На головну
З М І С Т
випуску 36 за 2012 рік
Розділ 1. МИСТЕЦЬКА ОСВІТА (ДО 95-ЛІТТЯ ХНУМ) Стор.
Текст
статті
Щепакін В. Харківський період (1901–1918 рр.) Федеріко Алессандро Бугамеллі 6-20
Пупіна О. Практика освоєння нотного тексту (з досвіду навчання в класі спеціального фортепіано Т. Б. Вєркіної) 20-34
Сирятська Т. Віктор Сирятський – піаніст, педагог, композитор, вчений 34-48
Сухленко І. У творчій майстерні В. А. Сирятського 48-57
Полтавцева Г. Теоретичні дисципліни в сучасній підготовці музиканта 57-76
Прокопов С. Диригентська школа найвищих досягнень 77-90
Савельєва Г. Творчі принципи професійного спілкування в класі хорового диригування В. С. Палкіна 90-100
Юрченко О. Роль класу цимбалів ХНУМ ім. I. П. Котляревського у розвитку інструментального виконавства 101-111
Розділ 2. Історія і теорія музи
Бабій О. Опера «Іфігенія в Авліді» К. В. Глюка в інтелектуально-творчій рефлексії Р. Вагнера 112-120
Можаєв Ф. Арія Летючого Голандця в контексті вагнеровської концепци durchkomponieren в опері як драмі 121-131
М. Сидоров Духовне і світське в кантаті С. І. Танєєва «Іоан Дамаскін»: особливості музичного синтезу 132-142
Леонтьєва Н. Імпресіоністська стилістика етюдного опусу К. Дебюссі (на матеріалі етюдов № 1 «Для п’яти пальців по пану Черні» та № 4 «Для секст») 142-154
Гарна Н. Про виконавську інтерпретацію фортепіанної фактури К. Дебюссі (на прикладі повільних прелюдій з першого зошита «Прелюдій» для фортепіано) 154-165
Жаркiх Т. Проблеми перiодизаціï музичної спадщини О. Мессіана 166-176
Богатирьова А. Інтонаційна семантика фортепіанної сонати Л. Бернстайна 176-190
Ганзбург Г. До типології композиторських поколінь 190-201
Приходько І. «Виконавчий підхід» та музикознавство 201-212
Удовиченко М. Особливості організації музичного часу та його виражальні можливості 212-223
Серебрянська Г. Проблема тембрового переінтонування: харківський музикознавчий дискурс 223-232
Розділ 3. ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО І КІНЕМАТОГРАФ
Головін Ю. Складові багатоплановости існування актора на сцені 233-246
Кохан Т. «Читець»: від Бернхарда Шлінка до Стівена Делдрі 246-256
Рубинський О. До «визначення» театру ляльок 257-272
Кобзар І. Проблеми виховання творчої особистості в ХНУМ (ХІМ) ім. І. П. Котляревського 273-286
Михайлова Н. Режисерські новації у музичних виставах (нотатки хормейстера) 286-296
Розділ 4. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА МУЗИКА І ВИКОНАВСТВО
Бєлік-Золотарьова Н. Жанрові риси новели в часопросторі хорових сцен опери Г. Майбороди «Тарас Шевченко» 297-308
Григор’єва О. Логіка баладного змісто-, формо- та жанроутворення у вокальному циклі Д. Клебанова «Шість балад на вірші О. Пушкіна» (на прикладі балади «Янко Марнавич») 308-317
Кіценко Т. Особливості гармонічного язика та формоутворення у флейтовому концерті В. С. Губаренка 317-326
Шубіна О. Структура і функція «віронькіного акорду» в оперній трилогії Юрія Іщенка 327-338
Cухомлінова Т. Проблеми періодизації хорової творчості Ганни Гаврилець 338-348
Цуранова О. Деякі риси стилю духовно-музичної творчості О. Щетинського (на прикладі хорової симфонії «Узнай себе») 348-356
Утіна А. Становлення та розвиток струнного квартету в українській музиці 356-368
Дяченко Ю. Естрадно-джазова стилістика в творчості харківських композиторів-баяністів 368-380
Повний текст друкованого видання випуску 36