На головну
З М І С Т
випуску 49 за 2018 рік
Розділ 1. НОВІТНІ ДИСКУРСИ СУЧАСНОГО МУЗИКОЗНАВСТВА Стор.
Текст
статті
Александрова Оксана Духовно-семантичний підхід до вивчення музичного твору 4-18
Варавкіна-Тарасова Надія Арія Іоанни д’Арк № 7 з опери «Орлеанська Діва» П. Чайковського: духовна символіка канону покаяння при «випробуванні під знаком» 19-35
Ніколаєвська Юлія Контонація і комунікативна стратегія як механізми аналізу музики XXI ст. 36-46
Філатова Т. В. Семантичні аспекти гармонії: феномен розімкнених структур в романсовій ліриці ХІХ століття 47-68
Розділ 2. ФЕНОМЕНОЛОГІЯ МУЗИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ: МИТЕЦЬ – АРТЕФАКТ – ДИСКУРС
Бучок Ліанна «Дитячий альбом» В.Теличка як зразок сучасного інтонаційного образу світу. 70-84
Ангеловська С. Д. Самобутність сучасної української церковної творчості: на прикладі піснеспівів «Всенощної» Олени Юнек 85-99
Ван Дуангуй Ладо-гармонічний зміст китайського мелосу (на прикладізрізків у сучасній обробці для голосуіфортепіано) 100-114
Гребнєва І. В. «Образ» скрипки у творчості А. Кореллі (на прикладі жанру concerto grosso) 115-127
Каменєва А. Медитативність в структурі художньої свідомості (на матеріалі Меси «И сказал я в сердце моем» М. Шуха) 128-140
Стрілець Андрій Харківська регіональна школа гри на баяні (акордеоні): історія, виконавські приорітети, персоналії 141-156
Сунь Бо Фактурно-гармоничний параметр вокально-виконавського стилю (на матеріалі творчості Г. Свиридова) 157-171
Тищик Вадим Формування системи професійних навичок баяніста (на прикладі «Альбому для дітей та юнацтва» В. Власова 172-187
Фартушка Олексій Семантична функція хорової поліфонії у Canticum sacrum І. Стравінського 188-197
Янь Ян Діяльність китайських оркестрів традиційних інструментів нового типу в 1960-і – 1970-і роки 198-211
Повний текст друкованого видання випуску 49