театру в Україні 73-92
Розділ 2. Європейська академічна музика: традиції, інновації, аспекти інтерпретації
Коденко І. І. Специфіка виконання старовинної музики: історичний аспект 93-105
Кутлуєва Д. В. Під знаком гри: Фортепіанний квартет К. М. Вебера 106-120
Сердюк Я. О. Камерні твори Аманди Майєр в контексті європейського романтизму 121-135
Клендій О. М. Інтерпретологічний вимір фортепіанної творчості К. Сен-Санса 136-153
Седюк І. О. Своєрідність відбиття принципів неокласицизму в Сонаті для двох фортепіано Пауля Хіндеміта 154-168
Успенська І. О. Скрипкова концертність як принцип музичного мислення: семантичний дискурс 169-188
Книш П. О. Гендерний підхід в аналізі виконавських версій (на прикладі інтерпретацій Другого фортепіанного концерту Ф. Шопена Є. Кісіним, К. Аррау, Ланг Лангом, М. Аргеріх, Б. Давидович) 189-199
Старцев Д. А. Нотний текст в аспекті семіотичної теорії Чарльза Морріса 200-212
Розділ 3. Новітня музика і сучасний сценічний простір: трансформації, проблеми, перспективи
Жалєйко Д. М. Ціннісна трансформація та семантичний простір кітчу в музичній практиці ХХ – початку ХХІ століть 213-237
Ніколенко Р. В. Історична ретроспектива у композиторській творчості М.‑А. Амлена 238-252
Кордовська П. А. Італійська співачка Дейзі Луміні як інтерпретаторка новітньої музики 253-266
Мельник В. Ю. Практика aflamencado у сучасному фортепіанному виконавстві 266-280
Кузьміна О. А. Опера для дітей-виконавців у композиторській практиці сучасних хорових диригентів 281-298
Кривошеєва О. В. Уява як один з основних елементів у формуванні психотехніки майбутнього актора 299-311
Повний текст друкованого видання випуску 56