На головну
З М І С Т
випуску 32 за 2011 рік
Розділ 1. МЕТОДОЛОГІЯ ОНТО-СЕМІОТИЧНОГО ТА ПАРАДИГМАЛЬНОГО АНАЛІЗУ МУЗИКИ Стор.
Текст
статті
Розбєглова Т. Щодо онтологічної сутності музики та її інтерпретацій у філософії німецького романтизму 3-13
Варавкіна-Тарасова Н. Ідея ритму єдиного життя у «Хорових ключах» Г. В. Свірідова( до п‘єси О. К. Толстого «Цар Федір Іоанович») 13-30
Сахно І. Осмислення самогласна і доля подобна у вітчизняному богослужінні 30-40
Лозенко К. Синестезія у системі категорій музикознавства 41-49
Шкет О. Композиторська інтерпретація драми А. Чехова «Дядя Ваня» в опері Ю. Іщенка «Ми відпочинемо» 49-59
Куровська І. Жанрова атрибуція канту як духовного піснеспіву (на прикладі кантів Димитрія Туптала) 59-68
Федорков О. Історичні прототипи ансамблю тромбонів 68-78
Фекете О. Художній простір сонати ор. 111 Л. Бетховена 78-88
Розділ 2. МИСТЕЦТВО В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ ЛАНДШАФТИ
Жаркова В. Становлення принципів «нової музики» на початку доби нового часу (естетика і музична практика) 89-98
Ніколаєвська Ю. Комунікативні умови осягнення національної ментальності в музиці 99-109
Зеленін В. Самоактуалізаційна модель функціонувания пам’яти в музично-виконавській діяльності 109-123
Приходько І. Голос і тема в клавірній фузі високого бароко 124-134
Леонова Г. «Благороднi та сентиментальнi вальси» М. Равеля: ладогармонiчнi та композицiйнi принципи 134-147
Палій І. Трансдукція в системі «музична мова – мовлення» 148-158
Русакова Л. Історія та «сучасність» Теодора Адорно у вітчизняній музикознавчій традиції 159-176
Тимофеєва K. Інтерпретологія в системі сучасного музикознавства 177-187
Крижановська Л. Зміна виконавського стилю в театрі оперети України (Київський Національний театр оперети, 1970 – 2000) 187-196
Снєдкова Л. Історико-соціальні передумови розвитку ансамблево- інструментального музикування на Слобожанщині 196-205
Коваленко Ю. «Розумний арлекін» – С. Пасічник (штрихи творчого портрету актора) 205-217
Михайлова Н. Роль хорового компоненту у підготовці музичного спектаклю на навчальній сцені 217-227
Терехов С. Труднощі інтерпретації музичного часу в творах С. Рахманинова 228-233
Стогній В. Перетворення сонатної форми у творах сучасних українських композиторів 234-244
Портной Ю. Шляхи професіоналізаціi фортепіанного виконавства у Житомирі на початку XX ст. (становлення середньої ланки музичної освіти) 245-255
Чжу Юаньюань Специфіка втілення концертного жанру в творчості Р. Шумана (на прикладі віолончельного концерту) 255-268
Шишкіна О. Нотні зібрання веснянок та їх використання в сценічній практиці фольклористичних гуртів 268-277
Розділ 3. ПОЕТИКА ТЕКСТОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Говорухіна Н. Чотири пісні міньон Х. Вольфа з «Вільгельма Мейстера» Гете 278-289
Деркач Л. Принципи композиторської інтерпретації поезії О. Блока в творчості Д. Шостаковича 289-300
Жаркіх Т. Вокальний цикл О. Мессіана «Поеми для Мі»: фоносемантичний підхід 301-314
Пилипенко Н. Людина смиренна»: про поетику світобачення Ф. Тютчева 315-326
Сорокотягіна Г. Про принципи втілення поезії Г. Аполлінера та П. Елюара у хоровій творчості Ф. Пуленка (на прикладі «Семи пісень» для мішаного хору а cappella) 326-336
Шаповалова Л. Метафізика музичного символу в кантаті С. Слонімського «Голос из хора» 336-346
Розділ 4. ХАРКІВСЬКІ ЕЛЕГІЇ
Роксана Скорульська «Харківська сюїта» М. Скорульського 347-367
Шаша К. Творчий портрет Миколи Манойла 367-370
Кісельова К. Сурен Кочарян – педагог (про роль особистості в історії) 370-384
Повний текст друкованого видання випуску 32