Музично-художні та вокально-технічні аспекти міжнародних конкурсів вокалістів
6-17
В. Северин
Людмила Цуркан: штрихи до творчого портрету
17-29
І. Довжинець
Класична музика в умовах інформаційного суспільства
29-38
Я. Сердюк
Віртуальні структури нотного тексту
39-51
Н. Михеєва
Звукозапис як орієнтир для виконавської діяльності
52-59
О. Козак
Трансформації семантичних факторів музичної виразності
59-67
K. Жигалова
Класика проти постмодерна: скрипкові сонати
Й. С. Баха у ХХ ст.
67-73
О. Кононова
Творчість Л. ван Бетховена як константа музичної
культури Харкова
74-85
I. Жданько
Що ж вдягнути Берліозу? (Про актуальні проблеми
клімата як об’єкта культурної рефлексії романтиків)
85-94
I. Яркiна
Класика і джаз у стилі «funk»: міжпластовий синтез
94-102
Розділ 2.
Музика минулого
Н. Ходакова
Уільям Бьорд, джентльмен капели
103-111
М. Черняк
Традиції і новаторство в Концерті для валторни d-moll
Антоніо Розетті
111-122
I. Карачевцева
Принцип циклізації у Шести скрипкових сонатах ор. 10 К. М. Вебера
123-133
I. Чабан
Фортепіанний квартет австро-німецької традиції: витоки
та специфіка жанру
133-140
О. Пупiна
Смислові вектори «Третього року мандрів» Ф. Листа
140-152
Н. Червинська
Бетховенська стилематика в поліфонічному
письмі Й. Брамса
153-163
O. Бурель
Пізній період творчості К. Сен‑Санса: у діалозі з класикою та сучасністю
164-174
Д. Рубцова
Тенденції розвитку камерно-інструментальної творчості французьких композиторів кінця XIX – початку ХХ століть
175-184
А. Асатурян
Камерно-вокальний стиль К. Дебюссі: етапи становлення, віяння часу
184-194
О. Александрова
Вокально-хорова творчість Г. Свиридова як
класична спадщина музичної культури ХХ ст.
195-206
I. Коновалова
Мистецтво аранжування в хоровій творчості
Ю. І. Кулика: аспекти інтерпретації
206-221
I. Золотарeва
Класичний репертуар в оркестрі народних інструментів Г. А. Аванесова
222-228
Розділ 3.
Театральні ретроспекції
А. Молiбога
Двісті років чарівній россінівській «Італійці в Алжирі»
229-238
О. Бабiй
Значення творчої діяльності В. Шрьодер‑Деврієнт у формуванні традиції драматичного співу (на шляху до музичних драм Р. Вагнера)
239-258
В. Плужнiков
Роль Р. Вагнера у становленні професії диригента
259-272
О. Сердюк
МЕТАМОРФОЗИ ОПЕРНОЇ КЛАСИКИ НА СУЧАСНІЙ
СЦЕНІ (музично-сценічні концепції тетралогії Р. Вагнера «Перстень нібелунга» в контексті втілення постмодерністського дискурсу в театрі)
272-281
С. Зуєв
«Турандот»: досвід подвійної оптики
282-293
O. Москалець
Фінал IV дії «Снігуроньки» М. А. Римського‑Корсакова як приклад гетерогенної оперної сцени
293-302
С. Максименко
Актор і режисер Олександр Яковлів: львівська
сторінка творчої біографії (1941–1942 рр.)
303-312
Л. Колчанова
Значення вчення О. М. Островського в сучасній
театральній педагогіці
313-318
Розділ 4.
Жанрово-стильовий фонд у сучасних модифікаціях
А. Желтоног
Стильові різновиди сонати в японській фортепіанній музицi
319-328
Н. Рябуха
Фортепіанні сонати А. Шнітке як класична спадщина
сучасної музичної культури
328-339
O. Бондаренко
Жанр токати у фортепіанній творчості Г. Саська:
діалог у часі
339-349
А. Утiна
Академічні жанри в камерно-інструментальній творчості
донецьких композиторів (про відображення класичних тенденцій)
349-363
E. Eгiзова
Фортепіанна творчість Е. Емiр у контексті специфіки
музичної культури Криму
363-369
E. Алiмова
Жанрово-стильова специфіка кримськотатарської народної музики у світлі проблеми «фольклор і сучасність»
369-379
Л. Снєдкова
Дует баяністів як різновид ансамблевого музикування в Слобожанщині
380-390
М. Боганча
Модус концертності в авторському стилі В. Золотухіна
391-400
M. Худяков
Сольно-концертна функція валторни в авторському
стилі Л. Колодуба
400-407
Є. Круглова
Класичний репертуар як фактор формування індивідуального виконавського стилю В. Крайнєва
407-415
А. Помпеєва
Оперний стиль: від класики до сучасності (часові
аспекти побудови симультанної оперної сцени в концепції К. Дальхауза)
415-423
Н. Бєлік-Золотарьова
Жанрова специфіка драми-феєрії «Лісова пісня» Л. Українки в хоровій драматургії опери В. Кирейка
423-435
О. Оганезова-Григоренко
Парціальні здібності як головна умова жанрової спеціалізації для актора мюзиклу