Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 51 за 2018 рік
Розділ 1.
Пам’ять, історія, будні.
Стор.
Текст
статті
Ботунова Г. Я.
Організаційно-педагогічна, науково-дослідницька і театрально‑критична діяльність А. В. Плетньова з відстані часу
9-40
Партола Я. В.
Проблеми викладання театральної критики в перші роки діяльності Харківського театрального інституту
41-69
Щукіна Ю. П.
Особливості театральної критики Володимира Морського (1920–1940 рр.)
70-83
Дорофєєва О. Ю.
Діяльність Харківського театру імені Т. Г. Шевченка у висвітленні театральної критики (друга половина 1930‑х – 1940‑ві рр.)
84-101
Каленіченко О. М.
Драматургія Фернана Кроммелінка та її інтерпретація Всеволодом Мейерхольдом і Лесем Курбасом
102-114
Аннічев О. Є.
Взаємодія театральної журналістики і театральної критики в сучасних засобах масової інформації
115-126
Либо О. Л.
Особливості розвитку театрального мистецтва Харкова 40–60 рр. ХІХ ст. (за матеріалами Державного архіву Харківської області)
126-141
Полякова Ю. Ю.
Дослідження театральної культури Харкова в ХІХ – першій половині ХХ ст.: проблеми історіографії
142-163
Розділ 2.
Театральна педагогіка і практика
Вашкель Галина
Театр ляльок у Польщі
164-179
Вашкель Марек
Режисер в театрі ляльок
180-188
Фесенко С. Я.
Особливості виховання актора-лялькаря
192-208
Євсюков Ю. С.
Характерні особливості виховання сучасного актора
209-222
Вірченко О. М.
Етюд у навчанні першокурсників акторській майстерності
222-241
Сгібнєва С. С.
Роль особистісно-орієнтованого підходу в вокальній творчості драматичного актора
241-257
Бортник К. В.
Специфіка викладання дисципліни «Танець» студентам спеціалізації «Режисура драматичного театру»
258-273
Полянська І. М.
Специфіка і функції танцю як складової синкретичної «мусичної» творчості стародавнього світу
274-287
Повний текст друкованого видання випуску 51