На головну
З М І С Т
випуску 52 за 2019 рік
Розділ 1. ФЕНОМЕНОЛОГІЯ МУЗИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ Стор.
Текст
статті
Наталія Михайлова Сергій Прокопов: феномен творчої особистості 6-21
Сергій Прокопов Твори Й. С. Баха та Г. Ф. Генделя у виконанні студентського хору ХНУМ імені І. П. Котляревського 22-37
Олег Клендій Семантика віртуозності в жанрово-стилістичній системі «Альбому» для фортепіано op. 72 К. Сен-Санса 38-52
Ван Дуангуй «Восемь песен» Чжао Цзипина как воплощение вокально-инструментальной поэмы 53-70
Лян Цзітао Опера «Сибір» У. Джордано в контексті творчості композитора 71-84
Чжан Гуанцзянь Композитор Чжан Чжао: погляд на розвиток сучасної китайської фортепіанної музики 85-100
Розділ 2. ВИКОНАВСЬКЕ МИСТЕЦТВО В СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ОСВІТИ
Юлія Радкевич Співак як співавтор: особливості репрезентації української народної пісенності у концертно-мистецькому просторі сьогодення 101-118
Миц О. Р. Педагогічна система розвитку фортепіанної техніки у творчості М. Мошковського 119-131
Роксана Ніколенко Специфіка іронічного у творчості М. А. Амлена на прикладі «Варіацій на тему Паганіні» 132-144
Олена Лєрмонтова Редакції скрипкових творів для чотириструнної домри як художня інтерпретація авторського тексту 145-159
Хань Сюєбін Рання фортепіанна творчість Сан Тонга 160-172
Чжу Фендайцзяо Становлення камерно-вокального стилю Чжу Цзяньера: ранні твори 173-187
Гіголаєва-Юрченко В. А. Роль і специфіка вокально-виконавського універсалізму (на прикладі діяльності КП «Харківська обласна філармонія») 188-200
Повний текст друкованого видання випуску 52