Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 40 за 2014 рік
Розділ 1.
Iнтерпретологiя як iнтегративна наука. Kогнітивні моделі. автокоментар. феноменологія особистості...
Стор.
Текст
статті
Л. Шаповалова
Духовна реальність музичного твору і методи її пізнання
11-32
Н. Варавкіна-Тарасова
«Світове вікно» та інші літургійні символи у «всенічном бдінні» Сергія Рахманінова
32-55
О. Александрова
Онтологічні засади вокально-хорової творчості Г. В. Свірідова
56-71
Н. Рябуха
Звукообраз у виконавському мистецтві: від метафори до категорії (етимологічний дискурс)
72-85
Д. Жалейко
Щодо дискусії про кітч у музичному мистецтві (досвід етимологічного аналізу)
85-101
С. Терехов
Агогіка як індикатор стилю: порівняльна типологія
102-118
М. Оболенська
Луї В’єрн – «останній романтик» фортепіанного мистецтва Франції
119-130
Н. Гриценко
Фортепіанна музика Віталія Годзяцького: творчі концепти та контексти
131-142
Н. Шепеленко
Арво Пярт «Плач Адама»: до проблеми трансформації жанра ораторії
142-156
Г. Савельєва
Стиль діяльності диригента-хормейстера як увиразнення його музичного мислення
156-169
К. Тимофеєва
Роль фортепіанного ансамблю в формуванні професійних навичок піаніста
171-179
А. Понькіна
Виконавська школа та композиторська творчість для саксофону: аспекти взаємодії
180-192
С. Костогриз
Віктор Заболотний – інтерпретатор першого українського концерту для балалайки П. Гайдамаки
192-204
А. Брагін
Історична зміна парадигми композиторського мислення (на прикладі сучасного репертуару для гітарного квартету)
204-213
Д. Малий
Концертіно для гітари з оркестром: композиторський автокоментар
214-227
Д. Онищенко
Восьма фортепіанна соната С. Прокоф’єва: виконавський автокоментар
227-245
Н. Костенко
Музична династія родини Костенко: коментарі до cd-дисків «Кримського сувеніру»
246-266
С. Турнєєв
«П’ять рефлексій» для кларнета solo: композиторський коментар
266-277
Розділ 2.
Українська музична культура
М. Єськова
Образ козацтва у хорових творах М. Лисенка на тексти поеми «Гамалія» Т. Шевченка
279-288
Л. Новикова
Жанрові новотвори у фольклорі слобідської україни на межі ХІХ–ХХ сторіч
289-304
О. Якимчук
Культуротворчі процеси в луганщині першої половини ХХ століття
305-316
І. Шумська
Про одну тему із третьої симфонії Б. Лятошинського (до питання подолання стереотипності мислення в музикознавстві)
316-331
П. Рудь
Контексти українського авангарду 60-х – 70-х років ХХ ст.
331-341
О. Копелюк
Іван Карабиць: ефект присутності (інтерв’ю з М. Д. Копицею)
342-355
О. Заверуха
Філософський концептуалізм творчості В. Мужчиля: співввідношення світогляду та хорового письма
356-368
І. Куровська
Олексій Нирко – визначний діяч кобзарського мистецтва Криму
368-383
І. Романюк
Слобожанська народнопісенна традиція: досвід репрезентації (на прикладі творчої діяльності фольклорного гурту «Стежка»)
384-395
В. Зінченко
Особливості фітних розспівів октоїха у складі українських нотолінійних ірмолоїв кінця XVI – 1-ї половини XVIII ст.
396-404
Розділ 3.
В науковому класі...
А. Хуторська
Вокальна музика в акторській творчості: грані виконавської свободи
406-416
С. Давидов
Специфіка піаністичного стилю Бреда Мелдау: досвід аналізу мистецтва джазової імпровізації
417-437
Б. Стецюк
Композиція «BUD POWELL» Ч. Коріа як «музичне приношення» майстру бібопа
438-451
В. Гіголаєва-Юрченко
Гендерно-виконавський аналіз вокальних інтепретацій романсу П. Чайковського «Нет, только тот, кто знал»
453-467
В. Ткаченко
Універсалізм гитарного стилю Р. Дьєнса (на прикладі сюїти «Hommage a Villa-Lobos»)
468-479
О. Кригін
«Іспанський» репертуар А. Сеговії: аспекти виконавського аналізу
479-489
І. Цурканенко
«Обрій подій» як музикознавчий концепт
490-498
Н. Михайлова
Нові грані музичної вистави у театрі XXI ст.
500-509
І. Палій
Різноманітність трансдукційних проявів у рок-музиці
510-520
Д. Ружинська
Специфіка прояву постмодернізма у музичній творчості
520-533
А. Попова
Фортепіанна творчість Валентина Бібіка: про деякі аспекти культури виконання
534-544
О. Юрченко
Виконавство на цимбалах у кінці XX – початку XXI століть: стилі та напрямки
544-557
О. Кулік
Жанрово-стильова специфіка гітарної музики межі XVIII–XIX сторіч: до питання аутентичності виконання
558-567
Ф. Бернат
«Карпатська рапсодія» для гітари А. Шевченка: специфіка композиторської та виконавської інтерпретації
567-577
Ю. Дяченко
Естрадність в системі композиторського стилю Є. Дербенка
578-590
Є. Лозенко
Синестетична парадигма в концепції аналізу музичного твору.
590-600
Ю. Ніколаєвська
Homo interpretatorens в музичній культурі xxi сторіччя: теоретичний аспект
601-613
Розділ 4.
Наукова вiтальня
В. Медушевський
Відчуття місії – критерій адекватності виконання шедевру
615-620
С. Анфілова
Балетна музика В. А. Моцарта та Л. Бетховена
621-637
І. Єфремова
Реалізація бальної теми в оркестровій музиці Росії ХІХ ст.
637-650
В. Доценко
Італійська опера XIX сторіччя у сприйнятті І. С. Тургенєва
650-664
А. Гуріна
Усна пісенна традиція: когнітивний аспект музичного сприйняття
664-677
В. Тиможинський
Художня концепція «Отче наш» Ігоря Стравінського та її композиційне втілення: до питання символіки молитовного тексту
677-691
Т. Іванніков
Тенденції розвитку сучасних гітарних шкіл: північноамериканські і кубінські проекції
692-702
Є. Мошак
Актуальні стильові тенденції сучасного гітарного виконавства
702-713
Л. Деркач
Синергія у виконавському процесі
714-724
Розділ 5.
Трибуна молода
Ван Цзо
Інтонаційно-жанрові засади українського солоспіву
726-736
Лю Лянь
Методика викладання курсу сольфеджіо в вузах Китаю для виконавців-вокалістів: робота над інтервалами і акордами
737-753
К. Чайковська
Ансамбль скрипалів великого театру: естетичні та виконавські аспекти
753-763
М. Фісун
Стильові проекції соул у вокальному мистецтві
763-773
Повний текст друкованого видання випуску 40