Публіцистика Валентина Борисова як композиторська естетична програма
7-21
В. Стогній
Поліфонічні твори Олени Борисівни Гнатовської
21-34
М. Борисенко
Художник та його час: Нінель Лібероль – музикознавець і письменниця-мемуарист
34-57
Ю. Грицун
Категорія прекрасного як смислова домінанта музичної спадщини Ігоря Ковача
58-67
О. Пінчук
Всеволод Топілін: людяна інтонація (штрихи до портрета піаніста)
68-87
Розділ 2.
Століття ХХ в мистецтві – минуле й живе
В. Миславський
Фільми про сучасність в українському кінематографі 1920-х
88-97
У Хун Юань
Взаємодія жанрових рис «поезії вод і гір» (шаншуй) і німецької kunstlied у китайській художній пісні (на прикладі аналізу твору Цін Чжу «Велика ріка тече на Схід. Медитації ріки» на вірші Су Ши»)
97-111
О. Сердюк
Іра Маланюк: на шляху до Ріхарда Вагнера
111-121
О. Станичнов
Головні стилістичні ознаки сецесії в картинах польських майстрів
122-133
Я. Савченко
Літургія «Київська» Р. Твардовського: логіка смислоутворення
134-144
Н. Бєлік-Золотарьова
Хорові сцени опери Г. Майбороди «Ярослав Мудрий» як відображення теми «народ і влада»
144-153
О. Александрова
«Національна картина світу» як культурна парадигма творчості Г. Свиридова
154-165
Н. Лукашенко
Феномен діалогу в контексті фортепіанної творчості В. П. Задерацького
165-177
Розділ 3.
Художня практика в порадах, роздумах та узагальненнях
O. Аркадiн-Школьник
Живий оркестр на сцені
178-188
Т. Баран
Особливості й завдання цимбального шкільництва в Україні
188-208
O. Жерздєв
Критерії класифікації струнно-щипкових інструментів: «образи» звучання і виконавські технології
208-218
Н. Белiченко
Хоральні фугети Баха: жанрово-історичний контекст
218-226
O. Погода
Фортепіанні фантазії Й. Н. Гуммеля в аспекті жанрово-стильових взаємодій
226-237
К. Посвалюк
Концерти для труби з оркестром М. Бердиєва: жанрово-стильова та виконавська специфіка
237-248
Ю. Радкевич
Цикл вокальних мініатюр як синтез ліричної поезії і музики: теоретичні аспекти вивчення жанру
249-259
М. Iльєнко
Трубне мистецтво у світлі онтологічних засад музичного виконавства
260-268
Я. Каушнян
Мистецтво сольного співу в світлі єдності та відмінностей категорій «музика» і «гра»
268-278
I. Сахно
Помірковане роздільномовлення
278-290
Ю. Іванова
Шляхи вивчення хорознавства
291-300
Я. Сердюк
Категорія «ідеальне» і концепт «віртуальне» у вивченні феномена музичного твору