На головну
З М І С Т
випуску 37 за 2012 рік
Розділ 1. Харків в іменах та подіях : до 95‑річчя Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського Стор.
Текст
статті
ЧЕРНЯВСЬКА М. Кафедра спеціального фортепіано Харківського національного університету мистецтв ім. І. П. Котляревського в європейському музичному просторі 7-17
БЕВЗ М. Фортепіанні твори харківських композиторів у курсі загального та спеціалізованого фортепіано музичного ВНЗ (нотатки викладача) 17-27
ДАНИЛОВА О. Десята фортепіанна соната Валентина Бібіка: жанрово-стильові домінанти 27-37
РЯБУХА Н. «Інструментальний образ світу» в фортепіанних транскрипціях С. Ю. Юшкевича 37-46
КРУГЛОВА Є. Формування педагогічних принципів В. В. Крайнєва 47-56
КІЦЕНКО Т. Про особливості гармонії у вокальному циклі «Барви та настрої» В. С. Губаренка 56-64
ДЕРКАЧ Л. Втілення поезії любові у вокальній ліриці В. Золотухіна 64-75
БАБІЙ О. Опера Олександра Щетинського «Бестіарій»: відображення внутрішнього сенсу твору як містерії перевтілення засобами режисерського театру 76-97
УТІНА А. В. Т. Борисов і С. О. Мамонов: аспекти творчої спадкоємності 97-109
БАДАЛОВ О. Діяльність представників харківської диригентсько-хорової школи щодо розвитку хорового життя Чернігівщини 109-116
МАЙБА О. Становлення музичного професіоналізму хорового диригента і педагога К. Д. Тучі 116-126
ЩЕПАКІН В. «Смичок в нього довгий, співучий і виразний…» (До 120‑х роковин зі дня смерті С. В. Неметця) 126-141
МІРОШНИКОВА Д. Підсумки стильової еволюції М. А. Рославця (на прикладі циклу «24 прелюдії для скрипки та фортепіано») 141-150
ЛОГВИНОВА Н. Лесь Дубовик – режисер i людина 151-159
ПІНЧУК О. Всеволод Топілін: тріумф і трагедія 160-184
Розділ 2. Професіоналізм: сучасні освітні стратегії та історичні уроки
ЗЄНКІН К. Про деякі методологічні проблеми сучасного музикознавства 185-198
ПРИХОДЬКО І. Концептуальні схеми сучасного музикознавства 199-210
КОСМОВСЬКА M. Діяльність М. Ф. Фіндейзена в ракурсі історичних вимірів професіоналізму 211-225
ПЕТРЕНКО І. Специфіка аристократичного дилетантизму: шлях принца Луї Фердинанда Прусського до майстерності музиканта 225-238
МАРИНЯКО Н. Постать Михайла Скорульського в історико-культурному соціумі 238-245
ДОВЖИНЕЦЬ І. Мистецьке середовище Сумщини середини ХХ століття 245-258
БОНДАР Є. Професійне хорове виконавство і освіта: І половина ХХ століття 259-268
ПОНОМАРЬОВА М. Процес виховання актора в країнах Західної Європи (Франція, Англія) 269-280
ПОРТНИЙ Ю. Формування піаністичних навичок у студентів фортепіанних відділів музичних училищ 280-288
Розділ 3. Звук, образ, стиль в інтерпретаціях та дослідженнях
КУЛИНЯК М. Українська музика ХХ ст. в репертуарі Олега Криси 289-302
СУХЛЕНКО І. Методика аналізу індивідуального виконавського стилю 303-312
ЗОЛОТАРЬОВА Н. Жанрові константи виконавської інтерпретації фортепіанних Reminiscences Ф. Ліста (на прикладі «Reminiscences de Don Juan») 312-323
ЧЕНЬ ЖУНЬСЮАНЬ Проблема виконавської інтерпретації фортепіанних мініатюр Ван Цзянчжуна 324-334
СУТУЛОВА Н. Звуковедіння у рефлексії музикантів‑виконавців 334-344
МІХЄЄВА Н. Виконавський чинник у формуванні системи жанрів (на прикладі сонат для кларнета та фортепіано композиторів XIX сторіччя) 345-353
ДАНЧЕНКО Н. Електронна музика та реалії сучасної музичної практики 354-361
СЕРДЮК Я. Філософія віртуального у вивченні сучасної музичної практики 362-374
Розділ 4. Майстерня митця
ФЕДІНА О. «Гармонія світу»: оперний міф Пауля Хіндеміта 375-391
КОВАЛЬ О. Художник як «композитор мови»: живописне висловлювання в контексті візуально-мовленєвої концептуалізації й майстерності живописця 391-400
ПАНАСЮК В. Уроки кохання в романі М. Чернишевського «Що робити?» 401-412
МОВЧАН В. «Фауст» Ш. Гуно: музикознавчі та редакторські інтерпретації 412-422
ЄФРЕМОВА І. Бал як музично-сценічна проблема у постановках опери П. Чайковського «Євгеній Онєгін» 422-431
БЄЛАШ О. Жанр скерцо у фортепіанній творчості П. І. Чайковського 431-442
БОНДАРЕНКО О. Фортепіанна токата у творчості українських композиторів ХХ століття 442-450
СУЛІМ Р. Перший фортепіанний концерт Жанни Колодуб як шлях до творчих вершин 450-469
РЕВЕНКО Н. Композиторські техніки як засіб втілення нової семантики у фортепіанній творчості українських авторів кінця ХХ ст. 469-479
МЕТЛУШКО В. П’єса для кларнету solo у творчості композиторів XX століття 479-488
ЛІСОВЕНКО О. Гра смислів в «Мадригалі пам’яті Олега Кагана» для скрипки соло Альфреда Шнітке 488-497
БАЙ Є. Фортепіанна творчість Ван Лісаня в контексті світового процесу глобалізації мистецтва 498-505
Повний текст друкованого видання випуску 37