На головну
З М І С Т
випуску 42 за 2015 рік
Розділ 1. Методологічні штудії Стор.
Текст
статті
Н. Очеретовська Соціологічний метод в теоретичному музикознавстві 6-13
Зварич А. Семантичний та семіотичний ракурси дослідження музичної мови 14-22
П’ятницька-Позднякова І.C. Музичне мовлення в семіотичному дискурсі сучасності 22-35
Кравченко М. А. Театральний текст як об’єкт семіотичного дискурсу 35-46
Жаркiх Т. В. Герменевтико-ономатологічне дослідження музично-поетичних текстів вокального циклу О. Мессіана «Poèmes pour Mi» 47-55
Боганча М. Методологічні засади вивчення феномену концертності як жанрово-стильового комплекса 56-67
Ільєнко М. М. Методологічні засади поняття «трубач-віртуоз» (на прикладі виконавського стилю Т. Докшицера) 68-78
Розділ 2. Аналітичні розвідки
Ходакова Н. Gloria з Меси для трьох голосів У. Бьорда: до проблеми текстомузичної форми 79-87
Жигалова К. Фуга g-moll для скрипки соло Й. С. Баха: аспекти аналізу теми 87-95
Погода О. В. Клавірні чотириручні фантазії В. А. Моцарта як відображення ідеї «BACH» 95-108
Однолькіна М. С. Індивідуально-стильові особливості скрипкових фантазій Г. Венявського 109-120
Бабій О. П. «Фіделіо» Л. ван Бетховена та опери Р. Вагнера 40-х років: дві авторські моделі «опери порятунку» 120-136
Бондаренко М. В. Авторська каденція як невід’ємна частина драматургічної логіки сонатного Allegro (фортепіанні концерти Р. Шумана та Е. Гріга) 136-148
Єфремова І. В. Відбиття танцювальності в російській камерно-вокальній ліриці XІX століття 148-157
Асатурян А. С. Генезис і тенденції еволюції камерно-вокального стилю та їх відображення у творчості К. Дебюссі 158-170
Чорна Є. Б. Фортепіанна музика для дітей А. Караманова: традиції та авторський стиль 171-183
Куртбединова Л. Т. Особливості композиційно-драматургічного рішення “Рондо-Хайтарма” Н. Амедова 184-197
Чжу Юаньюань Втілення національних джерел в Концерті «Карта» для віолончелі, відео та оркестру Тан Дуна 198-210
Пономарьова М. Французька мова як «ключ» до вокальної інтерпретації 210-218
Рябенька І. В. Вербалізація концепту ЧАС в англомовному пісенному середовищі 219-227
Розділ 3. Україна музична
Кононова О. Вперед до джерел! 228-241
Линник М. С. Камерні концерти у Харкові крізь призму публікацій кореспондента «Російської музичної газети» Р. Геніки (кінець XIX – початок XX ст.) 242-254
Довжинець І. Г. Традиція академічного музикування в часоросторі провінційного міста 254-266
Ван Цзо Композиторсько-виконавська семантика українського солоспіву в світлі жанрової теорії інтерпретології 267-278
Бондар С. В. Музична шевченкіана у творчості сучасних харківських композиторів 279-288
Сухомлінова Т. Художній світ хорової музики Ганни Гаврилець 288-300
Деба С. В. Стратифікація народнопісенної творчості лемків Луганщини 300-312
Золотарьова І. Ф. Діяльність оркестру Г. А. Аванесова як важливий етап професіоналізації народно-інструментальної творчості на Луганщині 313-322
Чистякова Н. В. Музичний фестиваль-конкурс як форма практики суспільного музикування (на прикладі фестивалю-конкурсу дітей та юнацтва «Чарівний камертон») 322-333
Розділ 4. Проблеми виконавства та мистецької освіти
Сухленко І. Ю. Часова організація музичного твору: виконавський аспект 334-344
Жерздєв О. В. Струнно-щипковий iнструменталiзм: органологiя явища 345-357
Паламарчук В. А. Скордатура як засіб розкриття потенціалу класичної шестиструнної гітари 358-371
Худяков М. І. Валторновий стиль: генезис, еволюція, константи та змінні 371-383
Помпєєва А. Ю. Мистецтво сольного співу як виконавська складова «великої» і «камерної» (одноактної) опери 383-394
Зуб Г. О. Комунікативні координати в виконавських версіях вокального циклу «П’ять віршів Матільди Везендонк» Р. Вагнера 394-406
Сидоренко О. Взаємодія виконавців-віртуозів у камерному жанрі (на прикладі дуету В. Горовиць – Н. Мільштейн) 407-416
Курганова Я. О. Естрадний спів у контексті сучасної мас-культури 416-428
Яркіна І. Ю. Внутрішньопластова перехідність стилю funk на шляху від джазу до поп-музики: контекст переінтонування 429-440
Повний текст друкованого видання випуску 42