На головну
З М І С Т
випуску 48 за 2018 рік
Розділ 1. ТЕОРІЯ МУЗИКИ ХХІ СТОЛІТТЯ: СПАДКОЄМНІСТЬ І НОВАЦІЇ Стор.
Текст
статті
Сердюк Я. О. Матричні структури віртуального в системі музичної нотації 6-24
Біляєва Н. В. Диригентський жест: знак, символ, смисл 25-38
Кудрявцев В. Ю. Інтонаційний образ світу у вокальному циклі Ж. Массне «Poeme d`Avril» на вірші А. Сільвестра 39-54
Фан Сін-Сюань. Режисерський аналіз музично-сценічних творів французьких композиторів на сюжет «Ромео та Джульєти» (на матеріалі однойменних опери Ш. Гуно і мюзиклу Ж. Пресгурвіка) 55-69
Дондик О. І. Особливості сучасних хорових аранжувань класичних творів на прикладі репертуару хору «Хрещатик» 70-84
Пташенко С. В. Специфіка пісенно-танцювальної жанровості у творах для баяна Анатолія Гайденка 85-101
Лю І. Камерно-вокальні твори Інь Циня: тематика та стилістика жанру 102-115
Ці Мінвей Народна пісня як національний образ світу в умовах глобалізації музичної культури Китаю 116-129
День Кай Юань. Камерно-вокальна мініатюра у творчості Цинь Йончена: стилістика жанру. 130-144
Малий Д. М. «Guero» для рояля Х. Лахенмана: семантика виконав- ського прийому 145-161
Данилова О. В. «Dies irae. 39 варіацій» для фортепіано В. Бібіка: ком- позиторська інтерпретація жанру. 162-176
Розділ 2. МУЗИЧНА І ТЕАТРАЛЬНА ОСВІТА
Дорофєєва О. Ю. Педагогічна діяльність Мар’яна Крушельницько- го. 177-194
Губрій Н. В. На шляхах режисерського становлення: Михайло Вер- хацький і харківська театральна школа (1925–1935). 195-213
Беліченко Н. М. Неімітаційне письмо у системі навчального курсу поліфонії: актуальні завдання сучасної теорії та практики 213-235
Полтавцева Г.Б. Навчальний посібник І. М. Дубініна «Гармонія» (до 100-річчя від дня народження автора) 236-251
Рябчун І. В. Фортепіано, фортепіанна освіта і репертуар у формуван- ні музичної культури нової Греції 252-276
Утіна А. М. Опера М. В. Лисенка «Коза-дереза» у постановці Костянтинівської школи мистецтв: досвід створення ансамблевої партитури 277-293
Повний текст друкованого видання випуску 48