«Fiori musicali» Фрескобальди — clavier-ubung III И.С.Баха:
фугетта-ричеркар
4-19
Казначеєва Т.
Петро Сокальський — перший український професійний оперний композитор
20-34
Мірошниченко С.
Перший мікроцикл — основа поліфонічного циклу В. Іванова
35-51
Мельник С. O.
Жанрово-стилістична драматургія вокального циклу Н. Бакрі
«Три романтичних пісні кохання».
52-67
Фартушка О.
Типологічне та індивідуальне у хорових фугах П. Гіндеміта.
68-78
Рудь П. В.
Стильова парадигма творчості О. Щетинського (на прикладі твору «Земля Франца Йозефа»)
79-92
Розділ 2.
ІНТЕРПРЕТОЛОГІЯ І АНАЛІЗ КОМПОЗИТОРСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ
Ніколаєвська Ю.
Комунікативна стратегія як проблема інтерпретології
94-110
Іванніков Т. П.
Феноменологічний підхід до аналізу гітарної музики ХХ
століття: «Ноктюрнал» Б. Бриттена
111-130
Сагалова Г. В.
Виконавська школа у фортепіанному мистецтві: проблема
лідерства (на прикладі творчості Т. Б. Вєркіної)
131-143
Григор’єва О. Б.
Специфіка композиторської трактовки та втілення жанру
балади у вокальному циклі Д. Л. Клебанова «Шість балад на вірші О. С.
Пушкіна» (на прикладі балади «Вурдалак»)
144-158
Дніпровська Н. Г., Діте Л. А.
Переломлення світської духовної лірики в
жанрі мініатюри в творчості Марка Кармінського для дитячого хору
159-173
Косенко Г.Г.
Темброва семантика альта як художня метасистема
174-187
Зотов Д.
Вплив особистісної мотивації на формування професійного образу
виконавця-саксофоніста
188-201
Стецюк Б.
Фортепіанний джаз Ч. Коріа: стилістичні синтези та «конгломерати»
202-219
Сунь Тянь
Концертно-віртуозний стиль фортепіанних творів Хуан Ан Луна
220-232
Лю І.
Образ рідного краю в камерно-вокальній творчості китайських композиторів
233-246
День Кай Юань
Особливості розкриття внутрішнього світу героя в китайській камерно-вокальної лірики 1980-х років
247-257
Лю Нін
Д. Шостакович. Сюїта на поезію Мікеланджело для баса і фортепіано ор.145: семантичний ключ до поліфонії смислів
258-274
Чорна А.
Стиль діяльності Камерного хору ім О. Петросяна НТУ «ХПІ»
275-288
Шаповалова Л.В.
Інтерпретологія як інтегративна наука
289-300
Розділ 3.
НАРОДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ
Зінків І. Я
Подвійний бандурний концерт Юрія Олійника в контексті розвитку жанру
302-313
Симонова О.
Інтерпретація оригінального бандурного твору та педагогічний процес
314-321
Білоусова С.
Академічні жанри в домровій творчості В.Івка і Є.Мілки
322-332
Данилюк М. М.
Оркестрове та вокально-хорове мистецтво Слобожанщини:
ґенеза й особливості
333-349
Олексюк А. В.
Оригінальна творчість українських митців доби незалежності на перетині академічного та інародного існструменталізму
350-365
Пасічняк Л.
Традиційне ансамблеве народно-інструментальне мистецтво Прикарпаття в контексті сучасної культури
Особливості темброво-фактурної трансформації «Сонати для гобою та Basso continuo g-moll» Ґ. Ф. Телемана в перекладенні для бандури та
фортепіано (у п’яти частинах)