Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 45 за 2015 рік
Розділ 1.
Історико-теоретичні аспекти бетховенознавства
Стор.
Текст
статті
Кирилліна Л.
“Schöne Minka”: доля української пісні в творчості Бетховена
5-23
Очеретовська Н.
Бетховенські традиції в творчості композиторів Харкова
23-34
Савицька Н.
Початок композиторського шляху: стратегія оволодіння професією
34-46
Польська І.
Ліричні варіації на тему Бетховена (роздуми із приводу Варіацій на тему Гете для фортепіано у чотири руки)
47-59
Чернявська М. С.
Піаністичні дуелі Л. Бетховена і його сучасників-віртуозів
59-70
Козак О. І.
Симфонізм Бетховена: сенси конфлікту
70-79
Ганзбург Г.
Складна строфічна форма 2-го роду – експеримент Бетховена
79-87
Панасюк В. Ю.
Бетховен і «le charve discret de la bourgeoisie»: М. С. Шагінян про святкування ювілею композитора в ФРН
87-99
Зуєв С. П.
Бетховен без Бетховена
99-109
Розділ 2.
Музично-виконавські аспекти бетховенознавства
Кутасевич А. В.
Тріада фортепіанних сонат opus 31 Людвіга ван Бетховена: музикознавчі та виконавські аспекти
110-130
Руденко Н.
Робота над творами Л. Бетховена в класі Р. С. Горовиць: у пошуках істинності стилю
130-146
Довжинець І. Г.
Бетховенські симфонії у фортепіанних перекладеннях
146-159
Журздєв О. В.
Твори Л. ван Бетховена для струнно-щипкових інструментів: оригінали чи версії?
160-171
Рябуха Н. О.
Звукообраз як концепт у пізній фортепіанній творчості Л. Бетховена
171-186
Сидоренко О.
Крейцерова соната Л. Бетховена у виконавських прочитаннях
186-196
Радкевич Ю.
Вокальний цикл та його витоки у творчостi Л. ван Бетховена
196-208
Ма Цзяцзя
«Аделаїда» Л. Бетховена як класичний зразок виконавських традицій німецької вокальної школи
208-219
Погода О. В.
Фортепіанна фантазія як жанрова константа у творчому спадку Л. Бетховена
219-231
Снєдкова Л.
«Бетховеніана» в народно-інструментальному виконавстві Слобожанщини
231-241
Повний текст друкованого видання випуску 45