На головну
З М І С Т
випуску 9 за 2017 рік
Розділ 1. ЗАМІСТЬ ПЕРЕДМОВИ Стор.
Текст
статті
Шубіна Л. І. Кафедра історії музики Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського. Вектори наукової діяльності. 15-34
Розділ 2. ХАРКІВСЬКА МУЗИЧНО-ІСТОРИЧНА ШКОЛА У ЧАСІ ТА ПРОСТОРІ
Черкашина-Губаренко М. Р. Випускники-музикознавці Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського у стінах Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. 34-56
Копоть І. Є. Музей Бориса Лятошинського. Музикознавець у провінції: діяльність по закінченні консерваторії. 56-67
Плужніков В. М. З історії становлення харківської школи оркестрового диригування. 67-79
Савченко Г. С. Гармонія і міра: оркестровий стиль В. Т. Борисова (на прикладі Першої й Другої симфоній). 80-92
Грицун Ю. М. Пізні натхнення Майстра: «Лірична музика» для камерного оркестру та віолончелі соло (за прочитанням К. Паустовського) та «Sonatina piccolo» для струнного оркестру Ігоря Ковача. 92-106
Довжинець І. Г. Хорові колективи ім. М. Леонтовича на Сумщині в контексті художніх настанов радянської доби. 107-128
Розділ 3. МУЗИКА У ГОРИЗОНТАХ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ
Тишко С. В. Про те, як композитори-романтики відкривали Схід: один кавказький епізод з біографії М. І. Глинки. 129-159
Лащенко С. К. Ф. В. Булгарін та «Життя за царя» М. І. Глинки: особиста думка та загальне упередження. 159-173
Жданько А. М. Космізм М. А. Римського-Корсакова в контексті античної аури російської культури XIX століття. 174-196
Підпорінова К. В. «Зимовий вечір» О. С. Пушкіна у композиторських рефлексіях. 196-213
Михайлова О. В. Лірика П. Елюара у вокальній мініатюрі Ф. Пуленка (на прикладі вокального циклу «Той день, та ніч»). 213-228
Коваленко Ю. Б. Жанрові особливості кінонарису у контексті музичної виразності. 228-238
Розділ 4. МУЗИЧНИЙ ТЕАТР: ГРАНІ ОСМИСЛЕННЯ
Анфілова С. Г. «Орфей» Луїджі Россі в оперній антології першої половини XVII століття. 239-257
Сердюк О. В. «Дідона і Еней» Г. Перселла в інсценуваннях «хореографічного театру». 257-268
Іванова І. Л. Інтонаційно-тематичний процес у «Геновеві» Роберта Шумана. 269-287
Мовчан В. О. Драматургічні особливості опери Ж. Массне «Сафо». 287-300
Мізітова А. А. «Турандот» Ф. Бузоні – Дж. Пуччіні: два прочитання казки К. Гоцці. 300-318
Кузьміна О. А. Соціокультурні передумови формування дитячої опери. 318-333
Касьяненко М. А. Експериментальний оперний майданчик в Україні: з історії нереалізованого проекту. 333-343
Розділ 5. ДІАЛОГ КОМПОЗИТОРА ТА ВИКОНАВЦЯ: СУЧАСНІ ВИМІРИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Вєркіна Т. Б. Проблеми інтерпретації сучасної фортепіанної музики (на прикладі П’ятої і Сьомої сонат В. Бібіка). 344-353
Волик О. О. Семантичні модуси піаністичних формул у жанровому полі Прелюдій op. 28 Ф. Шопена. 354-365
Пупіна О. О. Композиційно-драматургічні та піаністичні засоби в образній палітрі Другої балади Ф. Ліста. 365-378
Бурель О. В. Про французькі скрипкові концерти останньої третини XIX сторіччя. 378-398
Кучеренко С. І. Специфіка формування української скрипкової школи та її вплив на творчість Р. Глієра (на прикладі «Семи художньо-інструктивних п’єс» op. 54 для скрипки та фортепіано). 399-412
Метлушко В. О. Традиція і новаторство в п’єсах для кларнета solo композиторів ХХ століття. 412-426
Седюк І. О. В. Лютославський – Н. Паганіні: діалог в ігровому просторі музичної культури. 426-440
Шадько М. О. П’єси-символи у драматургії «Макрокосмосу» Дж. Крама. 440-455
Повний текст друкованого видання випуску 9
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.