На головну
З М І С Т
випуску 50 за 2018 рік
Розділ 1. Від ідеї до втілення: інтерпретація, творчість, творець, співтворчість Стор.
Текст
статті
Ковтонюк В. Л. Творчість музиканта-виконавця крізь призму феноменології. 8-16
Кригін О. І. Концертна спадщина А. Сеговії як основа формування гітарних виконавських традицій ХХ ст. 17-28
Лян Цзітао Образ Андре з опери «Андре Шеньє» У. Джордано: історія вокальних інтерпретацій 29-42
Сун Тянь Композитор – виконавець: роль піаніста Хсу Фей-Пінга в творчій діяльності Хуан Ан-Луна 43-60
Хань Сюєбін Внесок Сан Тонга в розвиток національної теорії гармонії 61-76
Сунь Бо Параметри співтворчості: виконавський погляд на «Шість романсів на слова О. С. Пушкіна» Г. Свиридова 76-88
Ван Дуангуй Пересемантизація поезії О. Пушкіна в творчості В. Косенка (на прикладі «П’яти романсів» ор. 20) 89-102
Грінік Т. Л. Практика інтерпретації художнього тексту. Розділові знаки як засіб виразності та засвоєння навичок звуковидобування 102-120
Аркадін Школьник O. А. Імпровізаційне самопочуття у вихованні акторської та режисерської майстерності 121-135
Розділ 2. Жанр та інструментарій як індикатори еволюційних зрушень
Міц О. Р. Жанр фортепіанної мініатюри у творчості М. Мошковського 136-148
Мартинова В. І. Концертуючий гобой: тембр, техніка, традиційні та новітні прийоми гри 149-165
Янь Ян Формування китайського оркестру традиційних інструментів нового типу в 1920–1930 роки 165-180
Болдирєв В. О. Народна пісня в репертуарі вокаліста як шлях формування полікультурних виконавських традицій 181-192
Палій І. О. Міжвидова еволюція композиції Black Dog у творчості Роберта Планта 193-202
Повний текст друкованого видання випуску 50