Про збірник
Редакційна колегія
Архів випусків
Процес рецензування
З М І С Т
випуску 32 за 2011 рік
Розділ 1.
МЕТОДОЛОГІЯ ОНТО-СЕМІОТИЧНОГО ТА ПАРАДИГМАЛЬНОГО АНАЛІЗУ МУЗИКИ
Стор.
Текст
статті
Розбєглова Т.
Щодо онтологічної сутності музики та її інтерпретацій у філософії німецького романтизму
3-13
Варавкіна-Тарасова Н.
Ідея ритму єдиного життя у «Хорових ключах» Г. В. Свірідова( до п‘єси О. К. Толстого «Цар Федір Іоанович»)
13-30
Сахно І.
Осмислення самогласна і доля подобна у вітчизняному богослужінні
30-40
Лозенко К.
Синестезія у системі категорій музикознавства
41-49
Шкет О.
Композиторська інтерпретація драми А. Чехова «Дядя Ваня» в опері Ю. Іщенка «Ми відпочинемо»
49-59
Куровська І.
Жанрова атрибуція канту як духовного піснеспіву (на прикладі кантів Димитрія Туптала)
59-68
Федорков О.
Історичні прототипи ансамблю тромбонів
68-78
Фекете О.
Художній простір сонати ор. 111 Л. Бетховена
78-88
Розділ 2.
МИСТЕЦТВО В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ ЛАНДШАФТИ
Жаркова В.
Становлення принципів «нової музики» на початку доби нового часу (естетика і музична практика)
89-98
Ніколаєвська Ю.
Комунікативні умови осягнення національної ментальності в музиці
99-109
Зеленін В.
Самоактуалізаційна модель функціонувания пам’яти в музично-виконавській діяльності
109-123
Приходько І.
Голос і тема в клавірній фузі високого бароко
124-134
Леонова Г.
«Благороднi та сентиментальнi вальси» М. Равеля: ладогармонiчнi та композицiйнi принципи
134-147
Палій І.
Трансдукція в системі «музична мова – мовлення»
148-158
Русакова Л.
Історія та «сучасність» Теодора Адорно у вітчизняній музикознавчій традиції
159-176
Тимофеєва K.
Інтерпретологія в системі сучасного музикознавства
177-187
Крижановська Л.
Зміна виконавського стилю в театрі оперети України (Київський Національний театр оперети, 1970 – 2000)
187-196
Снєдкова Л.
Історико-соціальні передумови розвитку ансамблево- інструментального музикування на Слобожанщині
196-205
Коваленко Ю.
«Розумний арлекін» – С. Пасічник (штрихи творчого портрету актора)
205-217
Михайлова Н.
Роль хорового компоненту у підготовці музичного спектаклю на навчальній сцені
217-227
Терехов С.
Труднощі інтерпретації музичного часу в творах С. Рахманинова
228-233
Стогній В.
Перетворення сонатної форми у творах сучасних українських композиторів
234-244
Портной Ю.
Шляхи професіоналізаціi фортепіанного виконавства у Житомирі на початку XX ст. (становлення середньої ланки музичної освіти)
245-255
Чжу Юаньюань
Специфіка втілення концертного жанру в творчості Р. Шумана (на прикладі віолончельного концерту)
255-268
Шишкіна О.
Нотні зібрання веснянок та їх використання в сценічній практиці фольклористичних гуртів
268-277
Розділ 3.
ПОЕТИКА ТЕКСТОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Говорухіна Н.
Чотири пісні міньон Х. Вольфа з «Вільгельма Мейстера» Гете
278-289
Деркач Л.
Принципи композиторської інтерпретації поезії О. Блока в творчості Д. Шостаковича
289-300
Жаркіх Т.
Вокальний цикл О. Мессіана «Поеми для Мі»: фоносемантичний підхід
301-314
Пилипенко Н.
Людина смиренна»: про поетику світобачення Ф. Тютчева
315-326
Сорокотягіна Г.
Про принципи втілення поезії Г. Аполлінера та П. Елюара у хоровій творчості Ф. Пуленка (на прикладі «Семи пісень» для мішаного хору а cappella)
326-336
Шаповалова Л.
Метафізика музичного символу в кантаті С. Слонімського «Голос из хора»
336-346
Розділ 4.
ХАРКІВСЬКІ ЕЛЕГІЇ
Роксана Скорульська
«Харківська сюїта» М. Скорульського
347-367
Шаша К.
Творчий портрет Миколи Манойла
367-370
Кісельова К.
Сурен Кочарян – педагог (про роль особистості в історії)
370-384
Повний текст друкованого видання випуску 32