На головну
З М І С Т
випуску 38 за 2013 рік
Розділ 1. Історія і теорія музики Стор.
Текст
статті
ГРЕБНЄВА І. Кореллі як композитор-скрипач: специфіка та універсалізм инструмента 5-19
Енська О. Додаткові штрихи до творчого портрету Фроманталя Галеві 20-30
Забара М. Фелікс Мендельсон та європейські фортепіанні школи першої половини XIX століття 30-46
Золотарьова Н. “Reminiscences de «Lucia de Lammermoor»” Ф. Ліста як «Fantaisie dramatique» 46-56
Бурель О. К. Сен-Санс: у пошуках ясності стилю 57-67
Горобець Р. Традиційний японський театр та його відображення в опері П. Масканьї «Ірис» 68-78
Денисенко І. Фактурні програми «Préludes pour piano» К. Дебюссі: досвід виконавської систематизації 78-89
Сердюк О. «Король Рогер» К. Шимановського в лабіринтах пошуків музичного театру рубежу ХХ–ХХІ століть 89-100
Єфімeнко А. Варіанти втілення католицької меси композиторами некатолицького віросповідання (до літургійної реформи Другого Ватиканського Собору) 100-112
Ляшенко Л. Творчість Еріха Корнгольда: новий метод створення саундтреків 113-122
Цобіна О. Концепція духовного симфонізму О. Мессіана як феномен музичної культури ХХ століття 122-135
Кущова Е. Новітні тенденції розвитку сучасної музики (на матеріалі творчості Хельмута Лахенмана) 135-142
Чень Жуньсюань Риси імпресіонізму в фортепіанній творчості Цуй Шигуан 142-155
Перепелиця О. Нові форми нотації як спосіб адекватного відображення емоційно-образного контексту у фортепіанній музиці 155-171
КУПРІЯНЕНКО Е. Тембр альта як виражально-конструктивний компонент інструментального ансамблю ( у світлі поняття «темброві ярлики» О. Веприка) 171-179
Чорна Є. Система жанрів дитячої музики: «констатнти» та «змінні» 179-191
Ганзбург Г. Образ автора в музичному творі 191-201
Розділ 2. Українське музичне мистецтво
Зав’ялова О. Інструментально-ансамблева творчість Д. Бортнянського в історико-культурному контексті доби 202-208
Кутасевич А.  Актуальні питання дослідження духовно-музичних спадщин Степана Дегтярьова й Артема Веделя 208-220
Гаргай О.  Кос-Анатольський: жанрові різновиди танцювальних мініатюр для скрипки і фортепіано 220-232
Засадна О. Літургійні піснеспіви у церковно-музичній творчості представників Київської хорової школи 20-х років ХХ століття 232-243
Полещук А. Музичний ескіз як жанр 244-253
Шубіна О. Метаморфози смислообразу спокою в драмі А. П. Чехова «Дядя Ваня» та опері Ю. Іщенка «Ми відпочинемо» 254-264
Димченко С. Вплив творчої спадщини Володимира Подгорного на розвиток баянного мистецтва України 264-278
Мартинюк А. Епістемологічна цінність творчої діяльності Вячеслава Палкіна 279-292
Розділ 3. Музична педагогіка і виконавство
Бєлік-Золотарьова Н. Творча постать Д. А. Гершман: складові майстерності оперного хормейстера 293-303
Мельнiк О. Художньо-методичнi принципи профессора Т. Я. Веске у свiтлi парадигми харкiвської вокальної школи 303-316
Грицун Ю. У класі Ігоря Ковача: уроки композиторської майстерності 316-323
Інюточкіна Н. Арсенал засобів виразності концертмейстера вокально-фортепіанного дуету 323-336
Щепакін В. Італійські музиканти-інструменталісти в концертному житті Одеси (1860–1872) 336-352
Третьяков С. Особливості підбору та обігрування кларнетових тростин 353-362
Розділ 4. Театральне мистецтво і кінематограф
Євсюков Ю. Проблема паузи у дієвій поведінці актора (персонажу) у запропонованих обставинах 363-372
Миславський В. Зародження українського державного кінематографа в період УНР і Гетьманства 372-381
Овсяннікова-Трель О. Художні функції кіномузики в контексті постмодерністської естетики 381-392
Повний текст друкованого видання випуску 38