На головну
З М І С Т
випуску 43 за 2015 рік
Розділ 1. На музичній хвилі: Харків про харків’ян Стор.
Текст
статті
Бевз М. В. Публіцистика Валентина Борисова як композиторська естетична програма 7-21
В. Стогній Поліфонічні твори Олени Борисівни Гнатовської 21-34
М. Борисенко Художник та його час: Нінель Лібероль – музикознавець і письменниця-мемуарист 34-57
Ю. Грицун Категорія прекрасного як смислова домінанта музичної спадщини Ігоря Ковача 58-67
О. Пінчук Всеволод Топілін: людяна інтонація (штрихи до портрета піаніста) 68-87
Розділ 2. Століття ХХ в мистецтві – минуле й живе
В. Миславський Фільми про сучасність в українському кінематографі 1920-х 88-97
У Хун Юань Взаємодія жанрових рис «поезії вод і гір» (шаншуй) і німецької kunstlied у китайській художній пісні (на прикладі аналізу твору Цін Чжу «Велика ріка тече на Схід. Медитації ріки» на вірші Су Ши») 97-111
О. Сердюк Іра Маланюк: на шляху до Ріхарда Вагнера 111-121
О. Станичнов Головні стилістичні ознаки сецесії в картинах польських майстрів 122-133
Я. Савченко Літургія «Київська» Р. Твардовського: логіка смислоутворення 134-144
Н. Бєлік-Золотарьова Хорові сцени опери Г. Майбороди «Ярослав Мудрий» як відображення теми «народ і влада» 144-153
О. Александрова «Національна картина світу» як культурна парадигма творчості Г. Свиридова 154-165
Н. Лукашенко Феномен діалогу в контексті фортепіанної творчості В. П. Задерацького 165-177
Розділ 3. Художня практика в порадах, роздумах та узагальненнях
O. Аркадiн-Школьник Живий оркестр на сцені 178-188
Т. Баран Особливості й завдання цимбального шкільництва в Україні 188-208
O. Жерздєв Критерії класифікації струнно-щипкових інструментів: «образи» звучання і виконавські технології 208-218
Н. Белiченко Хоральні фугети Баха: жанрово-історичний контекст 218-226
O. Погода Фортепіанні фантазії Й. Н. Гуммеля в аспекті жанрово-стильових взаємодій 226-237
К. Посвалюк Концерти для труби з оркестром М. Бердиєва: жанрово-стильова та виконавська специфіка 237-248
Ю. Радкевич Цикл вокальних мініатюр як синтез ліричної поезії і музики: теоретичні аспекти вивчення жанру 249-259
М. Iльєнко Трубне мистецтво у світлі онтологічних засад музичного виконавства 260-268
Я. Каушнян Мистецтво сольного співу в світлі єдності та відмінностей категорій «музика» і «гра» 268-278
I. Сахно Помірковане роздільномовлення 278-290
Ю. Іванова Шляхи вивчення хорознавства 291-300
Я. Сердюк Категорія «ідеальне» і концепт «віртуальне» у вивченні феномена музичного твору 300-311
Повний текст друкованого видання випуску 43