Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 44 за 2015 рік
Розділ 1.
Школа виконавської майстерності
Стор.
Текст
статті
Вєркіна Т.
Шанс стати тим, до кого звертався геній ... (до проблеми виконавської інтонування)
5-22
Розділ 2.
Жанрово-стильові параметри музичного виконавства
Сухленко І. Ю.
Жанровий аспект виконавської інтонації
23-32
Хуан Цзя
Інтонаційна синергія співака і концертмейстера: динамічний аспект
32-43
Іванніков Т.
Жанрові традиції старовинної музики у сучасній гітарній творчості
44-57
День Кай Юань
Особливості національної стилістики в камерно- вокальній музиці китайських композиторів
58-70
Підпорінова К. В.
Вплив танцювальних жанрів на засоби виконавської виразності: до проблеми міждисциплінарних зв’язків
71-83
Пастухов О.
Оригінальні твори для фаготу соло в аспекті виконавського аналізу
83-98
Данілов В.
Стратегія концертної програми у форматі
98-108
Розділ 3.
Актуальне інтонування як виконавська та композиторська проблема
Сидоренко О.
Баховскі сонати для чембало та скрипки у виконанні дуету Г. Гульд – І. Мєнухін: алгоритм «включення у час»
109-118
Довжинець І. Г.
Концертне життя фортепіанних перекладень бетховенських симфоній
118-128
Чернявська М. С.
Деякі особливості актуалізації виконавського інтонування фортепіанної фактури
128-140
Міц О. Р.
Фортепіанна музика М. Мошковського: шляхи відродження виконавської традиції
141-151
Антонец О.
Забутий опус у фортепіанній творчості П. І. Чайковського
152-162
Золотарьова І. Ф.
До проблеми інтонаційного осмислення «Грецьких танців» Н. Скалкоттаса
162-173
Розділ 4.
Мовою звуків
Савченко Я.
Композиторська та виконавська інтерпретація середньовічної секвенції у кантаті К. Пендерецького «Stabat mater»
174-184
Краснощок К. Ю.
Інтонаційна драматургія монологу «Дама з Монте‑Карло» Ж. Кокто – Ф. Пуленка
185-197
Жаркіх Т. В.
«Poèmes pour Mi» О. Мессіана: роль смислообразів у виконавській драматургії вокально-поетичного циклу
197-208
Криченкова А. С.
Актуалізація ренесансного образу світу в хоровій кантаті «Весняні пасторалі» В. М. Птушкіна
208-217
Бабенко О.
Звуковий простір «Хорових картин» В. Бібіка на слова О. Вишні і С. Васильченка як об’єкт виконавської інтерпретації
218-231
Лю І
Синтез поезії та музики в камерно-вокальній ліриці Чен І.
231-241
Розділ 5.
Еврика!
Присталов І. К.
Теорія енергетичної рівноваги у виконавському мистецтві
242-251
Повний текст друкованого видання випуску 44