Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 52 за 2019 рік
Розділ 1.
ФЕНОМЕНОЛОГІЯ МУЗИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ
Стор.
Текст
статті
Наталія Михайлова
Сергій Прокопов: феномен творчої особистості
6-21
Сергій Прокопов
Твори Й. С. Баха та Г. Ф. Генделя у виконанні студентського хору ХНУМ імені І. П. Котляревського
22-37
Олег Клендій
Семантика віртуозності в жанрово-стилістичній системі «Альбому» для фортепіано op. 72 К. Сен-Санса
38-52
Ван Дуангуй
«Восемь песен» Чжао Цзипина как воплощение вокально-инструментальной поэмы
53-70
Лян Цзітао
Опера «Сибір» У. Джордано в контексті творчості композитора
71-84
Чжан Гуанцзянь
Композитор Чжан Чжао: погляд на розвиток сучасної китайської фортепіанної музики
85-100
Розділ 2.
ВИКОНАВСЬКЕ МИСТЕЦТВО В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ОСВІТИ
Юлія Радкевич
Співак як співавтор: особливості репрезентації української народної пісенності у концертно-мистецькому просторі сьогодення
101-118
Миц О. Р.
Педагогічна система розвитку фортепіанної техніки у творчості М. Мошковського
119-131
Роксана Ніколенко
Специфіка іронічного у творчості М. А. Амлена на прикладі «Варіацій на тему Паганіні»
132-144
Олена Лєрмонтова
Редакції скрипкових творів для чотириструнної домри як художня інтерпретація авторського тексту
145-159
Хань Сюєбін
Рання фортепіанна творчість Сан Тонга
160-172
Чжу Фендайцзяо
Становлення камерно-вокального стилю Чжу Цзяньера: ранні твори
173-187
Гіголаєва-Юрченко В. А.
Роль і специфіка вокально-виконавського універсалізму (на прикладі діяльності КП «Харківська обласна філармонія»)
188-200
Повний текст друкованого видання випуску 52