Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 54 за 2019 рік
Розділ 1.
Феномен Валерія Богданова – багатовекторність самореалізації творчої особистості
Стор.
Текст
статті
Овчар О.П.
В.О.Богданов – видатний дослідник історії духового мистецтва в Україні: життєвий і творчий шлях
8-23
Цюлюпа С. Д.
Докторські дисертації духовиків України (кін. XX – поч. XXI ст.)
24-39
Линник М. С.
Ростислав Геніка: виконавець, педагог, композитор
39-54
Розділ 2.
Жанрове розмаїття духової музики – від доби Відродження до сьогодення
Дубка О. С.
Соната для тромбона другої половини XVI – початку XIX століть в контексті історичних та національних традицій розвитку жанру
55-70
Мартинова В. І.
Концерт для гобоя з оркестром у творчості композиторів Новітнього часу: аспекти жанрової стилістики
71-93
Оболенська М. М.
Концертмейстер – володар часу (на прикладі сонати для валторни і фортепіано Ж. Віньєрі)
93-107
Чуріков В. В.
Концерт для саксофона та струнного оркестру П.-М. Дюбуа: методичні настанови до виконання
107-122
Розділ 3.
Шляхи еволюції духових музичних інструментів і тенденції вдосконалення виконавської майстерності музикантів‑духовиків
Тарарак Ю. П.
Історія виникнення та розвитку труби: органологічний аспект
123-137
Ільєнко М. М.
Проблема «virtus» у музичному виконавстві
138-154
Стецюк Р. О.
Інструментально-видовий стиль як виконавський феномен (на прикладі саксофона)
154-173
Концевич О. Ю.
Щоденник виконавської майстерності: сфера універсальних навичок сучасного трубача
174-189
Коновал К. К.
Флейтове мистецтво в Харкові: виконавські та педагогічні традиції
190-201
Повний текст друкованого видання випуску 54