ТЕОРІЯ МУЗИКИ ХХІ СТОЛІТТЯ: СПАДКОЄМНІСТЬ І НОВАЦІЇ
Стор.
Текст статті
Сердюк Я. О.
Матричні структури віртуального в системі музичної нотації
6-24
Біляєва Н. В.
Диригентський жест: знак, символ, смисл
25-38
Кудрявцев В. Ю.
Інтонаційний образ світу у вокальному циклі
Ж. Массне «Poeme d`Avril» на вірші А. Сільвестра
39-54
Фан Сін-Сюань.
Режисерський аналіз музично-сценічних творів
французьких композиторів на сюжет «Ромео та Джульєти» (на матеріалі
однойменних опери Ш. Гуно і мюзиклу Ж. Пресгурвіка)
55-69
Дондик О. І.
Особливості сучасних хорових аранжувань класичних
творів на прикладі репертуару хору «Хрещатик»
70-84
Пташенко С. В.
Специфіка пісенно-танцювальної жанровості у творах для
баяна Анатолія Гайденка
85-101
Лю І.
Камерно-вокальні твори Інь Циня: тематика та стилістика
жанру
102-115
Ці Мінвей
Народна пісня як національний образ світу
в умовах глобалізації музичної культури Китаю
116-129
День Кай Юань.
Камерно-вокальна мініатюра у творчості Цинь Йончена: стилістика жанру.
130-144
Малий Д. М.
«Guero» для рояля Х. Лахенмана: семантика виконав-
ського прийому
145-161
Данилова О. В.
«Dies irae. 39 варіацій» для фортепіано В. Бібіка: ком-
позиторська інтерпретація жанру.
162-176
Розділ 2.
МУЗИЧНА І ТЕАТРАЛЬНА ОСВІТА
Дорофєєва О. Ю.
Педагогічна діяльність Мар’яна Крушельницько-
го.
177-194
Губрій Н. В.
На шляхах режисерського становлення: Михайло Вер-
хацький і харківська театральна школа (1925–1935).
195-213
Беліченко Н. М.
Неімітаційне письмо у системі навчального курсу
поліфонії: актуальні завдання сучасної теорії та практики
213-235
Полтавцева Г.Б.
Навчальний посібник І. М. Дубініна «Гармонія»
(до 100-річчя від дня народження автора)
236-251
Рябчун І. В.
Фортепіано, фортепіанна освіта і репертуар у формуван-
ні музичної культури нової Греції
252-276
Утіна А. М.
Опера М. В. Лисенка «Коза-дереза» у постановці
Костянтинівської школи мистецтв: досвід створення
ансамблевої партитури