З М І С Т випуску 7 за 2016 рік |
|
Розділ 1. |
Бароко: грані осягнення |
Стор. |
Текст статті |
Жаркова В. Б. Ф |
Французький музичний театр
XVII століття: специфіка взаємодії французької
та італійської традицій |
6-22 |
|
Підпорінова К. В |
Концерти для двох клавесинів
Антоніо Солера в контексті мистецтва бароко
|
22-37 |
|
Беліченко Н. М. |
Хоральні фугети Баха в системі
«variierte – fugierte» хоралів |
37-46 |
|
Лєбедєв Є. С. |
Символіка риторичних фігур як
сюжетоутворюючий фактор в циклі «Шість Сонат
і партит» І. С. Баха для скрипки соло |
46-62 |
|
Жерздєв О. В. |
Інструментальна версійність у
творчості Й. С. Баха (на прикладі скрипкової партити
E-dur № 3 у гітарній обробці Т.Хопштока) |
62-71 |
|
|
Розділ 2. |
Будуючий імпульс Бароко |
|
|
Чекан Ю. І. |
Оперні реалії доби Бароко у романі
Енн Райс «Плач до небес» |
71-81 |
|
Іванова І. Л. |
Музичні ремінісценції Бароко у творах
австрійських та німецьких композиторІв романтичної
доби |
81-99 |
|
Єфремова І. В. |
Й.Козловський – cпадкоємець
барочних традицій світового музичного
мистецтва –та його внесок у розвиток бальної
культури останньої чверті XVIII – першої чверті XIX ст. |
99-111 |
|
Соломонова О. Б. |
«Доля так вирішила...»:
резонанси барокової символіки в «Борисі ГодуновІ»
та «Хованщині» М. Мусоргського |
111-130 |
|
Стрілець А. М. |
Жанрові моделі
захІдноєвропейського бароко у творчості українських
композиторів для баяна |
131-143 |
|
П’ятницька-Позднякова І. С. |
Інтерпретація
інтонаційно-лексичних пластів музики бароко у
творах сучасних композиторів (на прикладі концертної
п’єси Володимира Птушкіна «Згадуючи великого Вівальді») |
144-150 |
|
Сулім Р. А. |
НеокласичнІ тенденції у творчості
Жанни КолодуБ (на прикладі «Маленької сюїти у стилі Бароко»
для камерного оркестру) |
151-166 |
|
Довжинець І. Г. |
«Bach-Fest» i «Organum» як територія
музичного Бароко |
167-181 |
|
|
Повний текст друкованого видання випуску 7 |
|