Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 35 за 2012 рік
Розділ 1.
МАЙСТЕР-КЛАС: Тетяна Вєркіна
Стор.
Текст
статті
ВЄРКІНА Т.
Креативний слух як основа професійної діяльності піаніста
7-19
ЗУЄВ С.
Поліфункціоналізм музиканта у сучасній культурі
19-28
ПІДПОРІНОВА К.
Тональна палітра у творчій майстерні Тетяни Вєркіної
29-50
НІКОЛАЄВСЬКА Ю.
Музикант: професія чи покликання? (Гортаючи сторінки фестивалю «Харківські Асамблеї»)
51-65
Розділ 2.
Мистецтво ІНТЕРПРЕТАЦІЇ
ДАНИЛОВ В.
«Шопенівський модус» піанізму в реаліях сучасної конкурсної практики
66-76
ІНЮТОЧКІНА Н.
Становлення професії піаніста-концертмейстера
76-86
СИДОРОВ М.
Формування виконавського плану музичного твору (на матеріалі кантати С.І. Танєєва "Іоанн Дамаскін")
86-96
ШМЕЛЬОВА Н.
Сучасний співак у спілкуванні з класичною музикою (на прикладі творчості Олександра Вострякова)
96-107
КОВАЛЕНКО Ю.
І.А. Гріншпун та Ю.І. Гріншпун: два покоління режисерів музичного театру
108-116
Розділ 3.
Аспекти ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ
КИЯНОВСЬКА Л.
Мета, сенс і завдання магістерських робіт в музичній академії як елемент професійної підготовки музиканта-виконавця
117-121
МАРТИНЕНКО О.
Художнє відкриття в професійній діяльності композитора, виконавця, музикознавця
121-131
КАЧМАРИК В.
Виконавське мистецтво Й.Й. Кванца і особливості підготовки музиканта-професіоналав епоху бароко
131-142
ПОРТНИЙ Ю.
Діяльність Т. Ганицького в контексті професіоналізації фортепіанного виконавства на Поділлі (початок ХХ ст.)
142-149
ЦАРУК С.
Варшавський період педагогічної діяльності Олександра Мишуги
149-157
ДЯЧЕНКО Ю.
Сучасна практика підготовки баяністів (польський досвід)
157-166
ГОЛОВІН Ю.
Учень: Особистість чи об’єкт самореалізації педагога?
166-173
ГОРБУНОВ В.
Професія «музикант» на території театру анімації
173-180
Розділ 4.
МУЗИКАНТ і його час
ОЧЕРЕТОВСЬКА Н.
Віденські класики як творці музично-комічного
181-189
ПЕТРЕНКО І.
Принц-музикант - герой бетховенського присвячення
189-200
БАБІЙ О.
Вагнер - редактор та виконавець: у пошуках первинного змісту увертюри Глюка до «Іфігенії в Авліді»
200-211
ЧЕРВИНСЬКА Н.
Класицистська стилематика в поліфонії Й. Брамса
211-221
СУШАНОВА В.
Міф про музиканта на сторінках прози М. Пруста
221-228
КАЛЕНІЧЕНКО О.
Образ музиканта в літературі Срібної доби
229-236
ЧЕПАЛОВ О.
Музикознавець Б. Асаф’єв як заручник сталінської доби
236-246
ПОЛЬСЬКА І.
Музикант та його час (з неопублікованих листів С.С. Богатирьова до Л.Й. Фаненштиля)
246-258
Розділ 5.
Світ КОМПОЗИТОРА
ЖАРКОВА В.
Моріс Равель - "композитор-денді" (про правомрність постановки питання)
259-269
ФОМІНА Н.
Парадокси присвяти Першого фортепіанного концерту Сергія Прокоф’єва
270-282
СЕРДЮК О.
Музичний театр К. Пендерецького: мандри лабіринтом часу
282-300
ЕФІМЕНКО А.
Фігура церковного композитора у практиці католицької літургії ХХ ст.
301-313
САХНО І.
Ідея протопсалта в православній співацькій традиції
313-320
РЯБЧУН І.
Регіональна специфіка професійного становлення новогрецького композитора Н. Скалкотаса
321-335
КОЗАК О.
Феномен харківського композитора: І.С. Польський
335-345
БЕВЗ М.
Творча та музично-громадська діяльність Ф.Ф. Богданова у споминах В.Т. Борисова. Портрет в портреті
325-359
РУДНИЦЬКИЙ О.
Тип особистості як визначальний фактор у виборі професії композитора: М. Колесса
359-365
СУЛІМ Р.
Композитор у сучасній музичній практиці (на матеріалі творчої діяльності Жанни Колодуб)
365-381
ДРАЧ І.
Постать диригента в оперному істеблішменті (за версією Т. Бернхарда)
382-392
ПАНАСЮК В.
Функції диригента в сучасній постановчій практиці
393-404
СУХЛЕНКО І.
Педагогічні принципи Володимира Горовиця: у діалозі з традицією
404-413
ГУРІНА А.
Борис Романович Гмиря і слухачі: історико-комунікативні метаморфози
413-425
СЕРДЮК Я.
Віртуальне в художній комунікації музиканта-виконавця
425-436
ПРИХОДЬКО І.
Музикознавець та його співрозмовники
437-448
АНДРЕЄВ Є.
Сучасний музикознавець у світі популярної музики
448-457
ВОРОНЦОВ С.
Формат Vinyl Rip - нове життя вінілової платівки
458-473
Повний текст друкованого видання випуску 35