На головну
З М І С Т
випуску 35 за 2012 рік
Розділ 1. МАЙСТЕР-КЛАС: Тетяна Вєркіна Стор.
Текст
статті
ВЄРКІНА Т. Креативний слух як основа професійної діяльності піаніста 7-19
ЗУЄВ С. Поліфункціоналізм музиканта у сучасній культурі 19-28
ПІДПОРІНОВА К. Тональна палітра у творчій майстерні Тетяни Вєркіної 29-50
НІКОЛАЄВСЬКА Ю. Музикант: професія чи покликання? (Гортаючи сторінки фестивалю «Харківські Асамблеї») 51-65
Розділ 2. Мистецтво ІНТЕРПРЕТАЦІЇ
ДАНИЛОВ В. «Шопенівський модус» піанізму в реаліях сучасної конкурсної практики 66-76
ІНЮТОЧКІНА Н. Становлення професії піаніста-концертмейстера 76-86
СИДОРОВ М. Формування виконавського плану музичного твору (на матеріалі кантати С.І. Танєєва "Іоанн Дамаскін") 86-96
ШМЕЛЬОВА Н. Сучасний співак у спілкуванні з класичною музикою (на прикладі творчості Олександра Вострякова) 96-107
КОВАЛЕНКО Ю. І.А. Гріншпун та Ю.І. Гріншпун: два покоління режисерів музичного театру 108-116
Розділ 3. Аспекти ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ
КИЯНОВСЬКА Л. Мета, сенс і завдання магістерських робіт в музичній академії як елемент професійної підготовки музиканта-виконавця 117-121
МАРТИНЕНКО О. Художнє відкриття в професійній діяльності композитора, виконавця, музикознавця 121-131
КАЧМАРИК В. Виконавське мистецтво Й.Й. Кванца і особливості підготовки музиканта-професіоналав епоху бароко 131-142
ПОРТНИЙ Ю. Діяльність Т. Ганицького в контексті професіоналізації фортепіанного виконавства на Поділлі (початок ХХ ст.) 142-149
ЦАРУК С. Варшавський період педагогічної діяльності Олександра Мишуги 149-157
ДЯЧЕНКО Ю. Сучасна практика підготовки баяністів (польський досвід) 157-166
ГОЛОВІН Ю. Учень: Особистість чи об’єкт самореалізації педагога? 166-173
ГОРБУНОВ В. Професія «музикант» на території театру анімації 173-180
Розділ 4. МУЗИКАНТ і його час
ОЧЕРЕТОВСЬКА Н. Віденські класики як творці музично-комічного 181-189
ПЕТРЕНКО І. Принц-музикант - герой бетховенського присвячення 189-200
БАБІЙ О. Вагнер - редактор та виконавець: у пошуках первинного змісту увертюри Глюка до «Іфігенії в Авліді» 200-211
ЧЕРВИНСЬКА Н. Класицистська стилематика в поліфонії Й. Брамса 211-221
СУШАНОВА В. Міф про музиканта на сторінках прози М. Пруста 221-228
КАЛЕНІЧЕНКО О. Образ музиканта в літературі Срібної доби 229-236
ЧЕПАЛОВ О. Музикознавець Б. Асаф’єв як заручник сталінської доби 236-246
ПОЛЬСЬКА І. Музикант та його час (з неопублікованих листів С.С. Богатирьова до Л.Й. Фаненштиля) 246-258
Розділ 5. Світ КОМПОЗИТОРА
ЖАРКОВА В. Моріс Равель - "композитор-денді" (про правомрність постановки питання) 259-269
ФОМІНА Н. Парадокси присвяти Першого фортепіанного концерту Сергія Прокоф’єва 270-282
СЕРДЮК О. Музичний театр К. Пендерецького: мандри лабіринтом часу 282-300
ЕФІМЕНКО А. Фігура церковного композитора у практиці католицької літургії ХХ ст. 301-313
САХНО І. Ідея протопсалта в православній співацькій традиції 313-320
РЯБЧУН І. Регіональна специфіка професійного становлення новогрецького композитора Н. Скалкотаса 321-335
КОЗАК О. Феномен харківського композитора: І.С. Польський 335-345
БЕВЗ М. Творча та музично-громадська діяльність Ф.Ф. Богданова у споминах В.Т. Борисова. Портрет в портреті 325-359
РУДНИЦЬКИЙ О. Тип особистості як визначальний фактор у виборі професії композитора: М. Колесса 359-365
СУЛІМ Р. Композитор у сучасній музичній практиці (на матеріалі творчої діяльності Жанни Колодуб) 365-381
ДРАЧ І. Постать диригента в оперному істеблішменті (за версією Т. Бернхарда) 382-392
ПАНАСЮК В. Функції диригента в сучасній постановчій практиці 393-404
СУХЛЕНКО І. Педагогічні принципи Володимира Горовиця: у діалозі з традицією 404-413
ГУРІНА А. Борис Романович Гмиря і слухачі: історико-комунікативні метаморфози 413-425
СЕРДЮК Я. Віртуальне в художній комунікації музиканта-виконавця 425-436
ПРИХОДЬКО І. Музикознавець та його співрозмовники 437-448
АНДРЕЄВ Є. Сучасний музикознавець у світі популярної музики 448-457
ВОРОНЦОВ С. Формат Vinyl Rip - нове життя вінілової платівки 458-473
Повний текст друкованого видання випуску 35