На головну
З М І С Т
випуску 47 за 2017 рік
Розділ 1. Духовний світ музики Стор.
Текст
статті
Варавкіна-Тарасова Надія Духовні символи у просторі музичного тексту. («Гімн України» М. Вербицького на слова П. Чубинського) 4-14
Герасименко Л. «ДАВИДОВІ ПСАЛМИ» Т. ШЕВЧЕНКА В АСПЕКТІ ЖАНРОВИХ ВТІЛЕНЬ (НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ХОРОВОЇ МУЗИКИ) 15-30
Гладишко А. Архетип в музичній культурі як дискурс сучасної української музикології 31-43
Федорак Д. Жанрова система «Symphonia harmonie celestium revelationum» Хільдегарди Бінгенської в контексті середньовічної літургійної монодії 44-57
Ільяшенко Т. Неофольклористична тенденція у контексті музичної культури Донбасу другої половини ХХ – початку ХХІ століть 58-68
Щелканова С. Композиційно-драматургічні особливості Симфонії № 3 «Есхатофонії» Валентина Сильвестрова 69-81
Каменєва А. Музично-поетичні символи в хоровій творчості М. Шуха 82-92
Михайлова Н. Часопростір у режисерско-постановочних рішеннях хорових сцен музичних вистав 93-106
Розділ 2. Історія музики: інтерпретологічний вимір
Іванова І. Періодизація творчості Роберта Шумана у фокусі оціночних суджень 108-124
Кохан Л. Перший музично-драматичний гурток у Києві під керівництвом М. Старицького та М. Лисенка (1871–1882) 125-137
Плющенко М. Вектори творчості Олександра Назаренка: від виконавства до композиторської інтерпретації 138-150
Третьяков С. Історична динаміка кларнетового виконавства у Харкові 151-165
Рудь П. Три фортепіанні сонати В. Сильвестрова: контекст становлення композиторського стилю 166-178
Розділ 3. Національні образи світу: від Заходу до Сходу
Диняк Т. Іспанський фольклор в контексті фортепіанної творчості композиторів періоду Renacimiento 180-193
Бернат Ф. Ласло Сендрi-Карпер і традиції угорської гітарної школи 194-208
Пастухов О. «16 вальсів для фагота соло» Ф. Міньона: жанрово-стильові трансформації 209-222
День Кайюань Вокальні мініатюри Чжу Цзяньера: жанрово-стилістичні риси 223-236
Сунь Тянь Концерт №1 для фортепіано з оркестром Хуан Ан-Луна у виконавській інтерпретації Джозефа Бановеца 237-251
Хань Сюєбін Фортепіанний цикл Сан Тонга «Дев’ять п’єс на теми народних пісень»: до проблеми взаємодії західноєвропейської техніки письма з китайським фольклором 252-263
Ци Мінвей Класична спадщина європейського мистецтва як фундамент виховання академічного співак в Китаї на сучасному етапі 264-276
Курбетдінова Л. Відтворення національних традицій у пейзажній ліриці М.Халітової (на прикладі камерно-інструментальних творів) 277-291
Беліченко Н. Магніфікат Й. С. Баха BWV243a, Es-dur: діалог із традицією 292-308
Повний текст друкованого видання випуску 47