На головну
З М І С Т
випуску 7 за 2016 рік
Розділ 1. Бароко: грані осягнення Стор.
Текст
статті
Жаркова В. Б. Ф Французький музичний театр XVII століття: специфіка взаємодії французької та італійської традицій 6-22
Підпорінова К. В Концерти для двох клавесинів Антоніо Солера в контексті мистецтва бароко   22-37
Беліченко Н. М. Хоральні фугети Баха в системі «variierte – fugierte» хоралів 37-46
Лєбедєв Є. С. Символіка риторичних фігур як сюжетоутворюючий фактор в циклі «Шість Сонат і партит» І. С. Баха для скрипки соло 46-62
Жерздєв О. В.  Інструментальна версійність у творчості Й. С. Баха (на прикладі скрипкової партити E-dur № 3 у гітарній обробці Т.Хопштока) 62-71
Розділ 2. Будуючий імпульс Бароко
Чекан Ю. І. Оперні реалії доби Бароко у романі Енн Райс «Плач до небес» 71-81
Іванова І. Л. Музичні ремінісценції Бароко у творах австрійських та німецьких композиторІв романтичної доби 81-99
Єфремова І. В. Й.Козловський – cпадкоємець барочних традицій світового музичного мистецтва –та його внесок у розвиток бальної культури останньої чверті XVIII – першої чверті XIX ст. 99-111
Соломонова О. Б.  «Доля так вирішила...»: резонанси барокової символіки в «Борисі ГодуновІ» та «Хованщині» М. Мусоргського 111-130
Стрілець А. М. Жанрові моделі захІдноєвропейського бароко у творчості українських композиторів для баяна 131-143
П’ятницька-Позднякова І. С. Інтерпретація інтонаційно-лексичних пластів музики бароко у творах сучасних композиторів (на прикладі концертної п’єси Володимира Птушкіна «Згадуючи великого Вівальді») 144-150
Сулім Р. А. НеокласичнІ тенденції у творчості Жанни КолодуБ (на прикладі «Маленької сюїти у стилі Бароко» для камерного оркестру) 151-166
Довжинець І. Г. «Bach-Fest» i «Organum» як територія музичного Бароко 167-181
Повний текст друкованого видання випуску 7
© 2024 "Аспекти історичного музикознавства".  Усі права заахищені.