Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 49 за 2018 рік
Розділ 1.
НОВІТНІ ДИСКУРСИ СУЧАСНОГО МУЗИКОЗНАВСТВА
Стор.
Текст
статті
Александрова Оксана
Духовно-семантичний підхід до вивчення музичного твору
4-18
Варавкіна-Тарасова Надія
Арія Іоанни д’Арк № 7 з опери «Орлеанська Діва» П. Чайковського: духовна символіка канону покаяння при «випробуванні під знаком»
19-35
Ніколаєвська Юлія
Контонація і комунікативна стратегія як механізми аналізу музики XXI ст.
36-46
Філатова Т. В.
Семантичні аспекти гармонії: феномен розімкнених структур в романсовій ліриці ХІХ століття
47-68
Розділ 2.
ФЕНОМЕНОЛОГІЯ МУЗИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ: МИТЕЦЬ – АРТЕФАКТ – ДИСКУРС
Бучок Ліанна
«Дитячий альбом» В.Теличка як зразок сучасного інтонаційного образу світу.
70-84
Ангеловська С. Д.
Самобутність сучасної української церковної творчості: на прикладі піснеспівів «Всенощної» Олени Юнек
85-99
Ван Дуангуй
Ладо-гармонічний зміст китайського мелосу (на прикладізрізків у сучасній обробці для голосуіфортепіано)
100-114
Гребнєва І. В.
«Образ» скрипки у творчості А. Кореллі (на прикладі жанру concerto grosso)
115-127
Каменєва А.
Медитативність в структурі художньої свідомості (на матеріалі Меси «И сказал я в сердце моем» М. Шуха)
128-140
Стрілець Андрій
Харківська регіональна школа гри на баяні (акордеоні): історія, виконавські приорітети, персоналії
141-156
Сунь Бо
Фактурно-гармоничний параметр вокально-виконавського стилю (на матеріалі творчості Г. Свиридова)
157-171
Тищик Вадим
Формування системи професійних навичок баяніста (на прикладі «Альбому для дітей та юнацтва» В. Власова
172-187
Фартушка Олексій
Семантична функція хорової поліфонії у Canticum sacrum І. Стравінського
188-197
Янь Ян
Діяльність китайських оркестрів традиційних інструментів нового типу в 1960-і – 1970-і роки
198-211
Повний текст друкованого видання випуску 49