На головну
З М І С Т
випуску 46 за 2017 рік
Розділ 1. АКАДЕМІЧНА НАУКА ПРО МУЗИКУ: ІСТОРІЯ І СЬОГОДЕННЯ Стор.
Текст
статті
Беліченко Н.Н. «Fiori musicali» Фрескобальди — clavier-ubung III И.С.Баха: фугетта-ричеркар 4-19
Казначеєва Т. Петро Сокальський — перший український професійний оперний композитор 20-34
Мірошниченко С. Перший мікроцикл — основа поліфонічного циклу В. Іванова 35-51
Мельник С. O. Жанрово-стилістична драматургія вокального циклу Н. Бакрі «Три романтичних пісні кохання». 52-67
Фартушка О. Типологічне та індивідуальне у хорових фугах П. Гіндеміта. 68-78
Рудь П. В. Стильова парадигма творчості О. Щетинського (на прикладі твору «Земля Франца Йозефа») 79-92
Розділ 2. ІНТЕРПРЕТОЛОГІЯ І АНАЛІЗ КОМПОЗИТОРСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ
Ніколаєвська Ю. Комунікативна стратегія як проблема інтерпретології 94-110
Іванніков Т. П. Феноменологічний підхід до аналізу гітарної музики ХХ століття: «Ноктюрнал» Б. Бриттена 111-130
Сагалова Г. В. Виконавська школа у фортепіанному мистецтві: проблема лідерства (на прикладі творчості Т. Б. Вєркіної) 131-143
Григор’єва О. Б. Специфіка композиторської трактовки та втілення жанру балади у вокальному циклі Д. Л. Клебанова «Шість балад на вірші О. С. Пушкіна» (на прикладі балади «Вурдалак») 144-158
Дніпровська Н. Г., Діте Л. А. Переломлення світської духовної лірики в жанрі мініатюри в творчості Марка Кармінського для дитячого хору 159-173
Косенко Г.Г. Темброва семантика альта як художня метасистема 174-187
Зотов Д. Вплив особистісної мотивації на формування професійного образу виконавця-саксофоніста 188-201
Стецюк Б. Фортепіанний джаз Ч. Коріа: стилістичні синтези та «конгломерати» 202-219
Сунь Тянь Концертно-віртуозний стиль фортепіанних творів Хуан Ан Луна 220-232
Лю І. Образ рідного краю в камерно-вокальній творчості китайських композиторів 233-246
День Кай Юань Особливості розкриття внутрішнього світу героя в китайській камерно-вокальної лірики 1980-х років 247-257
Лю Нін Д. Шостакович. Сюїта на поезію Мікеланджело для баса і фортепіано ор.145: семантичний ключ до поліфонії смислів 258-274
Чорна А. Стиль діяльності Камерного хору ім О. Петросяна НТУ «ХПІ» 275-288
Шаповалова Л.В. Інтерпретологія як інтегративна наука 289-300
Розділ 3. НАРОДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ
Зінків І. Я Подвійний бандурний концерт Юрія Олійника в контексті розвитку жанру 302-313
Симонова О. Інтерпретація оригінального бандурного твору та педагогічний процес 314-321
Білоусова С. Академічні жанри в домровій творчості В.Івка і Є.Мілки 322-332
Данилюк М. М. Оркестрове та вокально-хорове мистецтво Слобожанщини: ґенеза й особливості 333-349
Олексюк А. В. Оригінальна творчість українських митців доби незалежності на перетині академічного та інародного існструменталізму 350-365
Пасічняк Л. Традиційне ансамблеве народно-інструментальне мистецтво Прикарпаття в контексті сучасної культури 366-381
Прокопчук Т. Ю. Містерія «Ранок Землі» Олега Трофимчука: інтертекстуальні паралелі 382-393
Хмель Н. Особливості темброво-фактурної трансформації «Сонати для гобою та Basso continuo g-moll» Ґ. Ф. Телемана в перекладенні для бандури та фортепіано (у п’яти частинах) 394-408
Повний текст друкованого видання випуску 46