Наукова концепція Т. С. Кравцова
про багатомірність інтонаційного в музичному мисленні
6-16
Полтавцева Г.
Тарас Кравцов – теоретик/дослідник
17-21
Савельєва Г.
«Хорові акварелі» Т. Кравцова у репертуарі
Камерного хору Харківської обласної філармонії
21-31
Дніпровська Н.
Виховне значення дитячої хорової музики
(на прикладі творів Т. Кравцова)
32-47
Розділ 2.
Історія і теорія музики та суміжні науки
Ходакова Н.
Простий та квітчастий контрапункт в мотетах У. Бьорда
48-57
Жигалова К.
Традиція фуги для скрипки соло
57-66
Черняк М.
Концерти для валторни соло Й. Гайдна: пошук тембрової та жанрової моделі
66-76
Карелова Г.
Функцii контрдансу у творчостi Л. Бетховена
76-86
Можаєв Ф.
Семантичні функції двійників Летючого Голандця та їх
роль в іменній драматургії опери як драми
87-100
Бабій О.
Прем’єрний показ опери «Тангейзер» Р. Вагнера в «паризькій» редакції у світлі комунікативної ситуації діалогу культур
100-111
Червинська Н.
Роль Іоганнеса Брамса в історії поліфонії
112-126
Мовчан В.
Дві «Таїс»: роман А. Франса та опера Ж. Массне
126-137
Міхєєва Н.
Модель романтичної кларнетової сонати в творчості
М. Регера
137-145
Александрова О.
Специфіка музичної фактури у вокально-хорових
жанрах Г. Свірідова
146-158
Малий Д.
Проблема співвідношення вертикалі та горизонталі
у П’ятій симфонії Галини Уствольської (досвід зустрічі із музично-теоретичною концепцією Т. С. Кравцова)
159-170
Бай Є.
Фортепіанна творчість Чен І в контексті світового процесу
глобалізації мистецтва
171-180
Воронцов С.
Алгоритмы и параметры компрессии цифрового звука
181-194
Конакова О.
Символ у культурному просторі мови
194-200
Розділ 3.
Українське музичне мистецтво
Мельник А.
Українська скрипкова мініатюра: до проблеми історії
жанру
201-214
Кіценко Т.
Еволюція гармонічної мови у камерно-вокальній творчості В. С. Губаренка
214-223
Жалєйко Д.
Розімкненість тонально-гармонічних структур як фактор смислоутворення у фортепіанній творчості В. Сильвестрова
224-233
Копелюк О.
Гармонічне мислення Івана Карабиця (на матеріалі Другого концерту для фортепіано з оркестром)
234-245
Бондаренко О.
«Інтродукція та токката» Володимира Птушкіна:
композиторський задум та його втілення
246-254
Шубіна О.
«Сліпа ластівка» О.С.Щетинського – методи утворення сенсу
255-269
Утіна А.
Струнний квартет М. Лаврушко: лірико-романтичне відображення традицій жанру
269-280
Розділ 4.
Музична педагогіка і виконавство
Зав’ялова О.
Віолончельне ансамблеве мистецтво у контексті наукової думки в Україні
281-291
Сидоренко О.
Художній простір сонати для скрипки та фортепіано
С. Франка як поле творчого діалогу
292-301
Круглова Є.
Другий концерт для фортепіано з оркестром
С. Прокоф’єва в інтерпретації В. Крайнєва та Я. Зака: до питання про
«стильову адекватність» виконання
302-311
Дрига К.
Ансамбль скрипалів як жанровий різновид виконавської
культури
312-323
Давидов С.
Мінімалістичні тенденції в творчостї Телоніуса Монка
323-338
Чиженко М.
Універсалізм особистості Л. Г. Цуркан
338-345
Майліс Ю.
Творчий шлях Станіслава Віталійовича Саварі
346-353
Волотка А.
Жанрово-виконавські аспекти хорового стилю Є. Станковича
353-363
Рубцова Д.
Інструменталізм як аспект музичного мислення. Інструментальний стиль (досвід дефініціі поняття)
363-377
Янко Ю.
Музика і живопис епохи класицизму: культурний діалог
між різними видами мистецтва в концертному залі Харківської філармонії
378-390
Мадишева Т.
Особливості російської вокальної школи
390-397
Розділ 5.
Театральне мистецтво і кінематограф
Полякова Ю.
Проблеми театральності в працях Якова Бруксона
398-409
Горбунов В.
Пошук мовної характеристики персонажа в процесі
освоєння акторами театру ляльок основ сценічної мови
409-414
Євсюков Ю.
Метод дієвого аналізу в процесі навчання студентів –
майбутніх акторів
414-421
Оганезова-Григоренко О.
Диссипативність як процес професійної
реалізації самоорганізованої системи: актор мюзиклу
421-431
Лобанов А.
Педагогічні пошуки освітян Слобожанщини у розвитку
театральної справи на початку ХХI століття
432-445
Миславський В.
Приватне кіновиробництво в Україні в роки громадянської війни