Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 55 за 2019 рік
Розділ 1.
Феноменологія творчості: музичне та позамузичне
Стор.
Текст
статті
Копелюк Олег
Феноменологія стилю як музикознавчий дискурс
7-21
Палій Ірина
‘Unionique music’ як феномен музичної культури: постановка проблеми
22-32
Тищик Вадим
Проекції програмності у «Давньокиївських фресках» А. Сташевського для баяна
33-49
Соляник Маргарита
Струнний квартет № 3 Б. Бріттена як феномен пізнього стилю композитора
50-60
Маклюк Д.
Постать Івана Мазепи як культурний символ: історико‑виконавський підхід
61-76
Марина Чиженко
Анатолій Васильович Калабухін: феномен творчої особистості
76-91
Яструб Олена
Музично-просвітницька діяльність Миколи Лисенка як феномен національної самоідентифікації
92-104
Розділ 2.
Інтерпретологічні стратегії дослідницької практики
Дніпровська Н. С.
Рахманінов. «Шість хорів для дитячих або жіночих голосів»: специфіка інтерпретації жанру
105-121
Каменєва А.
Стилістичні особливості хорового концерту «Чаклувальні пісні» М.Шуха
122-135
Моцаренко К.
Мова метафор як елемент жанрової ідеї багателі в музичному універсумі В. Сильвестрова
136-154
Харенко Аліна
Музична драматургія як творчий метод у джазовому мистецтві: на прикладі фортепіанної творчості Сергія Давидова
155-169
Розділ 3.
Вокальне мистецтво у дослідженнях молодих китайських виконавців
Лю Ся
Специфіка дії наративу в оперному жанрі
170-183
Ян Хаосюань
Жанр Liederabend’а в творчій практиці Й. Кауфманна
183-197
Повний текст друкованого видання випуску 55