Харківський період (1901–1918 рр.) Федеріко Алессандро Бугамеллі
6-20
Пупіна О.
Практика освоєння нотного тексту (з досвіду навчання
в класі спеціального фортепіано Т. Б. Вєркіної)
20-34
Сирятська Т.
Віктор Сирятський – піаніст, педагог, композитор,
вчений
34-48
Сухленко І.
У творчій майстерні В. А. Сирятського
48-57
Полтавцева Г.
Теоретичні дисципліни в сучасній підготовці музиканта
57-76
Прокопов С.
Диригентська школа найвищих досягнень
77-90
Савельєва Г.
Творчі принципи професійного спілкування в класі хорового диригування В. С. Палкіна
90-100
Юрченко О.
Роль класу цимбалів ХНУМ ім. I. П. Котляревського
у розвитку інструментального виконавства
101-111
Розділ 2.
Історія і теорія музи
Бабій О.
Опера «Іфігенія в Авліді» К. В. Глюка в інтелектуально-творчій рефлексії Р. Вагнера
112-120
Можаєв Ф.
Арія Летючого Голандця в контексті вагнеровської концепци durchkomponieren в опері як драмі
121-131
М. Сидоров
Духовне і світське в кантаті С. І. Танєєва «Іоан Дамаскін»: особливості музичного синтезу
132-142
Леонтьєва Н.
Імпресіоністська стилістика етюдного опусу К. Дебюссі (на матеріалі етюдов № 1 «Для п’яти пальців по пану Черні» та
№ 4 «Для секст»)
142-154
Гарна Н.
Про виконавську інтерпретацію фортепіанної фактури
К. Дебюссі (на прикладі повільних прелюдій з першого зошита «Прелюдій» для фортепіано)
154-165
Жаркiх Т.
Проблеми перiодизаціï музичної спадщини О. Мессіана
166-176
Богатирьова А.
Інтонаційна семантика фортепіанної сонати
Л. Бернстайна
176-190
Ганзбург Г.
До типології композиторських поколінь
190-201
Приходько І.
«Виконавчий підхід» та музикознавство
201-212
Удовиченко М.
Особливості організації музичного часу та його виражальні можливості
212-223
Серебрянська Г.
Проблема тембрового переінтонування: харківський
музикознавчий дискурс
223-232
Розділ 3.
ТЕАТРАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО
І КІНЕМАТОГРАФ
Головін Ю.
Складові багатоплановости існування актора на сцені
233-246
Кохан Т.
«Читець»: від Бернхарда Шлінка до Стівена Делдрі
246-256
Рубинський О.
До «визначення» театру ляльок
257-272
Кобзар І.
Проблеми виховання творчої особистості в ХНУМ (ХІМ)
ім. І. П. Котляревського
273-286
Михайлова Н.
Режисерські новації у музичних виставах (нотатки
хормейстера)
286-296
Розділ 4.
СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА МУЗИКА
І ВИКОНАВСТВО
Бєлік-Золотарьова Н.
Жанрові риси новели в часопросторі хорових
сцен опери Г. Майбороди «Тарас Шевченко»
297-308
Григор’єва О.
Логіка баладного змісто-, формо- та жанроутворення
у вокальному циклі Д. Клебанова «Шість балад на вірші О. Пушкіна» (на
прикладі балади «Янко Марнавич»)
308-317
Кіценко Т.
Особливості гармонічного язика та формоутворення
у флейтовому концерті В. С. Губаренка
317-326
Шубіна О.
Структура і функція «віронькіного акорду» в оперній трилогії Юрія Іщенка
327-338
Cухомлінова Т.
Проблеми періодизації хорової творчості Ганни Гаврилець
338-348
Цуранова О.
Деякі риси стилю духовно-музичної творчості О. Щетинського (на прикладі хорової симфонії «Узнай себе»)
348-356
Утіна А.
Становлення та розвиток струнного квартету в українській музиці
356-368
Дяченко Ю.
Естрадно-джазова стилістика в творчості харківських
композиторів-баяністів