На головну
З М І С Т
випуску 44 за 2015 рік
Розділ 1. Школа виконавської майстерності Стор.
Текст
статті
Вєркіна Т. Шанс стати тим, до кого звертався геній ... (до проблеми виконавської інтонування) 5-22
Розділ 2. Жанрово-стильові параметри музичного виконавства
Сухленко І. Ю. Жанровий аспект виконавської інтонації 23-32
Хуан Цзя Інтонаційна синергія співака і концертмейстера: динамічний аспект 32-43
Іванніков Т. Жанрові традиції старовинної музики у сучасній гітарній творчості 44-57
День Кай Юань Особливості національної стилістики в камерно- вокальній музиці китайських композиторів 58-70
Підпорінова К. В. Вплив танцювальних жанрів на засоби виконавської виразності: до проблеми міждисциплінарних зв’язків 71-83
Пастухов О. Оригінальні твори для фаготу соло в аспекті виконавського аналізу 83-98
Данілов В. Стратегія концертної програми у форматі 98-108
Розділ 3. Актуальне інтонування як виконавська та композиторська проблема
Сидоренко О. Баховскі сонати для чембало та скрипки у виконанні дуету Г. Гульд – І. Мєнухін: алгоритм «включення у час» 109-118
Довжинець І. Г. Концертне життя фортепіанних перекладень бетховенських симфоній 118-128
Чернявська М. С. Деякі особливості актуалізації виконавського інтонування фортепіанної фактури 128-140
Міц О. Р. Фортепіанна музика М. Мошковського: шляхи відродження виконавської традиції 141-151
Антонец О. Забутий опус у фортепіанній творчості П. І. Чайковського 152-162
Золотарьова І. Ф. До проблеми інтонаційного осмислення «Грецьких танців» Н. Скалкоттаса 162-173
Розділ 4. Мовою звуків
Савченко Я. Композиторська та виконавська інтерпретація середньовічної секвенції у кантаті К. Пендерецького «Stabat mater» 174-184
Краснощок К. Ю. Інтонаційна драматургія монологу «Дама з Монте‑Карло» Ж. Кокто – Ф. Пуленка 185-197
Жаркіх Т. В. «Poèmes pour Mi» О. Мессіана: роль смислообразів у виконавській драматургії вокально-поетичного циклу 197-208
Криченкова А. С. Актуалізація ренесансного образу світу в хоровій кантаті «Весняні пасторалі» В. М. Птушкіна 208-217
Бабенко О. Звуковий простір «Хорових картин» В. Бібіка на слова О. Вишні і С. Васильченка як об’єкт виконавської інтерпретації 218-231
Лю І Синтез поезії та музики в камерно-вокальній ліриці Чен І. 231-241
Розділ 5. Еврика!
Присталов І. К. Теорія енергетичної рівноваги у виконавському мистецтві 242-251
Повний текст друкованого видання випуску 44