Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 47 за 2017 рік
Розділ 1.
Духовний світ музики
Стор.
Текст
статті
Варавкіна-Тарасова Надія
Духовні символи у просторі музичного тексту. («Гімн України» М. Вербицького на слова П. Чубинського)
4-14
Герасименко Л.
«ДАВИДОВІ ПСАЛМИ» Т. ШЕВЧЕНКА В АСПЕКТІ ЖАНРОВИХ ВТІЛЕНЬ (НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ХОРОВОЇ МУЗИКИ)
15-30
Гладишко А.
Архетип в музичній культурі як дискурс сучасної української музикології
31-43
Федорак Д.
Жанрова система «Symphonia harmonie celestium revelationum» Хільдегарди Бінгенської в контексті середньовічної літургійної монодії
44-57
Ільяшенко Т.
Неофольклористична тенденція у контексті музичної культури Донбасу другої половини ХХ – початку ХХІ століть
58-68
Щелканова С.
Композиційно-драматургічні особливості Симфонії № 3 «Есхатофонії» Валентина Сильвестрова
69-81
Каменєва А.
Музично-поетичні символи в хоровій творчості М. Шуха
82-92
Михайлова Н.
Часопростір у режисерско-постановочних рішеннях хорових сцен музичних вистав
93-106
Розділ 2.
Історія музики: інтерпретологічний вимір
Іванова І.
Періодизація творчості Роберта Шумана у фокусі оціночних суджень
108-124
Кохан Л.
Перший музично-драматичний гурток у Києві під керівництвом М. Старицького та М. Лисенка (1871–1882)
125-137
Плющенко М.
Вектори творчості Олександра Назаренка: від виконавства до композиторської інтерпретації
138-150
Третьяков С.
Історична динаміка кларнетового виконавства у Харкові
151-165
Рудь П.
Три фортепіанні сонати В. Сильвестрова: контекст становлення композиторського стилю
166-178
Розділ 3.
Національні образи світу: від Заходу до Сходу
Диняк Т.
Іспанський фольклор в контексті фортепіанної творчості композиторів періоду Renacimiento
180-193
Бернат Ф.
Ласло Сендрi-Карпер і традиції угорської гітарної школи
194-208
Пастухов О.
«16 вальсів для фагота соло» Ф. Міньона: жанрово-стильові трансформації
209-222
День Кайюань
Вокальні мініатюри Чжу Цзяньера: жанрово-стилістичні риси
223-236
Сунь Тянь
Концерт №1 для фортепіано з оркестром Хуан Ан-Луна у виконавській інтерпретації Джозефа Бановеца
237-251
Хань Сюєбін
Фортепіанний цикл Сан Тонга «Дев’ять п’єс на теми народних пісень»: до проблеми взаємодії західноєвропейської техніки письма з китайським фольклором
252-263
Ци Мінвей
Класична спадщина європейського мистецтва як фундамент виховання академічного співак в Китаї на сучасному етапі
264-276
Курбетдінова Л.
Відтворення національних традицій у пейзажній ліриці М.Халітової (на прикладі камерно-інструментальних творів)
277-291
Беліченко Н.
Магніфікат Й. С. Баха BWV243a, Es-dur: діалог із традицією
292-308
Повний текст друкованого видання випуску 47