На головну
З М І С Т
випуску 54 за 2019 рік
Розділ 1. Феномен Валерія Богданова – багатовекторність самореалізації творчої особистості Стор.
Текст
статті
Овчар О.П. В.О.Богданов – видатний дослідник історії духового мистецтва в Україні: життєвий і творчий шлях 8-23
Цюлюпа С. Д. Докторські дисертації духовиків України (кін. XX – поч. XXI ст.) 24-39
Линник М. С. Ростислав Геніка: виконавець, педагог, композитор 39-54
Розділ 2. Жанрове розмаїття духової музики – від доби Відродження до сьогодення
Дубка О. С. Соната для тромбона другої половини XVI – початку XIX століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру 55-70
Мартинова В. І. Концерт для гобоя з оркестром у творчості композиторів Новітнього часу: аспекти жанрової стилістики 71-93
Оболенська М. М. Концертмейстер – володар часу (на прикладі сонати для валторни і фортепіано Ж. Віньєрі) 93-107
Чуріков В. В. Концерт для саксофона та струнного оркестру П.-М. Дюбуа: методичні настанови до виконання 107-122
Розділ 3. Шляхи еволюції духових музичних інструментів і тенденції вдосконалення виконавської майстерності музикантів‑духовиків
Тарарак Ю. П. Історія виникнення та розвитку труби: органологічний аспект 123-137
Ільєнко М. М. Проблема «virtus» у музичному виконавстві 138-154
Стецюк Р. О. Інструментально-видовий стиль як виконавський феномен (на прикладі саксофона) 154-173
Концевич О. Ю. Щоденник виконавської майстерності: сфера універсальних навичок сучасного трубача 174-189
Коновал К. К. Флейтове мистецтво в Харкові: виконавські та педагогічні традиції 190-201
Повний текст друкованого видання випуску 54