На головну
З М І С Т
випуску 40 за 2014 рік
Розділ 1. Iнтерпретологiя як iнтегративна наука. Kогнітивні моделі. автокоментар. феноменологія особистості... Стор.
Текст
статті
Л. Шаповалова Духовна реальність музичного твору і методи її пізнання 11-32
Н. Варавкіна-Тарасова «Світове вікно» та інші літургійні символи у «всенічном бдінні» Сергія Рахманінова 32-55
О. Александрова Онтологічні засади вокально-хорової творчості Г. В. Свірідова 56-71
Н. Рябуха Звукообраз у виконавському мистецтві: від метафори до категорії (етимологічний дискурс) 72-85
Д. Жалейко Щодо дискусії про кітч у музичному мистецтві (досвід етимологічного аналізу) 85-101
С. Терехов Агогіка як індикатор стилю: порівняльна типологія 102-118
М. Оболенська Луї В’єрн – «останній романтик» фортепіанного мистецтва Франції 119-130
Н. Гриценко Фортепіанна музика Віталія Годзяцького: творчі концепти та контексти 131-142
Н. Шепеленко Арво Пярт «Плач Адама»: до проблеми трансформації жанра ораторії 142-156
Г. Савельєва Стиль діяльності диригента-хормейстера як увиразнення його музичного мислення 156-169
К. Тимофеєва Роль фортепіанного ансамблю в формуванні професійних навичок піаніста 171-179
А. Понькіна Виконавська школа та композиторська творчість для саксофону: аспекти взаємодії 180-192
С. Костогриз Віктор Заболотний – інтерпретатор першого українського концерту для балалайки П. Гайдамаки 192-204
А. Брагін Історична зміна парадигми композиторського мислення (на прикладі сучасного репертуару для гітарного квартету) 204-213
Д. Малий Концертіно для гітари з оркестром: композиторський автокоментар 214-227
Д. Онищенко Восьма фортепіанна соната С. Прокоф’єва: виконавський автокоментар 227-245
Н. Костенко Музична династія родини Костенко: коментарі до cd-дисків «Кримського сувеніру» 246-266
С. Турнєєв «П’ять рефлексій» для кларнета solo: композиторський коментар 266-277
Розділ 2. Українська музична культура
М. Єськова Образ козацтва у хорових творах М. Лисенка на тексти поеми «Гамалія» Т. Шевченка 279-288
Л. Новикова Жанрові новотвори у фольклорі слобідської україни на межі ХІХ–ХХ сторіч 289-304
О. Якимчук Культуротворчі процеси в луганщині першої половини ХХ століття 305-316
І. Шумська Про одну тему із третьої симфонії Б. Лятошинського (до питання подолання стереотипності мислення в музикознавстві) 316-331
П. Рудь Контексти українського авангарду 60-х – 70-х років ХХ ст. 331-341
О. Копелюк Іван Карабиць: ефект присутності (інтерв’ю з М. Д. Копицею) 342-355
О. Заверуха Філософський концептуалізм творчості В. Мужчиля: співввідношення світогляду та хорового письма 356-368
І. Куровська Олексій Нирко – визначний діяч кобзарського мистецтва Криму 368-383
І. Романюк Слобожанська народнопісенна традиція: досвід репрезентації (на прикладі творчої діяльності фольклорного гурту «Стежка») 384-395
В. Зінченко Особливості фітних розспівів октоїха у складі українських нотолінійних ірмолоїв кінця XVI – 1-ї половини XVIII ст. 396-404
Розділ 3. В науковому класі...
А. Хуторська Вокальна музика в акторській творчості: грані виконавської свободи 406-416
С. Давидов Специфіка піаністичного стилю Бреда Мелдау: досвід аналізу мистецтва джазової імпровізації 417-437
Б. Стецюк Композиція «BUD POWELL» Ч. Коріа як «музичне приношення» майстру бібопа 438-451
В. Гіголаєва-Юрченко Гендерно-виконавський аналіз вокальних інтепретацій романсу П. Чайковського «Нет, только тот, кто знал» 453-467
В. Ткаченко Універсалізм гитарного стилю Р. Дьєнса (на прикладі сюїти «Hommage a Villa-Lobos») 468-479
О. Кригін «Іспанський» репертуар А. Сеговії: аспекти виконавського аналізу 479-489
І. Цурканенко «Обрій подій» як музикознавчий концепт 490-498
Н. Михайлова Нові грані музичної вистави у театрі XXI ст. 500-509
І. Палій Різноманітність трансдукційних проявів у рок-музиці 510-520
Д. Ружинська Специфіка прояву постмодернізма у музичній творчості 520-533
А. Попова Фортепіанна творчість Валентина Бібіка: про деякі аспекти культури виконання 534-544
О. Юрченко Виконавство на цимбалах у кінці XX – початку XXI століть: стилі та напрямки 544-557
О. Кулік Жанрово-стильова специфіка гітарної музики межі XVIII–XIX сторіч: до питання аутентичності виконання 558-567
Ф. Бернат «Карпатська рапсодія» для гітари А. Шевченка: специфіка композиторської та виконавської інтерпретації 567-577
Ю. Дяченко Естрадність в системі композиторського стилю Є. Дербенка 578-590
Є. Лозенко Синестетична парадигма в концепції аналізу музичного твору. 590-600
Ю. Ніколаєвська Homo interpretatorens в музичній культурі xxi сторіччя: теоретичний аспект 601-613
Розділ 4. Наукова вiтальня
В. Медушевський Відчуття місії – критерій адекватності виконання шедевру 615-620
С. Анфілова Балетна музика В. А. Моцарта та Л. Бетховена 621-637
І. Єфремова Реалізація бальної теми в оркестровій музиці Росії ХІХ ст. 637-650
В. Доценко Італійська опера XIX сторіччя у сприйнятті І. С. Тургенєва 650-664
А. Гуріна Усна пісенна традиція: когнітивний аспект музичного сприйняття 664-677
В. Тиможинський Художня концепція «Отче наш» Ігоря Стравінського та її композиційне втілення: до питання символіки молитовного тексту 677-691
Т. Іванніков Тенденції розвитку сучасних гітарних шкіл: північноамериканські і кубінські проекції 692-702
Є. Мошак Актуальні стильові тенденції сучасного гітарного виконавства 702-713
Л. Деркач Синергія у виконавському процесі 714-724
Розділ 5. Трибуна молода
Ван Цзо Інтонаційно-жанрові засади українського солоспіву 726-736
Лю Лянь Методика викладання курсу сольфеджіо в вузах Китаю для виконавців-вокалістів: робота над інтервалами і акордами 737-753
К. Чайковська Ансамбль скрипалів великого театру: естетичні та виконавські аспекти 753-763
М. Фісун Стильові проекції соул у вокальному мистецтві 763-773
Повний текст друкованого видання випуску 40