Досвід педагога-виконавця: теоретичні узагальнення
Стор.
Текст статті
Клебанова С. В.
Ключі до майстерності: з досвіду роботи концертмейстера
в класі концертно-камерного співу
8-20
Добуш Ю. В.
Теоретичні умови аналізу репертуарного ресурсу дитячого хорового виконавства в його історичній ретроспективі
(на матеріалі кантати для дітей «Сонячне коло» Л. В. Дичко)
21-38
Мукменєва Р. І.
Загальнопедагогічні основи роботи Д. В. Андрусенка з дитячими музичними колективами
38-55
Михайлець В. В.
Напрямки самостійної роботи у вокальному вихованні
56-74
Розділ 2.
Проблеми художнього перекладу та інтерпретації
Давітадзе А. Г.
Принципи переінтонування різнонаціонального фольклору в творчості Л. ван Бетховена
(на прикладі збірки обробок «Пісні різних народів»)
75-91
Чжан Лін
Жанр обробки народної пісні: синтез композиторської та виконавської інтерпретацій
92-104
Бєлова Є. Д.
Романс «Ніч почорніла» О. Тадеуш на вірш Сапфо: діалог у “великому часі”
104-123
Плющенко М. Ю.
«Джаз-слайд» М. Товпеко – А. Стрільця: аспекти інтерпретації першоджерела
124-144
Фан Сін-Сюань
Лібрето мюзиклу «Ромео і Джульєтта» Ж. Пресгурвіка: авторський оригінал і художній переклад як інтерпретація першотексту
145-160
Розділ 3.
Джаз: естетико-комунікативні парадигми
Яхно О. І.
Парадигми рок-музики і джазу: компаративний дискурс
161-176
Стецюк Р. O.
Саксофон у джазі: аспекти парадигматики
177-199
Розділ 4.
Щоденність художньої індустрії: актуальний менеджмент та дизайн
Балабан О. І., Венгер О. М., Опанасик О. Б.
Ринкові засади організації роботи в галузі сценічного та аудіовізуального мистецтв та виробництва
200-214
Тининика А. С.
Вплив емоцій людини на сприйняття екодизайну інтер’єру