Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 42 за 2015 рік
Розділ 1.
Методологічні штудії
Стор.
Текст
статті
Н. Очеретовська
Соціологічний метод в теоретичному музикознавстві
6-13
Зварич А.
Семантичний та семіотичний ракурси дослідження музичної мови
14-22
П’ятницька-Позднякова І.C.
Музичне мовлення в семіотичному дискурсі сучасності
22-35
Кравченко М. А.
Театральний текст як об’єкт семіотичного дискурсу
35-46
Жаркiх Т. В.
Герменевтико-ономатологічне дослідження музично-поетичних текстів вокального циклу О. Мессіана «Poèmes pour Mi»
47-55
Боганча М.
Методологічні засади вивчення феномену концертності як жанрово-стильового комплекса
56-67
Ільєнко М. М.
Методологічні засади поняття «трубач-віртуоз» (на прикладі виконавського стилю Т. Докшицера)
68-78
Розділ 2.
Аналітичні розвідки
Ходакова Н.
Gloria з Меси для трьох голосів У. Бьорда: до проблеми текстомузичної форми
79-87
Жигалова К.
Фуга g-moll для скрипки соло Й. С. Баха: аспекти аналізу теми
87-95
Погода О. В.
Клавірні чотириручні фантазії В. А. Моцарта як відображення ідеї «BACH»
95-108
Однолькіна М. С.
Індивідуально-стильові особливості скрипкових фантазій Г. Венявського
109-120
Бабій О. П.
«Фіделіо» Л. ван Бетховена та опери Р. Вагнера 40-х років: дві авторські моделі «опери порятунку»
120-136
Бондаренко М. В.
Авторська каденція як невід’ємна частина драматургічної логіки сонатного Allegro (фортепіанні концерти Р. Шумана та Е. Гріга)
136-148
Єфремова І. В.
Відбиття танцювальності в російській камерно-вокальній ліриці XІX століття
148-157
Асатурян А. С.
Генезис і тенденції еволюції камерно-вокального стилю та їх відображення у творчості К. Дебюссі
158-170
Чорна Є. Б.
Фортепіанна музика для дітей А. Караманова: традиції та авторський стиль
171-183
Куртбединова Л. Т.
Особливості композиційно-драматургічного рішення “Рондо-Хайтарма” Н. Амедова
184-197
Чжу Юаньюань
Втілення національних джерел в Концерті «Карта» для віолончелі, відео та оркестру Тан Дуна
198-210
Пономарьова М.
Французька мова як «ключ» до вокальної інтерпретації
210-218
Рябенька І. В.
Вербалізація концепту ЧАС в англомовному пісенному середовищі
219-227
Розділ 3.
Україна музична
Кононова О.
Вперед до джерел!
228-241
Линник М. С.
Камерні концерти у Харкові крізь призму публікацій кореспондента «Російської музичної газети» Р. Геніки (кінець XIX – початок XX ст.)
242-254
Довжинець І. Г.
Традиція академічного музикування в часоросторі провінційного міста
254-266
Ван Цзо
Композиторсько-виконавська семантика українського солоспіву в світлі жанрової теорії інтерпретології
267-278
Бондар С. В.
Музична шевченкіана у творчості сучасних харківських композиторів
279-288
Сухомлінова Т.
Художній світ хорової музики Ганни Гаврилець
288-300
Деба С. В.
Стратифікація народнопісенної творчості лемків Луганщини
300-312
Золотарьова І. Ф.
Діяльність оркестру Г. А. Аванесова як важливий етап професіоналізації народно-інструментальної творчості на Луганщині
313-322
Чистякова Н. В.
Музичний фестиваль-конкурс як форма практики суспільного музикування (на прикладі фестивалю-конкурсу дітей та юнацтва «Чарівний камертон»)
322-333
Розділ 4.
Проблеми виконавства та мистецької освіти
Сухленко І. Ю.
Часова організація музичного твору: виконавський аспект
334-344
Жерздєв О. В.
Струнно-щипковий iнструменталiзм: органологiя явища
345-357
Паламарчук В. А.
Скордатура як засіб розкриття потенціалу класичної шестиструнної гітари
358-371
Худяков М. І.
Валторновий стиль: генезис, еволюція, константи та змінні
371-383
Помпєєва А. Ю.
Мистецтво сольного співу як виконавська складова «великої» і «камерної» (одноактної) опери
383-394
Зуб Г. О.
Комунікативні координати в виконавських версіях вокального циклу «П’ять віршів Матільди Везендонк» Р. Вагнера
394-406
Сидоренко О.
Взаємодія виконавців-віртуозів у камерному жанрі (на прикладі дуету В. Горовиць – Н. Мільштейн)
407-416
Курганова Я. О.
Естрадний спів у контексті сучасної мас-культури
416-428
Яркіна І. Ю.
Внутрішньопластова перехідність стилю funk на шляху від джазу до поп-музики: контекст переінтонування
429-440
Повний текст друкованого видання випуску 42