Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 38 за 2013 рік
Розділ 1.
Історія і теорія музики
Стор.
Текст
статті
ГРЕБНЄВА І.
Кореллі як композитор-скрипач: специфіка та універсалізм инструмента
5-19
Енська О.
Додаткові штрихи до творчого портрету Фроманталя Галеві
20-30
Забара М.
Фелікс Мендельсон та європейські фортепіанні школи першої половини XIX століття
30-46
Золотарьова Н.
“Reminiscences de «Lucia de Lammermoor»” Ф. Ліста як «Fantaisie dramatique»
46-56
Бурель О.
К. Сен-Санс: у пошуках ясності стилю
57-67
Горобець Р.
Традиційний японський театр та його відображення в опері П. Масканьї «Ірис»
68-78
Денисенко І.
Фактурні програми «Préludes pour piano» К. Дебюссі: досвід виконавської систематизації
78-89
Сердюк О.
«Король Рогер» К. Шимановського в лабіринтах пошуків музичного театру рубежу ХХ–ХХІ століть
89-100
Єфімeнко А.
Варіанти втілення католицької меси композиторами некатолицького віросповідання (до літургійної реформи Другого Ватиканського Собору)
100-112
Ляшенко Л.
Творчість Еріха Корнгольда: новий метод створення саундтреків
113-122
Цобіна О.
Концепція духовного симфонізму О. Мессіана як феномен музичної культури ХХ століття
122-135
Кущова Е.
Новітні тенденції розвитку сучасної музики (на матеріалі творчості Хельмута Лахенмана)
135-142
Чень Жуньсюань
Риси імпресіонізму в фортепіанній творчості Цуй Шигуан
142-155
Перепелиця О.
Нові форми нотації як спосіб адекватного відображення емоційно-образного контексту у фортепіанній музиці
155-171
КУПРІЯНЕНКО Е.
Тембр альта як виражально-конструктивний компонент інструментального ансамблю ( у світлі поняття «темброві ярлики» О. Веприка)
171-179
Чорна Є.
Система жанрів дитячої музики: «констатнти» та «змінні»
179-191
Ганзбург Г.
Образ автора в музичному творі
191-201
Розділ 2.
Українське музичне мистецтво
Зав’ялова О.
Інструментально-ансамблева творчість Д. Бортнянського в історико-культурному контексті доби
202-208
Кутасевич А.
Актуальні питання дослідження духовно-музичних спадщин Степана Дегтярьова й Артема Веделя
208-220
Гаргай О.
Кос-Анатольський: жанрові різновиди танцювальних мініатюр для скрипки і фортепіано
220-232
Засадна О.
Літургійні піснеспіви у церковно-музичній творчості представників Київської хорової школи 20-х років ХХ століття
232-243
Полещук А.
Музичний ескіз як жанр
244-253
Шубіна О.
Метаморфози смислообразу спокою в драмі А. П. Чехова «Дядя Ваня» та опері Ю. Іщенка «Ми відпочинемо»
254-264
Димченко С.
Вплив творчої спадщини Володимира Подгорного на розвиток баянного мистецтва України
264-278
Мартинюк А.
Епістемологічна цінність творчої діяльності Вячеслава Палкіна
279-292
Розділ 3.
Музична педагогіка і виконавство
Бєлік-Золотарьова Н.
Творча постать Д. А. Гершман: складові майстерності оперного хормейстера
293-303
Мельнiк О.
Художньо-методичнi принципи профессора Т. Я. Веске у свiтлi парадигми харкiвської вокальної школи
303-316
Грицун Ю.
У класі Ігоря Ковача: уроки композиторської майстерності
316-323
Інюточкіна Н.
Арсенал засобів виразності концертмейстера вокально-фортепіанного дуету
323-336
Щепакін В.
Італійські музиканти-інструменталісти в концертному житті Одеси (1860–1872)
336-352
Третьяков С.
Особливості підбору та обігрування кларнетових тростин
353-362
Розділ 4.
Театральне мистецтво і кінематограф
Євсюков Ю.
Проблема паузи у дієвій поведінці актора (персонажу) у запропонованих обставинах
363-372
Миславський В.
Зародження українського державного кінематографа в період УНР і Гетьманства
372-381
Овсяннікова-Трель О.
Художні функції кіномузики в контексті постмодерністської естетики
381-392
Повний текст друкованого видання випуску 38