На головну
З М І С Т
випуску 41 за 2014 рік
Розділ 1. Актуальна класика Стор.
Текст
статті
Л. Цуркан Музично-художні та вокально-технічні аспекти міжнародних конкурсів вокалістів 6-17
В. Северин Людмила Цуркан: штрихи до творчого портрету 17-29
І. Довжинець Класична музика в умовах інформаційного суспільства 29-38
Я. Сердюк Віртуальні структури нотного тексту 39-51
Н. Михеєва Звукозапис як орієнтир для виконавської діяльності 52-59
О. Козак Трансформації семантичних факторів музичної виразності 59-67
K. Жигалова Класика проти постмодерна: скрипкові сонати Й. С. Баха у ХХ ст. 67-73
О. Кононова Творчість Л. ван Бетховена як константа музичної культури Харкова 74-85
I. Жданько Що ж вдягнути Берліозу? (Про актуальні проблеми клімата як об’єкта культурної рефлексії романтиків) 85-94
I. Яркiна Класика і джаз у стилі «funk»: міжпластовий синтез 94-102
Розділ 2. Музика минулого
Н. Ходакова Уільям Бьорд, джентльмен капели 103-111
М. Черняк Традиції і новаторство в Концерті для валторни d-moll Антоніо Розетті 111-122
I. Карачевцева Принцип циклізації у Шести скрипкових сонатах ор. 10 К. М. Вебера 123-133
I. Чабан Фортепіанний квартет австро-німецької традиції: витоки та специфіка жанру 133-140
О. Пупiна Смислові вектори «Третього року мандрів» Ф. Листа 140-152
Н. Червинська Бетховенська стилематика в поліфонічному письмі Й.  Брамса 153-163
O. Бурель Пізній період творчості К. Сен‑Санса: у діалозі з класикою та сучасністю 164-174
Д. Рубцова Тенденції розвитку камерно-інструментальної творчості французьких композиторів кінця XIX – початку ХХ століть 175-184
А. Асатурян Камерно-вокальний стиль К.  Дебюссі: етапи становлення, віяння часу 184-194
О. Александрова Вокально-хорова творчість Г. Свиридова як класична спадщина музичної культури ХХ ст. 195-206
I. Коновалова Мистецтво аранжування в хоровій творчості Ю. І. Кулика: аспекти інтерпретації 206-221
I. Золотарeва Класичний репертуар в оркестрі народних інструментів Г. А. Аванесова 222-228
Розділ 3. Театральні ретроспекції
А. Молiбога Двісті років чарівній россінівській «Італійці в Алжирі» 229-238
О. Бабiй Значення творчої діяльності В. Шрьодер‑Деврієнт у формуванні традиції драматичного співу (на шляху до музичних драм Р. Вагнера) 239-258
В. Плужнiков Роль Р. Вагнера у становленні професії диригента 259-272
О. Сердюк МЕТАМОРФОЗИ ОПЕРНОЇ КЛАСИКИ НА СУЧАСНІЙ СЦЕНІ (музично-сценічні концепції тетралогії Р.  Вагнера «Перстень нібелунга» в контексті втілення постмодерністського дискурсу в театрі) 272-281
С. Зуєв «Турандот»: досвід подвійної оптики 282-293
O. Москалець Фінал IV дії «Снігуроньки» М. А. Римського‑Корсакова як приклад гетерогенної оперної сцени 293-302
С. Максименко Актор і режисер Олександр Яковлів: львівська сторінка творчої біографії (1941–1942 рр.) 303-312
Л. Колчанова Значення вчення О. М. Островського в сучасній театральній педагогіці 313-318
Розділ 4. Жанрово-стильовий фонд у сучасних модифікаціях
А. Желтоног Стильові різновиди сонати в японській фортепіанній музицi 319-328
Н. Рябуха Фортепіанні сонати А. Шнітке як класична спадщина сучасної музичної культури 328-339
O. Бондаренко Жанр токати у фортепіанній творчості Г. Саська: діалог у часі 339-349
А. Утiна Академічні жанри в камерно-інструментальній творчості донецьких композиторів (про відображення класичних тенденцій) 349-363
E. Eгiзова Фортепіанна творчість Е. Емiр у контексті специфіки музичної культури Криму 363-369
E. Алiмова Жанрово-стильова специфіка кримськотатарської народної музики у світлі проблеми «фольклор і сучасність» 369-379
Л. Снєдкова Дует баяністів як різновид ансамблевого музикування в Слобожанщині 380-390
М. Боганча Модус концертності в авторському стилі В. Золотухіна 391-400
M. Худяков Сольно-концертна функція валторни в авторському стилі Л.  Колодуба 400-407
Є. Круглова Класичний репертуар як фактор формування індивідуального виконавського стилю В. Крайнєва 407-415
А. Помпеєва Оперний стиль: від класики до сучасності (часові аспекти побудови симультанної оперної сцени в концепції К. Дальхауза) 415-423
Н. Бєлік-Золотарьова Жанрова специфіка драми-феєрії «Лісова пісня» Л. Українки в хоровій драматургії опери В. Кирейка 423-435
О. Оганезова-Григоренко Парціальні здібності як головна умова жанрової спеціалізації для актора мюзиклу 435-445
Повний текст друкованого видання випуску 41