Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 50 за 2018 рік
Розділ 1.
Від ідеї до втілення: інтерпретація, творчість, творець, співтворчість
Стор.
Текст
статті
Ковтонюк В. Л.
Творчість музиканта-виконавця крізь призму феноменології.
8-16
Кригін О. І.
Концертна спадщина А. Сеговії як основа формування гітарних виконавських традицій ХХ ст.
17-28
Лян Цзітао
Образ Андре з опери «Андре Шеньє» У. Джордано: історія вокальних інтерпретацій
29-42
Сун Тянь
Композитор – виконавець: роль піаніста Хсу Фей-Пінга в творчій діяльності Хуан Ан-Луна
43-60
Хань Сюєбін
Внесок Сан Тонга в розвиток національної теорії гармонії
61-76
Сунь Бо
Параметри співтворчості: виконавський погляд на «Шість романсів на слова О. С. Пушкіна» Г. Свиридова
76-88
Ван Дуангуй
Пересемантизація поезії О. Пушкіна в творчості В. Косенка (на прикладі «П’яти романсів» ор. 20)
89-102
Грінік Т. Л.
Практика інтерпретації художнього тексту. Розділові знаки як засіб виразності та засвоєння навичок звуковидобування
102-120
Аркадін Школьник O. А.
Імпровізаційне самопочуття у вихованні акторської та режисерської майстерності
121-135
Розділ 2.
Жанр та інструментарій як індикатори еволюційних зрушень
Міц О. Р.
Жанр фортепіанної мініатюри у творчості М. Мошковського
136-148
Мартинова В. І.
Концертуючий гобой: тембр, техніка, традиційні та новітні прийоми гри
149-165
Янь Ян
Формування китайського оркестру традиційних інструментів нового типу в 1920–1930 роки
165-180
Болдирєв В. О.
Народна пісня в репертуарі вокаліста як шлях формування полікультурних виконавських традицій
181-192
Палій І. О.
Міжвидова еволюція композиції Black Dog у творчості Роберта Планта
193-202
Повний текст друкованого видання випуску 50