Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 37 за 2012 рік
Розділ 1.
Харків в іменах та подіях : до 95‑річчя Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського
Стор.
Текст
статті
ЧЕРНЯВСЬКА М.
Кафедра спеціального фортепіано Харківського національного університету мистецтв ім. І. П. Котляревського в європейському музичному просторі
7-17
БЕВЗ М.
Фортепіанні твори харківських композиторів у курсі загального та спеціалізованого фортепіано музичного ВНЗ (нотатки викладача)
17-27
ДАНИЛОВА О.
Десята фортепіанна соната Валентина Бібіка: жанрово-стильові домінанти
27-37
РЯБУХА Н.
«Інструментальний образ світу» в фортепіанних транскрипціях С. Ю. Юшкевича
37-46
КРУГЛОВА Є.
Формування педагогічних принципів В. В. Крайнєва
47-56
КІЦЕНКО Т.
Про особливості гармонії у вокальному циклі «Барви та настрої» В. С. Губаренка
56-64
ДЕРКАЧ Л.
Втілення поезії любові у вокальній ліриці В. Золотухіна
64-75
БАБІЙ О.
Опера Олександра Щетинського «Бестіарій»: відображення внутрішнього сенсу твору як містерії перевтілення засобами режисерського театру
76-97
УТІНА А.
В. Т. Борисов і С. О. Мамонов: аспекти творчої спадкоємності
97-109
БАДАЛОВ О.
Діяльність представників харківської диригентсько-хорової школи щодо розвитку хорового життя Чернігівщини
109-116
МАЙБА О.
Становлення музичного професіоналізму хорового диригента і педагога К. Д. Тучі
116-126
ЩЕПАКІН В.
«Смичок в нього довгий, співучий і виразний…» (До 120‑х роковин зі дня смерті С. В. Неметця)
126-141
МІРОШНИКОВА Д.
Підсумки стильової еволюції М. А. Рославця (на прикладі циклу «24 прелюдії для скрипки та фортепіано»)
141-150
ЛОГВИНОВА Н.
Лесь Дубовик – режисер i людина
151-159
ПІНЧУК О.
Всеволод Топілін: тріумф і трагедія
160-184
Розділ 2.
Професіоналізм: сучасні освітні стратегії та історичні уроки
ЗЄНКІН К.
Про деякі методологічні проблеми сучасного музикознавства
185-198
ПРИХОДЬКО І.
Концептуальні схеми сучасного музикознавства
199-210
КОСМОВСЬКА M.
Діяльність М. Ф. Фіндейзена в ракурсі історичних вимірів професіоналізму
211-225
ПЕТРЕНКО І.
Специфіка аристократичного дилетантизму: шлях принца Луї Фердинанда Прусського до майстерності музиканта
225-238
МАРИНЯКО Н.
Постать Михайла Скорульського в історико-культурному соціумі
238-245
ДОВЖИНЕЦЬ І.
Мистецьке середовище Сумщини середини ХХ століття
245-258
БОНДАР Є.
Професійне хорове виконавство і освіта: І половина ХХ століття
259-268
ПОНОМАРЬОВА М.
Процес виховання актора в країнах Західної Європи (Франція, Англія)
269-280
ПОРТНИЙ Ю.
Формування піаністичних навичок у студентів фортепіанних відділів музичних училищ
280-288
Розділ 3.
Звук, образ, стиль в інтерпретаціях та дослідженнях
КУЛИНЯК М.
Українська музика ХХ ст. в репертуарі Олега Криси
289-302
СУХЛЕНКО І.
Методика аналізу індивідуального виконавського стилю
303-312
ЗОЛОТАРЬОВА Н.
Жанрові константи виконавської інтерпретації фортепіанних Reminiscences Ф. Ліста (на прикладі «Reminiscences de Don Juan»)
312-323
ЧЕНЬ ЖУНЬСЮАНЬ
Проблема виконавської інтерпретації фортепіанних мініатюр Ван Цзянчжуна
324-334
СУТУЛОВА Н.
Звуковедіння у рефлексії музикантів‑виконавців
334-344
МІХЄЄВА Н.
Виконавський чинник у формуванні системи жанрів (на прикладі сонат для кларнета та фортепіано композиторів XIX сторіччя)
345-353
ДАНЧЕНКО Н.
Електронна музика та реалії сучасної музичної практики
354-361
СЕРДЮК Я.
Філософія віртуального у вивченні сучасної музичної практики
362-374
Розділ 4.
Майстерня митця
ФЕДІНА О.
«Гармонія світу»: оперний міф Пауля Хіндеміта
375-391
КОВАЛЬ О.
Художник як «композитор мови»: живописне висловлювання в контексті візуально-мовленєвої концептуалізації й майстерності живописця
391-400
ПАНАСЮК В.
Уроки кохання в романі М. Чернишевського «Що робити?»
401-412
МОВЧАН В.
«Фауст» Ш. Гуно: музикознавчі та редакторські інтерпретації
412-422
ЄФРЕМОВА І.
Бал як музично-сценічна проблема у постановках опери П. Чайковського «Євгеній Онєгін»
422-431
БЄЛАШ О.
Жанр скерцо у фортепіанній творчості П. І. Чайковського
431-442
БОНДАРЕНКО О.
Фортепіанна токата у творчості українських композиторів ХХ століття
442-450
СУЛІМ Р.
Перший фортепіанний концерт Жанни Колодуб як шлях до творчих вершин
450-469
РЕВЕНКО Н.
Композиторські техніки як засіб втілення нової семантики у фортепіанній творчості українських авторів кінця ХХ ст.
469-479
МЕТЛУШКО В.
П’єса для кларнету solo у творчості композиторів XX століття
479-488
ЛІСОВЕНКО О.
Гра смислів в «Мадригалі пам’яті Олега Кагана» для скрипки соло Альфреда Шнітке
488-497
БАЙ Є.
Фортепіанна творчість Ван Лісаня в контексті світового процесу глобалізації мистецтва
498-505
Повний текст друкованого видання випуску 37