На головну
З М І С Т
випуску 51 за 2018 рік
Розділ 1. Пам’ять, історія, будні. Стор.
Текст
статті
Ботунова Г. Я. Організаційно-педагогічна, науково-дослідницька і театрально‑критична діяльність А. В. Плетньова з відстані часу 9-40
Партола Я. В. Проблеми викладання театральної критики в перші роки діяльності Харківського театрального інституту 41-69
Щукіна Ю. П. Особливості театральної критики Володимира Морського (1920–1940 рр.) 70-83
Дорофєєва О. Ю. Діяльність Харківського театру імені Т. Г. Шевченка у висвітленні театральної критики (друга половина 1930‑х – 1940‑ві рр.) 84-101
Каленіченко О. М. Драматургія Фернана Кроммелінка та її інтерпретація Всеволодом Мейерхольдом і Лесем Курбасом 102-114
Аннічев О. Є. Взаємодія театральної журналістики і театральної критики в сучасних засобах масової інформації 115-126
Либо О. Л. Особливості розвитку театрального мистецтва Харкова 40–60 рр. ХІХ ст. (за матеріалами Державного архіву Харківської області) 126-141
Полякова Ю. Ю. Дослідження театральної культури Харкова в ХІХ – першій половині ХХ ст.: проблеми історіографії 142-163
Розділ 2. Театральна педагогіка і практика
Вашкель Галина Театр ляльок у Польщі 164-179
Вашкель Марек Режисер в театрі ляльок 180-188
Фесенко С. Я. Особливості виховання актора-лялькаря 192-208
Євсюков Ю. С. Характерні особливості виховання сучасного актора 209-222
Вірченко О. М. Етюд у навчанні першокурсників акторській майстерності 222-241
Сгібнєва С. С. Роль особистісно-орієнтованого підходу в вокальній творчості драматичного актора 241-257
Бортник К. В. Специфіка викладання дисципліни «Танець» студентам спеціалізації «Режисура драматичного театру» 258-273
Полянська І. М. Специфіка і функції танцю як складової синкретичної «мусичної» творчості стародавнього світу 274-287
Повний текст друкованого видання випуску 51