На головну
З М І С Т
випуску 45 за 2015 рік
Розділ 1. Історико-теоретичні аспекти бетховенознавства Стор.
Текст
статті
Кирилліна Л. “Schöne Minka”: доля української пісні в творчості Бетховена 5-23
Очеретовська Н. Бетховенські традиції в творчості композиторів Харкова 23-34
Савицька Н. Початок композиторського шляху: стратегія оволодіння професією 34-46
Польська І. Ліричні варіації на тему Бетховена (роздуми із приводу Варіацій на тему Гете для фортепіано у чотири руки) 47-59
Чернявська М. С. Піаністичні дуелі Л. Бетховена і його сучасників-віртуозів 59-70
Козак О. І. Симфонізм Бетховена: сенси конфлікту 70-79
Ганзбург Г. Складна строфічна форма 2-го роду – експеримент Бетховена 79-87
Панасюк В. Ю. Бетховен і «le charve discret de la bourgeoisie»: М. С. Шагінян про святкування ювілею композитора в ФРН 87-99
Зуєв С. П. Бетховен без Бетховена 99-109
Розділ 2. Музично-виконавські аспекти бетховенознавства
Кутасевич А. В. Тріада фортепіанних сонат opus 31 Людвіга ван Бетховена: музикознавчі та виконавські аспекти 110-130
Руденко Н. Робота над творами Л. Бетховена в класі Р. С. Горовиць: у пошуках істинності стилю 130-146
Довжинець І. Г. Бетховенські симфонії у фортепіанних перекладеннях 146-159
Журздєв О. В. Твори Л. ван Бетховена для струнно-щипкових інструментів: оригінали чи версії? 160-171
Рябуха Н. О. Звукообраз як концепт у пізній фортепіанній творчості Л. Бетховена 171-186
Сидоренко О. Крейцерова соната Л. Бетховена у виконавських прочитаннях 186-196
Радкевич Ю. Вокальний цикл та його витоки у творчостi Л. ван Бетховена 196-208
Ма Цзяцзя «Аделаїда» Л. Бетховена як класичний зразок виконавських традицій німецької вокальної школи 208-219
Погода О. В. Фортепіанна фантазія як жанрова константа у творчому спадку Л. Бетховена 219-231
Снєдкова Л. «Бетховеніана» в народно-інструментальному виконавстві Слобожанщини 231-241
Повний текст друкованого видання випуску 45