На головну
З М І С Т
випуску 55 за 2019 рік
Розділ 1. Феноменологія творчості: музичне та позамузичне Стор.
Текст
статті
Копелюк Олег Феноменологія стилю як музикознавчий дискурс 7-21
Палій Ірина ‘Unionique music’ як феномен музичної культури: постановка проблеми 22-32
Тищик Вадим Проекції програмності у «Давньокиївських фресках» А. Сташевського для баяна 33-49
Соляник Маргарита Струнний квартет № 3 Б. Бріттена як феномен пізнього стилю композитора 50-60
Маклюк Д. Постать Івана Мазепи як культурний символ: історико‑виконавський підхід 61-76
Марина Чиженко Анатолій Васильович Калабухін: феномен творчої особистості 76-91
Яструб Олена Музично-просвітницька діяльність Миколи Лисенка як феномен національної самоідентифікації 92-104
Розділ 2. Інтерпретологічні стратегії дослідницької практики
Дніпровська Н. С. Рахманінов. «Шість хорів для дитячих або жіночих голосів»: специфіка інтерпретації жанру 105-121
Каменєва А. Стилістичні особливості хорового концерту «Чаклувальні пісні» М.Шуха 122-135
Моцаренко К. Мова метафор як елемент жанрової ідеї багателі в музичному універсумі В. Сильвестрова 136-154
Харенко Аліна Музична драматургія як творчий метод у джазовому мистецтві: на прикладі фортепіанної творчості Сергія Давидова 155-169
Розділ 3. Вокальне мистецтво у дослідженнях молодих китайських виконавців
Лю Ся Специфіка дії наративу в оперному жанрі 170-183
Ян Хаосюань Жанр Liederabend’а в творчій практиці Й. Кауфманна 183-197
Повний текст друкованого видання випуску 55